Planiranje marketinga u praksi

PLANIRANJE U PRAKSI

Proces savjetovanja uključuje sastanke s klijentom i individualni rad konzultanta.

Procjena

Prvi korak je stručna procjena onoga što klijent traži od nas/potreba samog klijenta. Često u našem poslu, bez obzira radi li se o velikim ili malim tvrtkama, klijent dolazi sa specifičnim problemom bez da je svjestan osnovnih pitanja na koja je potrebno odgovoriti prije samog rješavanja problema .Tijekom procesa procjene saznat ćete što sve moramo razmotriti, analizirati i stvoriti kako bismo ostvarili vaš marketinški cilj. Procjena je nužna kako bi se izbjegli problemi koji navode na krivi trag i koji skreću pozornost na pogrešne stvari. Pomoći ćemo vam prepoznati ključne faktore koje je potrebno uzeti u obzir u našem poslu. Proces procjene nužan je zbog usuglašavanja oko osnovnog radnog plana.

Radni plan

U okviru radnog plana prikazat ćemo koji su naši ciljevi, kako ćemo im pristupiti, koliko je vremena potrebno za njihovu razradu te koji su očekivani rezultati.
Nakon izrade radnog plana, spremni smo za akciju.

Radni proces

Proces savjetovanja uključuje sastanke s klijentom i individualni rad konzultanta. S obzirom da se konzultant mora snalaziti u kompliciranoj gomili podataka, ideja i zaključaka, važno je neprestano iznova procjenjivati izvorni radni plan i usredotočiti se na ono što je doista važno.

Rezultati

Ovisno o zaključcima donesenima tijekom radnog procesa definiraju se rezultati. To mogu biti analize tržišta, strateški planovi, operativni i taktički planovi, budžet, analize strukture troškova, strategije određivanja cijena, analize proizvoda i kategorija, strategije branda, analize prodaje i prodajnih kanala itd.
Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je svaki projekt priča za sebe. Čak i jednostavan plan može znatno odstupati u pristupu, načinu, temama i opsegu.

Implementacija

Nakon izrade plana spremni smo za nove izazove. Sada plan treba predstaviti proizvodnom timu kako bi se na vrijeme osigurala sva potrebna sredstva unutar predviđenog budžeta.

Podučavanje i mentorstvo

Kao konzultanti usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje tekućeg problema ključno je za uspješnu provedbu plana. Iz tog razloga koristimo mentorstvo kao način rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između konzultanta i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.