Jedrenje danas nije samo hobi. Ono je značajna grana luksuznog turizma i posebno životno iskustvo. Filozofija našeg klijenta temelji se na neusporedivoj razini usluge nudeći bezbrižan jedriličarski odmor, bez zamaranja tehničkim i logističkim detaljima.
Kupcima se nudi samo jedna opcija – bezbrižno jedrenje bez razmišljanja. Samo moraju reći “da” jedrenju. To je sve što im treba!
Temeljem ciljeva poslovnog plana i brifinga s klijentom, krenuli smo u realizaciju osmišljavanja imena za novu charter uslugu. Stapajući dva osnovna segmenta projekta – bezbrižnost jahting usluge te specifični profil ciljane publike, osmislili smo ime snažne emocije i izravne komunikacijske vrijednost. Stvorili smo Saysail – zvučnu složenicu koja ima snagu direktnog i aktivnog obraćanja kupcu.
Ime je osmišljeno da svojom osobnom i toplom komunikacijom inspirira i angažira kupce. Svojim pozivom, ono zove na nezaboravnu avanturu i nova iskustva. S obzirom na inozemni karakter klijentove charter usluge, koristili smo univerzalni engleski naziv koji je svima prepoznatljiv.
U čvrstoj vezi sa sloganom “that’s all you need”, novoizgrađenom brendu smo dodali dodatnu emotivnu vrijednost.
Za direktnu interakciju s kupcima, dizajnirali smo upečatljivi wordmark za primarni aspekt komunikacije brenda. Izravno prepoznatljiv, snažan i precizan, wordmark utjelovljuje najvažniji segment jedriličarstva – vidljivost.
Istodobno smo izradili i vizualni simbol – apstraktno rješenje dobiveno kombinacijom motiva brodskog užeta i detalja valova koji okružuju monogram Saysail brenda. Navedene elemente vizualne komunikacije primijenili smo na tamnoplavu, tirkiznu te koraljnu boju pozadine.
Odabrana koraljna boja je ujedno i boja 2019. godine po izboru Pantone instituta.
Također, vizualne elemente smo aplicirali i na sredstva sekundarne komunikacije kao što su mape, vizitke, kuverte i reklamne brošure. Kombinacijom detalja valova, stvorili smo suptilan pomorski osjećaj. Tim smo procesom elemente knjige grafičkih standarda integrirali u sve aspekte klijentovog poslovanja. Uporabom tipografije te pozornim odabirom boja, vizualni identitet brenda čvrsto smo povezali s klijentovom uslugom i stvorili jedinstvenu charter personu inozemnog karaktera.