Marketing plan i strateško planiranje

      Prenošenje ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom

      Ključni moment strateškog planiranja jest prenošenje same ideje u provedive planove i njihovo usklađivanje s budžetom.

      Strateško planiranje odnosno Marketinški plan je puno više od izrade planova. Tu se radi o sposobnosti sagledavanja situacije u cjelini i donošenju pravih odluka. Zahtijeva originalno razmišljanje potpomognuto analitičkim – tako uočavamo ono što je drugima promaklo. Tako stvorena korporativna vizija rezultira praktičnim akcijskim planovima i usklađuje s budžetnom politikom. Naš cilj je razumjeti i potom rješavati stvarne probleme u poslovanju.

      Strategija plasmana na tržište Go2market

      Kada tvrtka želi “izaći na tržište”, znači da želi stvoriti sustav koji koristi ključne snage tvrtke i ističe njene vrijednosti prilagođavajući ih potrebama potrošača. Takav sustav i odnos prema potrošačima rezultira jedinstvenim iskustvom za svakog kupca.

      Takav pristup zahtijeva usklađivanje čitavog spektra poslovnih aktivnosti sa stalnim promjenama na tržištu. Marketinški plan, Marketing, prodaja i prodajni kanali, upravljanje brandovima, proizvodima i kategorijama, određivanje cijena, odanost potrošača i dobar uvid u njihova razmišljanja i potrebe isprepliću se kako bi se jačala konkurentnost. Strategija plasmana na tržište često se opisuje kao poveznica između korporativne strategije i iskustva potrošača.

      Naš je zadatak prepoznati potrebe potrošača i razviti vrijednosti koje omogućuju našim klijentima plasman njihove jedinstvene ponude na tržište.
      Dinamično tržište zahtijeva brz pristup i još bržu reakciju. Iz tog razloga vrlo često pristupamo proaktivno kako bismo neprestano unaprjeđivali strategiju temeljenu na pouzdanoj povratnoj reakciji potrošača.

      Strategija plasmana na tržište orijentirana je na potrošača i samim time najefikasnije rješenje za poduzeća koja nude specifične proizvode ili usluge.

      Digitalni marketing

      Poslovni lideri prepoznali su kako digitalne tehnologije nude višestruke mogućnosti za brže, pametnije i direktnije poslovanje. Mi pomažemo našim klijentima pri prelasku na digitalna tržišta i uspostavljanju snažne veze s potrošačima. Praktičnost digitalnih medija i komfor digitalne trgovine privlači sve više potrošača i stvara potpuno novo okruženje s vlastitim pravilima. Zahvaljujući dubokom poznavanju tih pravila i tehničkoj stručnosti pomažemo svojim klijentima pri planiranju, izradi marketinškog plana i optimizaciji ulaganja.

      PLANIRANJE MARKETINGA U PRAKSI

      Proces savjetovanja uključuje sastanke s klijentom i individualni rad konzultanta.

      Procjena i inicijalno savjetovanje

      Prvi korak je stručna procjena onoga što klijent traži od nas/potreba samog klijenta. Često u našem poslu, bez obzira radi li se o velikim ili malim tvrtkama, klijent dolazi sa specifičnim problemom bez da je svjestan osnovnih pitanja na koja je potrebno odgovoriti prije samog rješavanja problema .Tijekom procesa procjene saznat ćete što sve moramo razmotriti, analizirati i stvoriti kako bismo ostvarili vaš marketinški cilj. Procjena je nužna kako bi se izbjegli problemi koji navode na krivi trag i koji skreću pozornost na pogrešne stvari. Pomoći ćemo vam prepoznati ključne faktore koje je potrebno uzeti u obzir u našem poslu. Proces procjene nužan je zbog usuglašavanja oko osnovnog radnog plana.

      Radni plan

      U okviru radnog plana prikazat ćemo koji su naši ciljevi, kako ćemo im pristupiti, koliko je vremena potrebno za njihovu razradu te koji su očekivani rezultati.
      Nakon izrade radnog plana, spremni smo za akciju.

      Radni proces

      Proces savjetovanja uključuje sastanke s klijentom i individualni rad konzultanta. S obzirom da se konzultant mora snalaziti u kompliciranoj gomili podataka, ideja i zaključaka, važno je neprestano iznova procjenjivati izvorni radni plan i usredotočiti se na ono što je doista važno.

      Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

      Privacy Settings saved!
      Postavke privatnosti

      Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

      Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

      Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
      • wordpress_test_cookie
      • wordpress_logged_in_
      • wordpress_sec

      Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
      • __cfduid

      Decline all Services
      Accept all Services