Dizajn ambalaže

    Branding modne odjeće buryen

    Brendiranje tvrtke i proizvoda za internacionalno tržište

    1024 615 Tomislav Vinšek

    BURYEN, spoj strategije, brendinga i dizajna za globalno tržište

    Plasirali smo na tržište prepoznatljiv i suvremen brend. Osmišljavanje imena internacionalnog brenda, brending i kreativna foto produkcija.

    dizajn ambalaže za odjećuosmišljavanje imena tvrtkedizajn ambalaže buryenbrending fontdizajn vizitke buryenizrada i dizajn ambalažedizajn vrećicefotografiranje brenda buryen

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Brend strategija i dizajn blossom bloom

    Ispričali smo cvjetnu priču Blossom & Bloom flowerbox Zagreb

    1024 589 Tomislav Vinšek

    Kako je procvjetao brend ekskluzivnih poklona za posebne prilike

    Osnaženi preciznom vizijom klijenta, stvorili smo savršeno jasan i trenutačno prepoznatljiv cjeloviti tržišni nastup ekskluzivnog brenda Blossom & Bloom.


    Nijedan poklon toliko ne pobuđuje sva naša osjetila kao cvijet – od razigranih boja i delikatnih detalja koji mame na pomnije razgledavanje, preko mirisa koji prizivaju sjećanja i bude usnule emocije, pa sve do kontrasta nježnosti dodira latica i uzbudljive opasnosti od uboda trna.

    Ivona Blossom Bloom
    blossom bloom logo
    dizajn kutije logo

    Brendiranje i strateško planiranje

    Klijent nam je predstavio zavodljivo jednostavnu ideju koja stoji iza projekta Blossom & Bloom: ekskluzivna prodaja i dostava buketa ruža. Povjeren nam je zadatak da u potpunosti razvijemo – od razrade ideje pa sve do završnog proizvoda – te na domaće tržite plasiramo ekskluzivni proizvod koji odiše međunarodnom draži.

    „Nadahnut ljepotom i neraskidivom ljubavlju prema cvijeću, Blossom & Bloom stvara i dostavlja emotivne cvjetne priče koje će vam zauvijek ostati u sjećanju. Bilo da ih darujete ili primate kao poklon.“

    Brend obećanje

    Kažu: kad ne znaš kako izraziti ljubav, reci to cvijećem. No za one koji itekako znaju što točno žele reći razvili smo brend Blossom & Bloom. To je mjesto gdje „svaka ruža ima svoju priču.“ Postavili smo temeljnu misao brenda: očarani ljepotom – delighted by beauty.

    Svaka korisnikova dodirna točka s brendom pažljivo je osmišljena kako bi bila posebna, upečatljiva i jedinstvena – od elegantnog dizajna ambalaže pa sve do prestižnog prodajnog mjesta ili besprijekorno odjevenog dostavljača koji u rukavicama predaje dragocjeni paket.

    Dizajn i art direkcija

    Baš kao što je svaka ruža koja zavrijedi svoje mjesto u Blossom & Bloom buketu pomno odabrana, istu smo pažnju posvetili vizualnom izričaju brenda. Kao boju detalja i naglasaka odabrali smo, naravno, crvenu – kao boju ljepote, ljubavi i strasti. Sparujemo je s glavnim monokromatskim crnim i bijelim elementima koji već na prvi pogled poručuju kako je riječ o nečem uistinu ekskluzivnom.

    Ovim smjernicama vodili smo se i prilikom izrade nosećih fotografija marketinške kampanje lansiranja. Ispred objektiva renomirane Jelene Balić stala je sad već svjetski poznata Ivona Bevanda, koja je savršeno utjelovila temeljne vrijednosti: ženstvenost, snagu, seksipil i – naravno, ljubav iznad svega.

    Blossom bloom buket
    Dizajn brošure Blossom

    Dizajn logotipa

    Cvijeće je više od poklona. Ono je privatna poruka. Ono je jasni izričaj osjećaja. Neraskidivo je vezano uz emocije i predstavlja puno više od puke geste. Te principe prenijeli smo na papir, osmislivši wordmark Blossom & Bloom. Tipografija je sofisticirana i jasna, osnažena integriranim obećanjem brenda: „Delighted by beauty“. U samom središtu wordmarka nalazi se znak „&“, kojem je posvećena posebna pažnja. Baš poput zavodljivih buketa brižno pohranjenih u okrugloj kutiji, smješten je u kružnicu koja ga dodatno naglašava i evocira buket gledan odozgo – iz perspektive primatelja. Budući da svaka ruža mora imati svoj trn, naš smo sakrili upravo tamo.

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Brending
    Dizajn ambalaže
    Art direkcija
    Izrada web shopa
    Produkcija marketinških formi
    Izrada launch kampanje
    Digitalni marketing

    Produkcija: BRANDZ za www.blossom-bloom.hr

    Project management: Tomislav Vinšek, Strateško planiranje – Maša Grgurić,
    Art direkcija: Tomislav Vinšek Brending: Tomislav Vinšek, Fotografija: Jelena Balić

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Dizajn ambalaže kozmetika 45

    Sljubili smo tradicionalno i moderno stvarajući dizajn vizualnog identiteta i ambalaže

    1024 427 Tomislav Vinšek

    Inspirativni projekt nadahnuo nas je za razvoj rješenja nominiranog za strukovnu nagradu koje će primjereno predstavljati inovativnost, predanost i originalnost jedinstvenog proizvoda za osobnu njegu: 45 degrees.


    Maslina je neobrana samo u pjesmi – u slučaju istarskog klijenta Helios Gea, svaki plod drva masline predstavlja malu riznicu dosad neotkrivenih blaga. Komina, naizgled neupotrebljiv čvrst ostatak koštica i pulpe nakon centrifugiranja ili prešanja, kroz inovativan, nagrađivani postupak obrade koristi se kao sirovina za dobivanje blagotvornih tvari koje se primjenjuju u kozmetičke svrhe. Nadahnuti ovim pristupom, i sami smo iskoristili sve hvalevrijedne odrednice ovog projekta i objedinili ih u prepoznatljivi grafički izričaj.

    krema za ruke
    45 helios gea
    45 logo

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Branding
    Dizajn ambalaže
    Produkcija marketinških formi
    Implementacija

    Nominacija ’16

    regpak nominacija

    Strateško planiranje i brending

    Kroz suvremeni i sofisticirani dizajn namjerili smo pozicionirati brend inovativnih proizvoda za osobnu njegu koji zasluženo privlače pozornost struke i potrošača. Kako to ponekad biva, iza naizgled jednostavnog proizvoda – hranjivih kozmetičkih proizvoda za tijelo – skriva se priča vrijedna divljenja. Ideja iza kozmetike 45 degrees začeta je 2009. godine u Istri, među brojnim maslinicima tog predivnog kraja. Nakon dugotrajnog i mukotrpnog, no naposljetku plodonosnog razdoblja istraživanja, osmišljen je inovativan način prerade komine masline. Ovaj proces zaštićen je patentom i višestruko je nagrađivan na brojnim svjetskim sajmovima za inovatore. Vizualna komunikacija u prvi plan stavlja najprivlačnije i najbitnije odrednice – premium kvalitetu, inovativni postupak i organsko porijeklo. Naš dizajn ambalaže nominiran je za nagradu REGPAK, koja predstavlja najbolja dostignuća na području pakiranja i ambalaže regionalnih brendova.

    „Nakon odvajanja maslinovog ulja od ploda, dobije se ostatak koji se naziva komina –naše ‘zeleno zlato’. Slijedili smo instinkt i inspiraciju te u isto vrijeme nastojali zadržati skladan odnos s prirodom. Danas s ponosom možemo reći kako smo uspjeli u tome.“
    – Helios Gea d.o.o.

    Art direkcija i dizajn

    Istraživši što se događa kad se unutar jednog poslovnog projekta susretnu specifična zemljopisna lokacija, bogata tradicija i održivi razvoj, brend smo odlučili pozicionirati mikrolokacijski, prema rodnom mjestu ideje i sjedištu tvrtke. Riječ je o slikovitoj općini Bale (tal. Valle), odnosno atmosferičnom istoimenom povijesnom gradiću na zapadnom priobalju Istre, dijelu koji je po maslinama i najpoznatiji. Bale odavna odiše vjekovnom inspiracijom koja hrani mnoge umjetnike, a mi smo se usredotočili na 45. paralelu koja prolazi upravo kroz najjužniji dio općine. Vizualni identitet kojeg smo razvili stavlja u prvi plan čistog, minimalistički geometrijskog rješenja upravo tu paralelu, koja presijeca brojku pod kutom od 45 stupnjeva. Budući da se ne baca nijedan plod, posljednji smo iskoristili mi sami – poslužio je kao oznaka stupnja.

    Produkcija: BRANDZ

    Project management & Consulting: Vjekoslav Mravunac, Maša Grgurić, Tomislav Vinšek, Strateško planiranje: Maša Grgurić, Art Direkcija i dizajn: Vjekoslav Mravunac

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    ambalaža za čaj

    Brending i dizajn ambalaže za OPG Aronia uživo

    960 645 Tomislav Vinšek

    100% biološki, 100% brend


    Izgradili smo brend za “svijet aronije” sa širokom paletom zdravih proizvoda

    Launch

    2013

    Klijent

    Aronia uživo

    dizajn ambalaže za čaj

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Vizualni identitet
    Dizajn ambalaže

    ambalaža za čaj
    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    dizajn ambalaže

    Dizajn ambalaže za prirodne sapune

    960 656 Tomislav Vinšek

    Ekološki, ali razigrano


    Paleta boja diferencira proizvode te na taj način daje svježinu u komunikaciji prirodnih proizvoda koji su često na tržištu plasirani u zemljanim, prirodnim i tamnijim tonovima.

    Launch

    2014

    Korisnik

    OPG Aralica

    dizajn ambalaže
    ambalaža za sapun

    Paleta boja diferencira proizvode te na taj način daje svježinu u komunikaciji

    Umjesto tradicionalnog pristupa pri izradi ambalaže odlučili smo se za kreativan, personaliziran i unificiran dizajn. Ambalažni komplet sastoji se od zaštitnog ambalažnog papira u roli s otisnutom grafikom šibenskog tradicionalnog veza i kartonske komunikacijske pasice od reciklažnog papira što daje naglasak na ekološku prirodu proizvoda.

    Ambalaža je ergonomična, a svojom svježinom i simpatičnošću u verbalnoj i vizualnoj komunikaciji pruža izniman interes korisnicima prirodne kozmetike. Razigranim kombinacijama različitih boja papira i pasica moguće je upariti niz zanimljivih kombinacija što ovom tipu ambalaže daje zanimljivost i dinamiku.

    logo divji cvit
    prirodni sapun opg
    papirna ambalaža

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Dizajn ambalaže

    Produkcija: BRANDZ

    Project management & Consulting: Marin Knežević & Tomislav Vinšek, Art Direkcija: Tomislav Vinšek, Kreativna produkcija: Tomislav Vinšek & Sanda Bogdan, Foto: Jelena Gajić Puškarić

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    ambalaža za čips

    Brending tvrtke i dizajn ambalaže za čips od jabuke

    980 642 Tomislav Vinšek

    Jabukići, vizualna atrakcija na policama trgovina

    Launch: 2012

    eko hrana
    ambalaža za čips
    dizajn crtanih likova
    serija proizvoda
    dizajn majice jabukići

    KLIJENT: Zdrava navika d.o.o.
    INDUSTRIJA: Zdrava prehrana
    CILJ PROJEKTA: Dizajn ambalaže za čips Veli’s

    • Strateško planiranje
    • Dizajn ambalaže
    • Priprema za tisak
    • Promotivni materijali

    Produkcija: BRANDZ

    Project management & Consulting: Vjekoslav Mravunac, Tomislav Vinšek, Art Direkcija: Tomislav Vinšek, Kreativna produkcija: Tomislav Vinšek

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    dizajn ambalaže

    Marketing plan, osmišljavanje imena brenda i brending

    979 763 Tomislav Vinšek

    MARKETING PLAN, BRANDING I DIZAJN AMBALAŽE

    Launch: 2014

    krema za ruke
    dizajn reklame
    logo dizajn B&V

    KLIJENT: Helios Gea d.o.o.
    INDUSTRIJA: Kozmetički proizvodi
    CILJ PROJEKTA: Strateško planiranje, osmišljavanje imena, izrada vizualnog identiteta i dizajn ambalaže Brides & Virgins.

    • Strateško planiranje
    • Dizajn vizualnog identiteta
    • Osmišljavanje imena branda
    • Dizajn ambalaže

    Produkcija: BRANDZ

    Project management & Consulting: Vjekoslav Mravunac, Tomislav Vinšek, Maša Grgurić Strateško planiranje: Maša Grgurić, Kreativna produkcija: Vjekoslav Mravunac

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    Brend strategija

    Marketing plan i branding trgovine obućom DNA

    980 732 Tomislav Vinšek

    BREND STRATEGIJA I GO 2 MARKET EKSKLUZIVNOG BRENDA SPORTSKE ODJEĆE I OBUĆE

    Launch: 2013

    [vc_box_iv title=”KLIJENT” icon=”fa-child” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Tradexco d.o.o.
    Naručitelj: Hysteria d.o.o.[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”INDUSTRIJA” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″ icon=”fa-lightbulb-o”]Moda / Maloprodaja[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”CILJ PROJEKTA” icon=” fa-codepen” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Uvažavajući postojeće kapacitete tvrtke, bilo je potrebno promijeniti strategiju pozicioniranja i komunikacije s ciljem zauzimanja specifične niše u segmentu sportske obuće. Proučavajući svjetske trendove i upoređujući ih sa stanjem domaćeg tržišta, ustanvili smo da i dalje postoji jaz između sporta i mode. Naš je cilj bio premositi taj jaz i ponuditi svakodnevno korištenje obuće visokih tehnoloških performansi s visokom estetskom vrijednošću. Osmislili smo suvremen brend DNA – kod nove generacije. Sportsku obuću koja se izvrsno kombinira u streatwear modi. Repozicioniranje je popraćeno kompletnom promjenom strategije kategorije i proizvoda, vizualnog identiteta, interijera dućana i cjelokupne komunikacije. Ovom stratgijom smo pecifičnu kategoriju sportske obuće koja se do tada na našem još uvijek konzervativnom tržištu viđala na jogging stazama i fitness centrima, uspjeli približiti urbanoj modi, pa čak i senzibilizirati za generaciju mladih u poslovnom svijetu kampanjom „Casual Friday“ koju smo izveli u suradnji s modnom markom 2B, Borisa Banovića.[/vc_box_iv]

    • Strateško planiranje / Marketing
    • Branding
    • Produkcija marketinških alata
    • Implementacija

    Produkcija: BRANDZ
    Project management: Ivan Hlušička, Strateško planiranje: Maša Grgurić, Komunikacija: Krešimir Petković,
    Art direkcija, vizualni identitet i dizajn interijera: Vjekoslav Mravunac, Arhitekt: Ivan Turek,
    Styling: Boris Banović

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    farmer fast food logotip

    Farmer Sandwiches brending tvrtke i proizvoda, dizajn ambalaže i produkcija

    980 628 Tomislav Vinšek

    VIZUALNI IDENTITET I OSMIŠLJAVANJE IMENA ZA FAST FOOD

    Launch 2014

    [vc_box_iv title=”KLIJENT” icon=”fa-child” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Frigus d.o.o.[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”INDUSTRIJA” icon=”fa-codepen” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Proizvodnja, prehrana[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”CILJ PROJEKTA” icon=” fa-codepen” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Osmišljavanje imena Branda, dizajn vizualnog identiteta i ambalaže za sendviče. Prihvatljivost na domaćem i inozemnom tržištu.[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”RJEŠENJE” icon=”fa-lightbulb-o ” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Kreativan i prepoznatljiv dizajn logotipa i mustre. Snažan vizual se pozicionira uz domaću seosku kuhinju. Osmišljeno ime branda razumno je u većini europskih tržišta što pruža idealnu mogućnost franšiznog poslovanja.[/vc_box_iv]

    Kompetencije

    • Osmišljavanje imena Branda
    • Branding
    • Dizajn ambalaže i etiketa
    • Aplikacija na sredstva sekundarne komunikacije

    Produkcija i implementacija: BRANDZ
    Consulting: Vjekoslav Mravunac & Tomislav Vinšek, Vizualni identitet i ambalaža: Vjekoslav Mravunac
    Fotografija: Tomislav Kaksa, Art Direkcija: Tomislav Vinšek & Vjekoslav Mravunac
    Food Styling: Tomislav Škunca

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
    poster za kozmetiku

    Verdan Cosmetics brending i dizajn ambalaže za kozmetiku

    967 1024 Tomislav Vinšek

    LOGO DIZAJN I DIZAJN AMBALAŽE ZA KOZMETIČKE PROZVODE

    Launch 2011

    [vc_box_iv title=”KLIJENT” icon=”fa-child” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]VERDAN Sarl.[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”CILJ PROJEKTA” icon=”fa-lightbulb-o” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Branding linije kozmetičkih proizvoda baziranih na prirodnim kristalima.[/vc_box_iv][vc_box_iv title=”RJEŠENJE” icon=” fa-codepen” iconcolor=”#ffffff” bgcolor=”#fbc241″]Elegantan dizajn ambalaže, ledenog izgleda. Mustra (pattern) linije branda apstraktno prikazuje strukturu kristala.[/vc_box_iv]

    Kompetencije

    • Branding
    • Dizajn ambalaže

    Branding i ambalaža: BRANDZ

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services