brendiranje nautičke charter tvrtke

    Osmišljavanje imena brenda i brend emocija za charter tržište

    Saysail - ime brenda za snažne emocije, doživljaj i iskustvo

    Izravne komunikacijske vrijednosti


    Jedrenje danas nije samo hobi. Ono je značajna grana luksuznog turizma i posebno životno iskustvo.

    Filozofija našeg klijenta temelji se na neusporedivoj razini usluge nudeći bezbrižan jedriličarski odmor, bez zamaranja tehničkim i logističkim detaljima. Kupcima se nudi samo jedna opcija – bezbrižno jedrenje bez razmišljanja. Samo moraju reći “da” jedrenju. To je sve što im treba!

    Temeljem ciljeva poslovnog plana i brifinga s klijentom, krenuli smo u realizaciju osmišljavanja imena za novu charter uslugu. Stapajući dva osnovna segmenta projekta – bezbrižnost jahting usluge te specifični profil ciljane publike, osmislili smo ime snažne emocije i izravne komunikacijske vrijednost. Stvorili smo Saysail – zvučnu složenicu koja ima snagu direktnog i aktivnog obraćanja kupcu.

    Ime je osmišljeno da svojom osobnom i toplom komunikacijom inspirira i angažira kupce. Svojim pozivom, ono zove na nezaboravnu avanturu i nova iskustva. S obzirom na inozemni karakter klijentove charter usluge, koristili smo univerzalni engleski naziv koji je svima prepoznatljiv.

    U čvrstoj vezi sa sloganom “that’s all you need”, novoizgrađenom brendu smo dodali dodatnu emotivnu vrijednost.

    osmišljavanje imena brenda
    amblem brenda

    Vizualni elementi za čvrsti identitet brenda


    Za direktnu interakciju s kupcima, dizajnirali smo upečatljivi wordmark za primarni aspekt komunikacije brenda. Izravno prepoznatljiv, snažan i precizan, wordmark utjelovljuje najvažniji segment jedriličarstva – vidljivost.

    Istodobno smo izradili i vizualni simbol – apstraktno rješenje dobiveno kombinacijom motiva brodskog užeta i detalja valova koji okružuju monogram Saysail brenda.

    Navedene elemente vizualne komunikacije primijenili smo na tamnoplavu, tirkiznu te koraljnu boju pozadine. Odabrana koraljna boja je ujedno i boja 2019. godine po izboru Pantone instituta.

    Također, vizualne elemente smo aplicirali i na sredstva sekundarne komunikacije kao što su mape, vizitke, kuverte i reklamne brošure. Kombinacijom detalja valova, stvorili smo suptilan pomorski osjećaj. Tim smo procesom elemente knjige grafičkih standarda integrirali u sve aspekte klijentovog poslovanja.

    Uporabom tipografije te pozornim odabirom boja, vizualni identitet brenda čvrsto smo povezali s klijentovom uslugom i stvorili jedinstvenu charter personu inozemnog karaktera.

    Branding – that’s all you need!

    shema boja i standardi
    charter brending i marketing
    font brenda
    brend ime charter
    dizajn brošure charter
    nautičke ikone
    dizajn primarne komunikacije

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services