Content marketing i njegove SEO prednosti

14. svibnja 2020.
BRANDZ

Content marketingom stvaramo relevantni sadržaj

Bitnim sadržajem privlači se kupac i brend se postavlja na višu razinu

Živimo u digitalnom svijetu, svi smo danas online i poslovanje se više ne može zamisliti bez digitalnog sadržaja. Klijentima dajemo konstruktivne savjete i informacije koje im pomažu unaprijediti posao. Content marketingom stvaramo relevantni sadržaj s ciljem da korisnike zaintrigiramo i potaknemo na kupnju proizvoda ili usluge. Ovakav sadržaj prije svega kreiramo kako bismo privukli publiku, a takvim kvalitetnim i planiranim contentom cilj nam je postaviti brend na višu razinu. Uz to cilj nije stvaranje prodajnog sadržaja, već kreiranje korisnog, zanimljivog i relevantnog contenta koji daje odgovore na pitanja, onog koji educira te riješava određeni problem.

Content marketing je proces kreiranja i dijeljenja sadržaja koji pretvara potencijalne korisnike i našu ciljanu skupinu u stalne kupce. Ovakva marketinška strategija je izuzetno popularna kod otvaranja web shopa jer ima dugoročne SEO prednosti.

Najvažnija stvar prije kreiranja sadržaja je u potpunosti upoznati brend te osobe kojima se planiramo obraćati. Što bolje definiramo potencijalnog klijenta, to će i naš sadržaj biti precizniji, prilagođeniji i privlačniji. Analiza konkurencije i njihovog načina poslovanja bitna je kako bismo stvorili što inovativniji i kvalitetniji sadržaj te na temelju dobivenih informacija izradili strategiju kojom ćemo isticati prednosti brenda.

Content Marketing u fokusu ima potrebe korisnika

Content marketing okrenut je prema potrebama korisnika te mu je primarni cilj savjetovanje, edukacija i zabava publike.  Vrlo je bitno da naše teme budu relevantne i da nude vrijednost ciljanoj publici, odnosno, krajnjem klijentu. U temelju nije prodaja, već prije svega povećana i kvalitetna interakcija s publikom kako bismo razvili osjećaj povezanosti s brendom. Ovakav sadržaj odnosi se na stvaranje kreativnoga novog sadržaja i optimizaciju postojećega sadržaja.

Content marketingom stvaramo sadržaj kojim ćemo privući potencijalne kupce i od prvobitne ideje načiniti prepoznatljiv proizvod. Također, za uspješan content marketing potreban je kvalitetan brending, razvijena empatija prema korisnicima, točno planirana i definirana strategija, svestranost, domišljatost i kreativnost.

Dio je inbound marketinga, a najpopularniji primjeri content marketinga su blog, newsletter, infografike, e-knjige, webinari, video te sadržaj na društvenim mrežama.

Kvalitetan, edukativan i relevantan content jedan je od važnijih faktora koje Google uzima u obzir prilikom rangiranja web stranice. Nekad je bilo dovoljno napisati članak od 500 riječi, danas je to gotovo nemoguće želite li postići ozbiljne organske rezultate pretrage za tražene pojmove.

Autentični sadržaj na webu

Važno je da web ima vjerodostojan, autentičan i koristan sadržaj te odgovarajuće ključne riječi koje će povećati posjećenost stranice, a onda i popularnost, tj. relevantnost na tražilicama.

Recept za uspjeh na digitalnom tržištu je produkcija kvalitetnog i edukativnog contenta uz njegovo optimiziranje prema SEO pravilima. Ljudi na tražilicama traže informacije ili odgovore na pitanja koja ih zanimaju. S druge strane, svaki brend ili klijent želi da mu stranica bude posjećena, a SEO spaja upravo to dvoje. SEO ne postoji bez content marketinga i content marketing ne postoji bez SEO-a. SEO kampanja neće biti uspješna ako se na nju ne primjeni i content marketing, a content marketing isporučit će željene rezultate jedino ako se optimizira prema SEO pravilima. Za kvalitetnu optimizaciju treba izdvojiti mnogo vremena, truda i konstantno pratiti promjene u algoritmima pretraživanja. Google Keyword planner je besplatan alat te dolazi u sklopu Google Ads-a. Osim što prikazuje ključne riječi , prikazuje i mjesečni broj pretraživanja, CPC te predlaže nove ključne riječi.

Budućnost marketinga je nezamisliva bez kvalitetnog, efikasnog i atraktivnog sadržaja, a rezultat uspješnog sadržajnog marketinga je stvaranje bliskog odnosa s ciljanom publikom koja će se onda odlučiti na vaše usluge.

Marketinške tekstove, content za društvene mreže i objave za medije potrebno je lektorirati i stilski i terminološki prilagoditi brendu.

Lektura obuhvaća stilsko uređivanje cjelokupnog teksta te ispravljanje jezičnih pogrešaka u skladu s pravilima, a dobro lektoriran tekst doprinosi jasnoći, preciznosti i čitkosti teksta. Cilj lektora je oblikovati tekst i učiniti ga takvim da čitatelj svu pažnju usmjeri na sadržaj teksta.

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

4. svibnja 2022.
Kako vam marketinška agencija može pomoći i koje su prednosti rada s njom?

Pojasnit ćemo vam prednosti rada s agencijom te kako vam marketinška agencija može uštedjeti i vrijeme i novac Što sve radi marketinška agencija i kako vam ona može pomoći ostvariti vaše poslovne ciljeve? S agencijom dobiti ćete tim profesionalaca koji će vjerojatno imati mnogo vještina. Što bi značilo da se vaša vizija i misija neće […]

12. studenoga 2021.
Kako pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak?

7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak nakon američkog blagdana Dana zahvalnosti. Crni petak se u 2021. godini održava 26. studenog. Ovim događajem započinje božićna shopping sezona. U nastavku pročitajte kako u 7 koraka možete pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak. Korak 1. - Pripremite se […]

10. studenoga 2021.
Što je employer branding i kako može pomoći vašoj tvrtki?

Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih koraka za njegov uspjeh Svaka tvrtka ima svoju reputaciju, radili vi na njoj ili ne. Za izgradnju te reputacije zaslužni su zaposlenici i kupci koji grade sliku o vašem brendu prema onome što ste im ponudili i komunicirali na tržištu. […]

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross