• Premium branding, marketing & design

saysail

Osmišljavanje imena brenda i brend emocija za charter tržište

Saysail - ime brenda za snažne emocije, doživljaj i iskustvo

Izravne komunikacijske vrijednosti


Jedrenje danas nije samo hobi. Ono je značajna grana luksuznog turizma i posebno životno iskustvo.

Filozofija našeg klijenta temelji se na neusporedivoj razini usluge nudeći bezbrižan jedriličarski odmor, bez zamaranja tehničkim i logističkim detaljima. Kupcima se nudi samo jedna opcija – bezbrižno jedrenje bez razmišljanja. Samo moraju reći “da” jedrenju. To je sve što im treba!

Temeljem ciljeva poslovnog plana i brifinga s klijentom, krenuli smo u realizaciju osmišljavanja imena za novu charter uslugu. Stapajući dva osnovna segmenta projekta – bezbrižnost jahting usluge te specifični profil ciljane publike, osmislili smo ime snažne emocije i izravne komunikacijske vrijednost. Stvorili smo Saysail – zvučnu složenicu koja ima snagu direktnog i aktivnog obraćanja kupcu.

Ime je osmišljeno da svojom osobnom i toplom komunikacijom inspirira i angažira kupce. Svojim pozivom, ono zove na nezaboravnu avanturu i nova iskustva. S obzirom na inozemni karakter klijentove charter usluge, koristili smo univerzalni engleski naziv koji je svima prepoznatljiv.

U čvrstoj vezi sa sloganom “that’s all you need”, novoizgrađenom brendu smo dodali dodatnu emotivnu vrijednost.

osmišljavanje imena brenda
amblem brenda

Vizualni elementi za čvrsti identitet brenda


Za direktnu interakciju s kupcima, dizajnirali smo upečatljivi wordmark za primarni aspekt komunikacije brenda. Izravno prepoznatljiv, snažan i precizan, wordmark utjelovljuje najvažniji segment jedriličarstva – vidljivost.

Istodobno smo izradili i vizualni simbol – apstraktno rješenje dobiveno kombinacijom motiva brodskog užeta i detalja valova koji okružuju monogram Saysail brenda.

Navedene elemente vizualne komunikacije primijenili smo na tamnoplavu, tirkiznu te koraljnu boju pozadine. Odabrana koraljna boja je ujedno i boja 2019. godine po izboru Pantone instituta.

Također, vizualne elemente smo aplicirali i na sredstva sekundarne komunikacije kao što su mape, vizitke, kuverte i reklamne brošure. Kombinacijom detalja valova, stvorili smo suptilan pomorski osjećaj. Tim smo procesom elemente knjige grafičkih standarda integrirali u sve aspekte klijentovog poslovanja.

Uporabom tipografije te pozornim odabirom boja, vizualni identitet brenda čvrsto smo povezali s klijentovom uslugom i stvorili jedinstvenu charter personu inozemnog karaktera.

Branding – that’s all you need!

shema boja i standardi
charter brending i marketing
font brenda
brend ime charter
dizajn brošure charter
nautičke ikone
dizajn primarne komunikacije