Brendiranje u turizmu Villa Calma promocija visokog luksuza

3. rujna 2019.
Brandz ikona
Naručitelj: Vile Starigrad

Spoj elegancije i samopouzdanja

Promocija luksuznog brenda

U zagrljaju Jadranskog mora i Pakleničkih vrhova, smjestile su se vile Calma – skrivena oaza elegancije i prvoklasnog luksuza. Taj jadranski biser svojim gostima pruža samo najbolje od Hrvatskog gostoprimstva.

2020

Kompetencije

Osmišljavanje imena brenda
Brending
Standardizacija

Odmor u vilama Calma nije samo odmor – to je intimno raskošni ritual.

Ovaj novoizgrađeni objekt nalazi se na atraktivnoj lokaciji te mami pažnju svojim privatnim bazenom, zelenim vrtom, beskrajnim terasama te hidromasažnom kadom i jacuzzijem. Otvorivši vrata, goste će velikodušno dočekati profinjeni i prostrani interijer, potpuno namješten i tehnički opremljen u svim segmentima.

Brendiranje u turizmu

Brendiranjem u turizmu, klijentovu viziju elitnog turizma sumirali smo u snažne emocije koje će samopouzdano prenositi poruke elegancije, visoke vrijednosti i luksuza. Stvaranjem luksuznog brenda koji svojom dopadljivošću promovira hrvatski turizam, Hrvatsku kao brend prikazali smo u najboljem svjetlu.

Profiliranjem ciljane publike usredotočili smo se na strane i domaće goste veće platežne moći, koji prepoznaju visokoestetske vrijednosti i cijene luksuz.

Osmišljavanje imena brenda

Procesom brendiranja uspostavili smo glavne točke za kreaciju identiteta brenda i njegov vizualni izričaj. Utjelovili smo visoki luksuz i mirnoću u nepokolebljiv ali suptilan element.

Odabrali smo ime Calma (calm – eng. mirnoća), ime koje govori opuštenost i mir. Kako se radi o brendu koji komunicira s turistima iz cijelog svijeta, odabrano ime je internacionalno te kao takvo prepoznatljivo širom svijetu. Direktnom komunikacijom u obliku slogana opisujemo glavnu djelatnost brenda.

Elegantno tipografsko rješenje

Dizajnirali smo sofisticirani wordmark kao primarni element vizualne komunikacije. Riječ je o personaliziranom tipografskom rješenju koje se elegantno spaja na tamnu podlogu, bilo u svijetlom ili zlatnom tonu.

Kao primarnu tipografiju brenda za komunikaciju, print i digitalne formate odabrali smo galano grotesque font – suptilan font koji odiše čvrstom elegancijom.

Za kontrastni primarni font za naslove i istaknutu komunikaciju koristimo heuristicu serif, kako bismo dobili ravnotežu ekskluzivno sofisticirane komunikacije.

Integracija brend identiteta

Ideja mirnoće utjelovljena je u prepoznatljiv detalj koji na sekundarnim elementima komunikacije brenda daje svoj prepoznatljiv detalj.

Dobivena vizualna rješenja iskoristili smo za finalnu integraciju brend identiteta u prostor, hotelsku kozmetiku, ručnike, ogrtače i promotivne materijale.

Podijeli projekt

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh.
Kontaktirajte nas
Brandz ikona

Profesionalni standardi

Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje projekta ključno je za uspješnu provedbu plana što je rezultat mentorstva kao načina rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.

o nama

Više projekata

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross