Brending

    brendiranje nautičke charter tvrtke

    Osmišljavanje imena brenda i brend emocija za charter tržište

    1024 606 Tomislav Vinšek

    Visoka razina usluge i bezbrižno jedriličarsko iskustvo

    That’s all you need


    Saysail filozofija je ponuditi novo čarter iskustvo, neusporedivu razinu usluge kupcima i bezbrižan jedriličarski odmor, što se odražava na naš moto – To je sve što vam treba.
    Say summer, say holiday, say Turkey…. Saysail. That’s all you need!

    Osmišljavanjem imena brenda za ciljano tržište i brendiranjem, producirali smo emociju, doživljaj i iskustvo.

    osmišljavanje imena brenda
    amblem brenda
    shema boja i standardi
    charter brending i marketing
    font brenda
    brend ime charter
    dizajn brošure charter
    nautičke ikone
    dizajn primarne komunikacije

    Pozicioniranje i standardizacija partnerskog brenda ROLEX MAMIĆ

    1024 615 Tomislav Vinšek

    Izrada i definiranje brend standarda renomiranog ROLEX partnera

    Profinjenost vizualne komunikacije brenda MAMIĆ


    Standardizacija brenda i komunikacijskih materijala, pozicioniranje i kreativna produkcija.

    brend logo
    Znak M
    shema boja brenda
    Knjiga standarda i standardizacija brenda
    Brend tipografija
    dizajn koverte
    znak M
    Dizajn elegantnih posjetnica
    Dizajn poklon bonbonjere
    brend imidž foto
    brendiranje apartmana turizam zagreb

    Brendiranjem dizajn apartmana očuvali smo bogatu kulturnu povijest Zagreba

    1024 615 Tomislav Vinšek

    Šarmantni i jedinstveni, dopustite da vas apartmani Pierrot i Pierrette na moderan i elegantan način podsjete na ugođaj starog Zagreba

    Godine 1912. u Zagrebu na adresi Ilica 31 izgrađeno je i otvoreno kino Apolo


    Arhitektura kina podsjećala je na izgled kazališta, budući da ga je arhitekt Ignjat Fischer, u neznanju poimanja izgleda kina, izgradio u formi potkove. U želji da novootvoreno luksuzno kino bude što ljepše, slikar Tomislav Krizman naslikao je s obje strane ekrana u natprirodnoj veličini likove Pjeroa i Pjerete (Pierrot i Pierrette) iz Commedie dell’arte.

    pierrot pierretta zagreb logotip
    brending shema boja

    Osmišljavanje naziva

    Ilica 31 čuva bogatu kulturnu povijest Zagreba i društvenih zbivanja u njemu, Pierrot i Pierrete izdvajaju se kao simbol zabave i druženja građana. Danas se, 106 godina kasnije, vođeni idejom o stvaranju priče o nešto drugačijem smještaju u centru Zagreba, na istoj adresi otvaraju brendirani dizajn apartmani Pierrot&Pierrette.

    Brendiranjem smo ispisali novu filmsku priču

    Šarmantni i jedinstveni, dopustite da vas na moderan i elegantan način podsjete na ugođaj starog Zagreba te zajedno s nama ispišite neku novu filmsku priču.

    dizajn apartmani ilica zagreb
    apartman pierrot pierreta zagreb
    brendiranje apartmana zagreb
    interijer dizajn pierrot pierretta
    dizajn vizitke i produkcija
    brendiranje turističkih apartmana zagreb
    dnevni boravak pierrot pierretta zagreb
    brend imidž
    Brending i produkcija: BRANDZ

    Foto: Luka Kedžo

    Brendiranje Villa CALMA Starigrad

    Marketing i brending za raskošan i jedinstven odmor u potpunom luksuzu

    1024 615 Tomislav Vinšek

    Brendiranje u turizmu kao promocija luksuza i ponude ville CALMA

    Spoj elegancije i samopouzdanja


    Ovaj luksuzni objekt uključuje tri samostojeće vile s panoramskim pogledom na Jadransko more i Nacionalni park Paklenica. Savršen je izlet za one koji traže vrhunac u luksuzu i privatnosti na jednom od idiličnih mjesta u Europi.

    Svaka vila ima vlastiti privatni vanjski bazen, beskrajnu terasu s hidromasažnom kadom s jacuzzijem i roštiljem. Iznutra svaka vila nudi smještaj za 8 osoba, a interijeri prikazuju osjećaj veličanstva s modernim visokim životnim standardima, sa suvremenom, potpuno opremljenom kuhinjom, prostranim dnevnim boravkom, 5 kupaonica, besplatnim bežičnim pristupom internetu, teretanom, klima uređajem , praonica rublja i parking.

    brendiranje u turizmu
    Logo dizajn CALMA
    shema boja vizualnog identiteta
    brend tipografija
    brendiranje luksuznih vila
    brend print materijali
    villa calma starigrad
    web dizajn calma
    dizajn i izrada brošure
    Branding modne odjeće buryen

    Brendiranje tvrtke i proizvoda za internacionalno tržište

    1024 615 Tomislav Vinšek

    BURYEN, spoj strategije, brendinga i dizajna za globalno tržište

    Plasirali smo na tržište prepoznatljiv i suvremen brend. Osmišljavanje imena internacionalnog brenda, brending i kreativna foto produkcija.

    dizajn ambalaže za odjećuosmišljavanje imena tvrtkedizajn ambalaže buryenbrending fontdizajn vizitke buryenizrada i dizajn ambalažedizajn vrećicefotografiranje brenda buryen

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Brend strategija i dizajn blossom bloom

    Ispričali smo cvjetnu priču Blossom & Bloom flowerbox Zagreb

    1024 589 Tomislav Vinšek

    Kako je procvjetao brend ekskluzivnih poklona za posebne prilike

    Osnaženi preciznom vizijom klijenta, stvorili smo savršeno jasan i trenutačno prepoznatljiv cjeloviti tržišni nastup ekskluzivnog brenda Blossom & Bloom.


    Nijedan poklon toliko ne pobuđuje sva naša osjetila kao cvijet – od razigranih boja i delikatnih detalja koji mame na pomnije razgledavanje, preko mirisa koji prizivaju sjećanja i bude usnule emocije, pa sve do kontrasta nježnosti dodira latica i uzbudljive opasnosti od uboda trna.

    Ivona Blossom Bloom
    blossom bloom logo
    dizajn kutije logo

    Brendiranje i strateško planiranje

    Klijent nam je predstavio zavodljivo jednostavnu ideju koja stoji iza projekta Blossom & Bloom: ekskluzivna prodaja i dostava buketa ruža. Povjeren nam je zadatak da u potpunosti razvijemo – od razrade ideje pa sve do završnog proizvoda – te na domaće tržite plasiramo ekskluzivni proizvod koji odiše međunarodnom draži.

    „Nadahnut ljepotom i neraskidivom ljubavlju prema cvijeću, Blossom & Bloom stvara i dostavlja emotivne cvjetne priče koje će vam zauvijek ostati u sjećanju. Bilo da ih darujete ili primate kao poklon.“

    Brend obećanje

    Kažu: kad ne znaš kako izraziti ljubav, reci to cvijećem. No za one koji itekako znaju što točno žele reći razvili smo brend Blossom & Bloom. To je mjesto gdje „svaka ruža ima svoju priču.“ Postavili smo temeljnu misao brenda: očarani ljepotom – delighted by beauty.

    Svaka korisnikova dodirna točka s brendom pažljivo je osmišljena kako bi bila posebna, upečatljiva i jedinstvena – od elegantnog dizajna ambalaže pa sve do prestižnog prodajnog mjesta ili besprijekorno odjevenog dostavljača koji u rukavicama predaje dragocjeni paket.

    Dizajn i art direkcija

    Baš kao što je svaka ruža koja zavrijedi svoje mjesto u Blossom & Bloom buketu pomno odabrana, istu smo pažnju posvetili vizualnom izričaju brenda. Kao boju detalja i naglasaka odabrali smo, naravno, crvenu – kao boju ljepote, ljubavi i strasti. Sparujemo je s glavnim monokromatskim crnim i bijelim elementima koji već na prvi pogled poručuju kako je riječ o nečem uistinu ekskluzivnom.

    Ovim smjernicama vodili smo se i prilikom izrade nosećih fotografija marketinške kampanje lansiranja. Ispred objektiva renomirane Jelene Balić stala je sad već svjetski poznata Ivona Bevanda, koja je savršeno utjelovila temeljne vrijednosti: ženstvenost, snagu, seksipil i – naravno, ljubav iznad svega.

    Blossom bloom buket
    Dizajn brošure Blossom

    Dizajn logotipa

    Cvijeće je više od poklona. Ono je privatna poruka. Ono je jasni izričaj osjećaja. Neraskidivo je vezano uz emocije i predstavlja puno više od puke geste. Te principe prenijeli smo na papir, osmislivši wordmark Blossom & Bloom. Tipografija je sofisticirana i jasna, osnažena integriranim obećanjem brenda: „Delighted by beauty“. U samom središtu wordmarka nalazi se znak „&“, kojem je posvećena posebna pažnja. Baš poput zavodljivih buketa brižno pohranjenih u okrugloj kutiji, smješten je u kružnicu koja ga dodatno naglašava i evocira buket gledan odozgo – iz perspektive primatelja. Budući da svaka ruža mora imati svoj trn, naš smo sakrili upravo tamo.

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Brending
    Dizajn ambalaže
    Art direkcija
    Izrada web shopa
    Produkcija marketinških formi
    Izrada launch kampanje
    Digitalni marketing

    Produkcija: BRANDZ za www.blossom-bloom.hr

    Project management: Tomislav Vinšek, Strateško planiranje – Maša Grgurić,
    Art direkcija: Tomislav Vinšek Brending: Tomislav Vinšek, Fotografija: Jelena Balić

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Brend strategija pepper street

    Izrada GO 2 Market strategije s povećanjem konkurentnosti

    1024 589 Tomislav Vinšek

    Go2market Brend strategija


    Popularizirali smo brendove koji nude nosivu, udobnu, kvalitetnu i lijepu klasičnu i modnu obuću, po pristupačnim cijenama.

    Launch

    2013

    Korisnik

    Tradexco

    Tradexco, distributer poznatih robnih marki sportske i casual obuće i asesoara poslovao je pod brendovima Anyway i Sportway. Pojavom kompetetivne konkurecije izgubili su korak s tržištem. Cilj projekta bio je povećati konkurentnost i prepoznatljivost svom segemnentu

    Povećali smo konkurentnost i prepoznatljivost robne marke

    Rješenje

    Robna marka Clarks u distribucijskom portfelju tvrtke, nam je odmah privukla pozornost. Nažalost, nedovoljno iskorišten brend i loše pozicioniran na lokalnom tržištu. U segemntu casual i modne obuće, Clarks je svjetski lider s respektabilnom tradicijom i kvalitetom. Na domaćem tržištu pak, potpuno neprimjetan.

    Odmah nam je bilo jasno da je potrebno izdvojiti kategoriju casual i modne obuće u zaseban brend. Tražeći nišu koja je nedovoljno zastupljena, prostor smo našli u segmentu premium obuće. To je segement visoke kvalitete, višeg cjenovnog razreda koji se pozicionira iznad mainstrem brendova, a ispod dizajnerskih brendova. Upravo je to nedostajalo našem tržištu. Pepper street u svom portfelju danas nudi nosivu obuću visoke estetke i tehnološke vrijednosti, za svaki dan. Prodajno mjesto uređeno jednostavnim, elegantnim i toplim detaljima koji kreira ugodnu atmosferu kupovanja.

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Branding
    Dizajn interijera
    Produkcija marketinških formi
    Implementacija

    Produkcija: BRANDZ

    Project management: Ivan Hlušička, Strateško planiranje – Maša Grgurić,
    Art direkcija: Tomislav Vinšek & Vjekoslav Mravunac, Dizajn: Vjekoslav Mravunac, Komunikacija – Krešimir Petković, Interijer – Turek d.o.o. Fotografija: Tomislav Kaksa

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Brending spin city

    Branding car sharing usluge

    1024 718 Tomislav Vinšek

    Napredna brend strategija za naprednu uslugu


    Cilj projekta je implementacija koncepta car sharing usluge na području Republike Hrvatske

    Launch

    2015

    Naručitelj

    Urban mobility

    Branding Spin City

    LOGO DIZAJN, BRANDING, OSMIŠLJAVANJE NAZIVA
    Launch: 2015
    Osmišljavanje imena i izrada vizualnog identiteta usluge Spin City

    Povećali smo konkurentnost i prepoznatljivost robne marke

    car sharing app
    spin city web
    Spin city logo

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Brending
    Osmišljavanje naziva brenda
    Sistem aplikacije
    Oslikavanje vozila

    Produkcija: BRANDZ

    Project management: Tomislav Vinšek, Maša Grgurić, Strateško planiranje: Maša Grgurić, Art Direkcija: Tomislav Vinšek, Dizajn: Jelena Gajić Puškarić

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Grill bar brending

    Izrada vizualnog identiteta

    1024 704 Tomislav Vinšek

    Od kvarta do urbane gastro scene


    Osmišljavanje naziva brenda i brend identitet. Brend imidž pozicionira ovaj brend u vrh ugostiteljske ponude grada Zagreba.

    Launch

    2015

    Naručitelj

    Grill bar CHEVO’S

    Chevos grill bar logo
    chevos prezentacija
    podlošci za hranu
    Produkcija: BRANDZ

    Project management: Tomislav Vinšek, Art Direkcija: Tomislav Vinšek, Dizajn: Jelena Gajić Puškarić

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Dizajn ambalaže kozmetika 45

    Sljubili smo tradicionalno i moderno stvarajući dizajn vizualnog identiteta i ambalaže

    1024 427 Tomislav Vinšek

    Inspirativni projekt nadahnuo nas je za razvoj rješenja nominiranog za strukovnu nagradu koje će primjereno predstavljati inovativnost, predanost i originalnost jedinstvenog proizvoda za osobnu njegu: 45 degrees.


    Maslina je neobrana samo u pjesmi – u slučaju istarskog klijenta Helios Gea, svaki plod drva masline predstavlja malu riznicu dosad neotkrivenih blaga. Komina, naizgled neupotrebljiv čvrst ostatak koštica i pulpe nakon centrifugiranja ili prešanja, kroz inovativan, nagrađivani postupak obrade koristi se kao sirovina za dobivanje blagotvornih tvari koje se primjenjuju u kozmetičke svrhe. Nadahnuti ovim pristupom, i sami smo iskoristili sve hvalevrijedne odrednice ovog projekta i objedinili ih u prepoznatljivi grafički izričaj.

    krema za ruke
    45 helios gea
    45 logo

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Branding
    Dizajn ambalaže
    Produkcija marketinških formi
    Implementacija

    Nominacija ’16

    regpak nominacija

    Strateško planiranje i brending

    Kroz suvremeni i sofisticirani dizajn namjerili smo pozicionirati brend inovativnih proizvoda za osobnu njegu koji zasluženo privlače pozornost struke i potrošača. Kako to ponekad biva, iza naizgled jednostavnog proizvoda – hranjivih kozmetičkih proizvoda za tijelo – skriva se priča vrijedna divljenja. Ideja iza kozmetike 45 degrees začeta je 2009. godine u Istri, među brojnim maslinicima tog predivnog kraja. Nakon dugotrajnog i mukotrpnog, no naposljetku plodonosnog razdoblja istraživanja, osmišljen je inovativan način prerade komine masline. Ovaj proces zaštićen je patentom i višestruko je nagrađivan na brojnim svjetskim sajmovima za inovatore. Vizualna komunikacija u prvi plan stavlja najprivlačnije i najbitnije odrednice – premium kvalitetu, inovativni postupak i organsko porijeklo. Naš dizajn ambalaže nominiran je za nagradu REGPAK, koja predstavlja najbolja dostignuća na području pakiranja i ambalaže regionalnih brendova.

    „Nakon odvajanja maslinovog ulja od ploda, dobije se ostatak koji se naziva komina –naše ‘zeleno zlato’. Slijedili smo instinkt i inspiraciju te u isto vrijeme nastojali zadržati skladan odnos s prirodom. Danas s ponosom možemo reći kako smo uspjeli u tome.“
    – Helios Gea d.o.o.

    Art direkcija i dizajn

    Istraživši što se događa kad se unutar jednog poslovnog projekta susretnu specifična zemljopisna lokacija, bogata tradicija i održivi razvoj, brend smo odlučili pozicionirati mikrolokacijski, prema rodnom mjestu ideje i sjedištu tvrtke. Riječ je o slikovitoj općini Bale (tal. Valle), odnosno atmosferičnom istoimenom povijesnom gradiću na zapadnom priobalju Istre, dijelu koji je po maslinama i najpoznatiji. Bale odavna odiše vjekovnom inspiracijom koja hrani mnoge umjetnike, a mi smo se usredotočili na 45. paralelu koja prolazi upravo kroz najjužniji dio općine. Vizualni identitet kojeg smo razvili stavlja u prvi plan čistog, minimalistički geometrijskog rješenja upravo tu paralelu, koja presijeca brojku pod kutom od 45 stupnjeva. Budući da se ne baca nijedan plod, posljednji smo iskoristili mi sami – poslužio je kao oznaka stupnja.

    Produkcija: BRANDZ

    Project management & Consulting: Vjekoslav Mravunac, Maša Grgurić, Tomislav Vinšek, Strateško planiranje: Maša Grgurić, Art Direkcija i dizajn: Vjekoslav Mravunac

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services