Digitalni marketing

    Brendiranje Villa CALMA Starigrad

    Marketing i brending za raskošan i jedinstven odmor u potpunom luksuzu

    1024 615 Tomislav Vinšek

    Brendiranje u turizmu kao promocija luksuza i ponude ville CALMA

    Spoj elegancije i samopouzdanja


    Ovaj luksuzni objekt uključuje tri samostojeće vile s panoramskim pogledom na Jadransko more i Nacionalni park Paklenica. Savršen je izlet za one koji traže vrhunac u luksuzu i privatnosti na jednom od idiličnih mjesta u Europi.

    Svaka vila ima vlastiti privatni vanjski bazen, beskrajnu terasu s hidromasažnom kadom s jacuzzijem i roštiljem. Iznutra svaka vila nudi smještaj za 8 osoba, a interijeri prikazuju osjećaj veličanstva s modernim visokim životnim standardima, sa suvremenom, potpuno opremljenom kuhinjom, prostranim dnevnim boravkom, 5 kupaonica, besplatnim bežičnim pristupom internetu, teretanom, klima uređajem , praonica rublja i parking.

    brendiranje u turizmu
    Logo dizajn CALMA
    shema boja vizualnog identiteta
    brend tipografija
    brendiranje luksuznih vila
    brend print materijali
    villa calma starigrad
    web dizajn calma
    dizajn i izrada brošure
    Branding modne odjeće buryen

    Brendiranje tvrtke i proizvoda za internacionalno tržište

    1024 615 Tomislav Vinšek

    BURYEN, spoj strategije, brendinga i dizajna za globalno tržište

    Plasirali smo na tržište prepoznatljiv i suvremen brend. Osmišljavanje imena internacionalnog brenda, brending i kreativna foto produkcija.

    dizajn ambalaže za odjećuosmišljavanje imena tvrtkedizajn ambalaže buryenbrending fontdizajn vizitke buryenizrada i dizajn ambalažedizajn vrećicefotografiranje brenda buryen

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    brisemogranice

    Izrada promo spota i kampanje Motivacijski pokret #BRISEMOGRANICE

    978 657 Tomislav Vinšek

    OSMIŠLJAVANJE TE KREATIVNA PRODUKCIJA KAMPANJE POLLEO SPORT


    Osmišljavanje kampanje/humanitarno motivacijskog pokreta na nacionalnoj razini. Produkcija TV spota, FOTO produkcija, izrada web stranice kampanje brisemogranice.com te print i digital oglašavanje kampanje #BRISEMOGRANICE

    Launch

    2015

    Korisnik

    Polleo sport

    Lana Jurčević polleo
    Mavrovic polleo sport
    polleo sport kampanja
    marketinška kampanja polleo

    Kompetencije

    Identitet i osmišljavanje kampanje
    Idejno i izvedbeno rješenje kampanje
    Video produkcija
    Foto shooting i Art direkcija
    Print forma & Digitalni marketing

    Produkcija: BRANDZ
    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    dizajn oglasa

    TOSHIBA TV kampanja

    800 600 Tomislav Vinšek

    Emocija filmskog trailera kao inspiracija za kampanju


    Kako bi naglasili 5 godina jamstva na Toshiba televizore, dizajnirali smo vizual i komunikaciju koji nalikuju najavi novog blockbuster filma.

    Kampanja je komunicirala zasebnu stranicu www.5godinajamstva.com koja je sadržavala sve modele televizora i popis partnera kod kojih se mogao kupiti uređaj.

    Launch

    2014

    Korisnik

    TOSHIBA

    toshiba kampanja
    rollup dizajn
    dizajn plakata
    dizajn oglasa
    amblem dizajn

    Kompetencije

    Izrada TV spota
    Vizualni identitet kampanje
    Dizajn promotivnih materijala
    Priprema za tisak
    Izrada oglasa

    Produkcija: BRANDZ & Hysteria
    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Brend strategija

    Marketing plan i branding trgovine obućom DNA

    980 732 Tomislav Vinšek

    BREND STRATEGIJA I GO 2 MARKET EKSKLUZIVNOG BRENDA SPORTSKE ODJEĆE I OBUĆE

    Launch: 2013

    [vc_box_iv title=”KLIJENT” icon=”fa-child” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Tradexco d.o.o.
    Naručitelj: Hysteria d.o.o.[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”INDUSTRIJA” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″ icon=”fa-lightbulb-o”]Moda / Maloprodaja[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”CILJ PROJEKTA” icon=” fa-codepen” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Uvažavajući postojeće kapacitete tvrtke, bilo je potrebno promijeniti strategiju pozicioniranja i komunikacije s ciljem zauzimanja specifične niše u segmentu sportske obuće. Proučavajući svjetske trendove i upoređujući ih sa stanjem domaćeg tržišta, ustanvili smo da i dalje postoji jaz između sporta i mode. Naš je cilj bio premositi taj jaz i ponuditi svakodnevno korištenje obuće visokih tehnoloških performansi s visokom estetskom vrijednošću. Osmislili smo suvremen brend DNA – kod nove generacije. Sportsku obuću koja se izvrsno kombinira u streatwear modi. Repozicioniranje je popraćeno kompletnom promjenom strategije kategorije i proizvoda, vizualnog identiteta, interijera dućana i cjelokupne komunikacije. Ovom stratgijom smo pecifičnu kategoriju sportske obuće koja se do tada na našem još uvijek konzervativnom tržištu viđala na jogging stazama i fitness centrima, uspjeli približiti urbanoj modi, pa čak i senzibilizirati za generaciju mladih u poslovnom svijetu kampanjom „Casual Friday“ koju smo izveli u suradnji s modnom markom 2B, Borisa Banovića.[/vc_box_iv]

    • Strateško planiranje / Marketing
    • Branding
    • Produkcija marketinških alata
    • Implementacija

    Produkcija: BRANDZ
    Project management: Ivan Hlušička, Strateško planiranje: Maša Grgurić, Komunikacija: Krešimir Petković,
    Art direkcija, vizualni identitet i dizajn interijera: Vjekoslav Mravunac, Arhitekt: Ivan Turek,
    Styling: Boris Banović

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services