Kompetencije

STRATEŠKO PLANIRANJE I MARKETINŠKI PLAN

Prenošenje ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom.

Ključni moment strateškog planiranja jest prenošenje same ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom.

Strateško planiranje odnosno Marketinški plan je puno više od izrade planova. Tu se radi o sposobnosti sagledavanja situacije u cjelini i donošenju pravih odluka. Zahtijeva originalno razmišljanje potpomognuto analitičkim – tako uočavamo ono što je drugima promaklo. Tako stvorena korporativna vizija rezultira praktičnim akcijskim planovima i usklađuje s budžetnom politikom. Naš cilj je razumjeti i potom rješavati stvarne probleme u poslovanju.

Strateško planiranje i dizajn

Strategija plasmana na tržište

Kada tvrtka želi “izaći na tržište”, znači da želi stvoriti sustav koji koristi ključne snage tvrtke i ističe njene vrijednosti prilagođavajući ih potrebama potrošača. Takav sustav i odnos prema potrošačima rezultira jedinstvenim iskustvom za svakog kupca.

Takav pristup zahtijeva usklađivanje čitavog spektra poslovnih aktivnosti sa stalnim promjenama na tržištu. Marketinški plan, Marketing, prodaja i prodajni kanali, upravljanje brandovima, proizvodima i kategorijama, određivanje cijena, odanost potrošača i dobar uvid u njihova razmišljanja i potrebe isprepliću se kako bi se jačala konkurentnost. Strategija plasmana na tržište često se opisuje kao poveznica između korporativne strategije i iskustva potrošača.

Naš je zadatak prepoznati potrebe potrošača i razviti vrijednosti koje omogućuju našim klijentima plasman njihove jedinstvene ponude na tržište.
Dinamično tržište zahtijeva brz pristup i još bržu reakciju. Iz tog razloga vrlo često pristupamo proaktivno kako bismo neprestano unaprjeđivali strategiju temeljenu na pouzdanoj povratnoj reakciji potrošača.

Strategija plasmana na tržište orijentirana je na potrošača i samim time najefikasnije rješenje za poduzeća koja nude specifične proizvode ili usluge.

Integrirana brend strategija

Brand predstavlja jasnu percepciju proizvoda ili usluge. Brand je trenutačno prepoznatljiv, ima jasne značajke i stvara emotivnu vezu s idejom. Njegov identitet služi za prepoznavanje i s time povezane emotivne reakcije. Jasno je da tako složeni utjecaji na ljudsko ponašanje ne mogu biti izazvani samo oglašavanjem.

Stvaranje branda je istovremeno stvaranje osjetljivih veza između opažanja, razmišljanja i osjećaja. Stvaranje branda možda zvuči kao zabavno i lako, no u stvarnosti taj je proces prepun logičkih zamki i stoga zahtijeva detaljan analitički pristup. S obzirom da je tržište prezasićeno brandovima, očuvanje pouzdanog imidža može imati ključnu ulogu u stvaranju novih odanih klijenata. Uspješno očuvanje branda moguće je samo primjenom stroge discipline i ustrajnošću, stoga brandiranje mora biti integrirano u sve slojeve poslovanja.

Naš pristup upravljanju brandovima uključuje balansiranje marketing miksa za postizanje optimalnog ponašanja potrošača i korištenje resursa kako bi se udovoljilo zahtjevima tih istih potrošača.

Digitalno vodstvo

Poslovni lideri prepoznali su kako digitalne tehnologije nude višestruke mogućnosti za brže, pametnije i direktnije poslovanje. Mi pomažemo našim klijentima pri prelasku na digitalna tržišta i uspostavljanju snažne veze s potrošačima. Praktičnost digitalnih medija i komfor digitalne trgovine privlači sve više potrošača i stvara potpuno novo okruženje s vlastitim pravilima. Zahvaljujući dubokom poznavanju tih pravila i tehničkoj stručnosti pomažemo svojim klijentima pri planiranju, izradi marketinškog plana i optimizaciji ulaganja.

Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize prometa i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više

Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu na brandz.hr, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne cookie postavke ovdje.

Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbij kolačiće
Prihvati sve kolačiće