Branding Pepper street

Branding i implementacija – PEPPER STREET

VIZUALNI IDENTITET, DIZAJN INTERIJERA, PRODUKCIJA I BRAND STRATEGIJA

Launch 2013

KLIJENT

Korisnik: Tradexco d.o.o.
Naručitelj: Hysteria d.o.o.

CILJ PROJEKTA

Tradexco, distributer poznatih robnih marki sportske i casual obuće i asesoara poslovao je pod brendovima Anyway i Sportway. Pojavom kompetetivne konkurecije izgubili su korak s tržištem. Cilj projekta bio je povećati konkurentnost i prepoznatljivost svom segemnentu.

RJEŠENJE

Robna marka Clarks u distribucijskom portfelju tvrtke, nam je odmah privukla pozornost. Nažalost, nedovoljno iskorišten brend i loše pozicioniran na lokalnom tržištu. U segemntu casual i modne obuće, Clarks je svjetski lider s respektabilnom tradicijom i kvalitetom. Na domaćem tržištu pak, potpuno neprimjetan. Odmah nam je bilo jasno da je potrebno izdvojiti kategoriju casual i modne obuće u zaseban brend. Tražeći nišu koja je nedovoljno zastupljena, prostor smo našli u segmentu premium obuće. To je segement visoke kvalitete, višeg cjenovnog razreda koji se pozicionira iznad mainstrem brendova, a ispod dizajnerskih brendova. Upravo je to nedostajalo našem tržištu. Pepper street u svom portfelju danas nudi nosivu obuću visoke estetke i tehnološke vrijednosti, za svaki dan. Ono što smo postigli je popularizirati brendove koji nude nosivu, udobnu, kvalitetnu i lijepu klasičnu i modnu obuću, po pristupačnim cijenama. Prodajno mjesto uređeno jednostavnim, elegantnim i toplim detaljima koji kreira ugodnu atmosferu kupovanja.

KOMPETENCIJE

  • Strateško planiranje
  • Branding
  • Dizajn interijera
  • Produkcija marketinških alata
  • Implementacija

Produkcija: BRANDZ

Project management: Ivan Hlušička, Strateško planiranje – Maša Grgurić,
Art direkcija: Tomislav Vinšek & Vjekoslav Mravunac, Dizajn: Vjekoslav Mravunac,
Komunikacija – Krešimir Petković, Interijer – Turek d.o.o. Fotografija: Tomislav Kaksa