Marketing plan

Marketing plan

PLANIRANJE U PRAKSI

Proces savjetovanja uključuje sastanke s klijentom i individualni rad konzultanta.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_separator color=”grey”][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Procjena

Prvi korak je stručna procjena onoga što klijent traži od nas/potreba samog klijenta. Često u našem poslu, bez obzira radi li se o velikim ili malim tvrtkama, klijent dolazi sa specifičnim problemom bez da je svjestan osnovnih pitanja na koja je potrebno odgovoriti prije samog rješavanja problema .Tijekom procesa procjene saznat ćete što sve moramo razmotriti, analizirati i stvoriti kako bismo ostvarili vaš marketinški cilj. Procjena je nužna kako bi se izbjegli problemi koji navode na krivi trag i koji skreću pozornost na pogrešne stvari. Pomoći ćemo vam prepoznati ključne faktore koje je potrebno uzeti u obzir u našem poslu. Proces procjene nužan je zbog usuglašavanja oko osnovnog radnog plana.

Radni plan

U okviru radnog plana prikazat ćemo koji su naši ciljevi, kako ćemo im pristupiti, koliko je vremena potrebno za njihovu razradu te koji su očekivani rezultati.
Nakon izrade radnog plana, spremni smo za akciju.

Radni proces

Proces savjetovanja uključuje sastanke s klijentom i individualni rad konzultanta. S obzirom da se konzultant mora snalaziti u kompliciranoj gomili podataka, ideja i zaključaka, važno je neprestano iznova procjenjivati izvorni radni plan i usredotočiti se na ono što je doista važno.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Rezultati

Ovisno o zaključcima donesenima tijekom radnog procesa definiraju se rezultati. To mogu biti analize tržišta, strateški planovi, operativni i taktički planovi, budžet, analize strukture troškova, strategije određivanja cijena, analize proizvoda i kategorija, strategije branda, analize prodaje i prodajnih kanala itd.
Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je svaki projekt priča za sebe. Čak i jednostavan plan može znatno odstupati u pristupu, načinu, temama i opsegu.

Implementacija

Nakon izrade plana spremni smo za nove izazove. Sada plan treba predstaviti proizvodnom timu kako bi se na vrijeme osigurala sva potrebna sredstva unutar predviđenog budžeta.

Podučavanje i mentorstvo

Kao konzultanti usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje tekućeg problema ključno je za uspješnu provedbu plana. Iz tog razloga koristimo mentorstvo kao način rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između konzultanta i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

STRATEŠKO PLANIRANJE I MARKETINŠKI PLAN Prenošenje ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_separator color=”grey”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Ključni moment strateškog planiranja jest prenošenje same ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom. Strateško planiranje odnosno Marketinški plan je puno više od izrade planova. Tu se radi o sposobnosti sagledavanja situacije u cjelini i donošenju pravih odluka. Zahtijeva originalno razmišljanje potpomognuto analitičkim – tako uočavamo ono što je drugima promaklo. Tako stvorena korporativna vizija rezultira praktičnim akcijskim planovima i usklađuje s budžetnom politikom. Naš cilj je razumjeti i potom rješavati stvarne probleme u poslovanju. Strategija plasmana na tržište Kada tvrtka želi “izaći na tržište”, znači da želi stvoriti sustav koji koristi ključne snage tvrtke i ističe njene vrijednosti prilagođavajući ih potrebama potrošača. Takav sustav i odnos prema potrošačima rezultira jedinstvenim iskustvom za svakog kupca. Takav pristup zahtijeva usklađivanje čitavog spektra poslovnih aktivnosti sa stalnim promjenama na tržištu. Marketinški plan, Marketing, prodaja i prodajni kanali, upravljanje brandovima, proizvodima i kategorijama, određivanje cijena, odanost potrošača i dobar uvid u njihova razmišljanja i potrebe isprepliću se kako bi se jačala konkurentnost. Strategija plasmana na tržište često se opisuje kao poveznica između korporativne strategije i iskustva potrošača. Naš je zadatak prepoznati potrebe potrošača i razviti vrijednosti koje omogućuju našim klijentima plasman njihove jedinstvene ponude na tržište. Dinamično tržište zahtijeva brz pristup i još bržu reakciju. Iz tog razloga vrlo često pristupamo proaktivno kako bismo neprestano unaprjeđivali strategiju temeljenu na pouzdanoj povratnoj reakciji potrošača. Strategija plasmana na tržište orijentirana je na potrošača i samim time najefikasnije rješenje za poduzeća koja nude specifične proizvode ili usluge.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text] Integrirana brend strategija Brand predstavlja jasnu percepciju proizvoda ili usluge. Brand je trenutačno prepoznatljiv, ima jasne značajke i stvara emotivnu vezu s idejom. Njegov identitet služi za prepoznavanje i s time povezane emotivne reakcije. Jasno je da tako složeni utjecaji na ljudsko ponašanje ne mogu biti izazvani samo oglašavanjem. Stvaranje branda je istovremeno stvaranje osjetljivih veza između opažanja, razmišljanja i osjećaja. Stvaranje branda možda zvuči kao zabavno i lako, no u stvarnosti taj je proces prepun logičkih zamki i stoga zahtijeva detaljan analitički pristup. S obzirom da je tržište prezasićeno brandovima, očuvanje pouzdanog imidža može imati ključnu ulogu u stvaranju novih odanih klijenata. Uspješno očuvanje branda moguće je samo primjenom stroge discipline i ustrajnošću, stoga brandiranje mora biti integrirano u sve slojeve poslovanja. Naš pristup upravljanju brandovima uključuje balansiranje marketing miksa za postizanje optimalnog ponašanja potrošača i korištenje resursa kako bi se udovoljilo zahtjevima tih istih potrošača.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text] Digitalno vodstvo Poslovni lideri prepoznali su kako digitalne tehnologije nude višestruke mogućnosti za brže, pametnije i direktnije poslovanje. Mi pomažemo našim klijentima pri prelasku na digitalna tržišta i uspostavljanju snažne veze s potrošačima. Praktičnost digitalnih medija i komfor digitalne trgovine privlači sve više potrošača i stvara potpuno novo okruženje s vlastitim pravilima. Zahvaljujući dubokom poznavanju tih pravila i tehničkoj stručnosti pomažemo svojim klijentima pri planiranju, izradi marketinškog plana i optimizaciji ulaganja.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross