Kompetencije

STRATEŠKO PLANIRANJE I MARKETINŠKI PLAN

Prenošenje ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom.

Ključni moment strateškog planiranja jest prenošenje same ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom.

Strateško planiranje odnosno Marketinški plan je puno više od izrade planova. Tu se radi o sposobnosti sagledavanja situacije u cjelini i donošenju pravih odluka. Zahtijeva originalno razmišljanje potpomognuto analitičkim – tako uočavamo ono što je drugima promaklo. Tako stvorena korporativna vizija rezultira praktičnim akcijskim planovima i usklađuje s budžetnom politikom. Naš cilj je razumjeti i potom rješavati stvarne probleme u poslovanju.

Strateško planiranje i dizajn

Strategija plasmana na tržište

Kada tvrtka želi “izaći na tržište”, znači da želi stvoriti sustav koji koristi ključne snage tvrtke i ističe njene vrijednosti prilagođavajući ih potrebama potrošača. Takav sustav i odnos prema potrošačima rezultira jedinstvenim iskustvom za svakog kupca.

Takav pristup zahtijeva usklađivanje čitavog spektra poslovnih aktivnosti sa stalnim promjenama na tržištu. Marketinški plan, Marketing, prodaja i prodajni kanali, upravljanje brandovima, proizvodima i kategorijama, određivanje cijena, odanost potrošača i dobar uvid u njihova razmišljanja i potrebe isprepliću se kako bi se jačala konkurentnost. Strategija plasmana na tržište često se opisuje kao poveznica između korporativne strategije i iskustva potrošača.

Naš je zadatak prepoznati potrebe potrošača i razviti vrijednosti koje omogućuju našim klijentima plasman njihove jedinstvene ponude na tržište.
Dinamično tržište zahtijeva brz pristup i još bržu reakciju. Iz tog razloga vrlo često pristupamo proaktivno kako bismo neprestano unaprjeđivali strategiju temeljenu na pouzdanoj povratnoj reakciji potrošača.

Strategija plasmana na tržište orijentirana je na potrošača i samim time najefikasnije rješenje za poduzeća koja nude specifične proizvode ili usluge.

Integrirana brend strategija

Brand predstavlja jasnu percepciju proizvoda ili usluge. Brand je trenutačno prepoznatljiv, ima jasne značajke i stvara emotivnu vezu s idejom. Njegov identitet služi za prepoznavanje i s time povezane emotivne reakcije. Jasno je da tako složeni utjecaji na ljudsko ponašanje ne mogu biti izazvani samo oglašavanjem.

Stvaranje branda je istovremeno stvaranje osjetljivih veza između opažanja, razmišljanja i osjećaja. Stvaranje branda možda zvuči kao zabavno i lako, no u stvarnosti taj je proces prepun logičkih zamki i stoga zahtijeva detaljan analitički pristup. S obzirom da je tržište prezasićeno brandovima, očuvanje pouzdanog imidža može imati ključnu ulogu u stvaranju novih odanih klijenata. Uspješno očuvanje branda moguće je samo primjenom stroge discipline i ustrajnošću, stoga brandiranje mora biti integrirano u sve slojeve poslovanja.

Naš pristup upravljanju brandovima uključuje balansiranje marketing miksa za postizanje optimalnog ponašanja potrošača i korištenje resursa kako bi se udovoljilo zahtjevima tih istih potrošača.

Digitalno vodstvo

Poslovni lideri prepoznali su kako digitalne tehnologije nude višestruke mogućnosti za brže, pametnije i direktnije poslovanje. Mi pomažemo našim klijentima pri prelasku na digitalna tržišta i uspostavljanju snažne veze s potrošačima. Praktičnost digitalnih medija i komfor digitalne trgovine privlači sve više potrošača i stvara potpuno novo okruženje s vlastitim pravilima. Zahvaljujući dubokom poznavanju tih pravila i tehničkoj stručnosti pomažemo svojim klijentima pri planiranju, izradi marketinškog plana i optimizaciji ulaganja.