Dizajn ambalaže i brending domaćih eko proizvoda AroniaLive

2. veljače 2015.
Brandz ikona
Naručitelj: Aronia uživo

100% biološki, 100% brend

Identitet u boji prirode

Surađujemo sa širokim rasponom klijenata i poslovnih subjekata. Jedni od njih su i “Aronija uživo” – obiteljsko gospodarstvo, pioniri ekološkog uzgoja aronije na hrvatskom tržištu.

2013

Kompetencije

Brendiranje
Dizajn amblaže
Web dizajn

Aronija je grmolika biljka sitnih tamnoplavih bobica koje sadrže pravu rapsodiju zdravih nutrijenata i vitamina. Svojim sastavom aronija osvaja svijet. Na velika vrata došla je kod nas u potrazi za svojim brend identitetom.

Vizualni identitet u boji prirode

Projekt se razvijao temeljem zadanih budžetnih okvira, a kako je klijent bio involviran u kompletan proces, prolazili smo zajedno kroz sve ključne faze razvoja brenda. Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta brenda, u obzir smo uzeli dvije bitne činjenice – ekološku proizvodnju aronije te širok raspon ciljane publike.

Izradili smo prepoznatljiv vizualni identitet koji govori o prirodnom uzgoju, kvalitetnom sastavu te zdravstvenom potencijalu ploda aronije. Primarni aspekt komunikacije vizualnog identiteta brenda nalazi se u strateški odabranim i organskim bojama koje sumiraju kvalitetu proizvoda. Dizajnirani logotip proizvoda ističe se izražajnom tipografijom na zelenoj pozadini – boji prirode.

Budući da su u središtu cijele priče pažljivo birane bobice aronije, jednu smo također utkali u logotip brenda. Za dodatnu vrijednost i osjećaj prirode vizualnog identiteta, ubacili smo i suptilan detalj lista.

Stvaranje bliskosti kroz dizajn ambalaže

Osmišljene elemente vizualne komunikacije koristili smo za dizajn ambalaže. Ambalaža kao integralni dio proizvoda ostvaruje zaštitnu funkciju, ali i komunikacijsku. Svojim oblikom, bojom i vizualnim elementima, ambalaža stvara neposrednu i snažnu vezu s krajnjim kupcem. U raznolikoj ponudi proizvoda na policama, ambalaža prva poseže svoju ruku prema kupcu.

Za svaku grupu AroniaLive proizvoda dizajnirali smo specifičan i prepoznatljiv imidž ambalaže. Naglašavajući diferencijaciju artikala i njihove osobite kvalitete, naglasili smo i temeljne vrijednosti tvrtke – ekološki pristup i zdravstveni potencijal aronije.

Racionalnim i pravovremenim investiranjem u brending, naš klijent je predstavio svoj novi i jedinstveni ekološki proizvod domaćoj, ali i inozemnoj publici.

Podijeli projekt

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh.
Kontaktirajte nas
Brandz ikona

Profesionalni standardi

Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje projekta ključno je za uspješnu provedbu plana što je rezultat mentorstva kao načina rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.

o nama

Više projekata

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross