• Premium branding, marketing & design

      Marketinška i branding
      agencija BRANDZ

      Strateško planiranje

      Prenošenje ideje u provedive planove

      Marketinški plan

      Operativni plan marketinga

      Digitalni marketing

      Digitalna prisutnost i kampanje

      Marketing, branding, dizajn i konzalting

      Tko smo

      BRANDZ – kreativna marketinška agencija koja pruža usluge domaćim i inozemnim gospodarskim subjektima u svrhu unaprjeđenja poslovanja. Naša marketinška priča započinje 2008. godine u Zagrebu pod nazivom BRANDZ.

      Okupljamo kreativne i inovativne ideje pod istim krovom i potom ih pretvaramo u uspješne projekte naših klijenata.

      Marketinške usluge uključuju strateško planiranje, branding, dizajn, kreativnu produkciju i implementaciju općenito. Posebnu pažnju pridajemo individualnom pristupu svakom klijentu. Već dugi niz godina uspješno surađujemo sa svim slojevima poduzetništva – javnim sektorom, mikro, malim i srednjim poduzetništvom, ali i velikim tvrtkama.

      Marketinška i branding agencija orijentirana na mjerljive rezultate

      Sa svakim klijentom redovito održavamo edukativne sastanke kako bismo imali što detaljniji uvid u razvoj njihovog projekta te ih zapravo smatramo ravnopravnim dijelom našeg tima. Cilj nam je također inspirirati i motivirati klijenta za nove poslovne uspjehe, tako da analiza, kreativnost i marketing nisu naš jedini zadatak.

      Nudimo inicijative koje su ključne za konkurentnost naših klijenata na tržištu

      Profesionalni standardi

      Savjetodavna praksa zahtijeva jedinstvenu kombinaciju kvalitete, stručnosti i kompetencije. Uključuje visoku sposobnost rezoniranja, kritičko razmišljanje, analizu problema, donošenje odluka i uvažavanje etičkih i moralnih principa. Uspješno marketinško savjetovanje zahtijeva učenje tijekom čitavog radnog vijeka, s obzirom da se moramo neprestano nositi s nepoznatim.
      Naša je dužnost i odgovornost očuvati najviše profesionalne standarde.

      Ključne vrijednosti

      Originalno razmišljanje – Standardni industrijski modeli učinkoviti su samo ukoliko se problem ili slučaj uklapa u potpunosti, što se događa iznimno rijetko. Kada kažemo originalno razmišljanje, ne mislimo nužno i revolucionarno. Originalno razmišljati znači iskoristiti kognitivnu slobodu u pronalaženju autentičnih rješenja potpuno prilagođenih potrebama naših klijenata.

      Suradnja – Naš rad se zasniva na prijateljskom okruženju s kolegama i klijentima, stvarajući ugodno ozračje u kojem možemo razmjenjivati iskustva, ideje i surađivati kao partneri. Na poticajan i proaktivan način nudimo inicijative koje su ključne za konkurentnost naših klijenata na tržištu.

      Objektivnost – U posao nikada ne uključujemo treću stranu, niti bilo koju interesnu grupu, udruženje, instituciju ili medije i tako zadržavamo strogo objektivan pristup prema svakom projektu.

      Praktičnost – Uz pozitivan stav, važna nam je i praktičnost. Djelujemo u najboljem interesu naših klijenata i nikada ne nudimo, preporučamo niti prihvaćamo ideju ili rješenje koje ne možemo ostvariti.

      Mi smo marketinška agencija BRANDZ. Originalnim i analitičkim razmišljanjem prepoznajemo potrebe potrošača. Razvijamo i usredotočujemo se na marketinške vrijednosti koje omogućuju našim klijentima plasman njihove jedinstvene ponude na tržište.