Ovisno o zaključcima donesenima tijekom radnog procesa definiraju se rezultati. To mogu biti analize tržišta, strateški planovi, operativni i taktički planovi, budžet, analize strukture troškova, strategije određivanja cijena, analize proizvoda i kategorija, strategije branda, analize prodaje i prodajnih kanala itd.
Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je svaki projekt priča za sebe. Čak i jednostavan plan može znatno odstupati u pristupu, načinu, temama i opsegu.
Nakon izrade plana spremni smo za nove izazove. Sada plan treba predstaviti proizvodnom timu kako bi se na vrijeme osigurala sva potrebna sredstva unutar predviđenog budžeta.
Kao konzultanti usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje tekućeg problema ključno je za uspješnu provedbu plana. Iz tog razloga koristimo mentorstvo kao način rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između konzultanta i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja. Kada tvrtka želi “izaći na tržište”, znači da želi stvoriti sustav koji koristi ključne snage tvrtke i ističe njene vrijednosti prilagođavajući ih potrebama potrošača. Takav sustav i odnos prema potrošačima rezultira jedinstvenim iskustvom za svakog kupca. Strategija plasmana na tržište Go2market
Pristup strategije plasmana zahtijeva usklađivanje čitavog spektra poslovnih aktivnosti sa stalnim promjenama na tržištu. Marketinški plan, marketing, prodaja i prodajni kanali, upravljanje brandovima, proizvodima i kategorijama, određivanje cijena, odanost potrošača i dobar uvid u njihova razmišljanja i potrebe isprepliću se kako bi se jačala konkurentnost. Strategija plasmana na tržište često se opisuje kao poveznica između korporativne strategije i iskustva potrošača.
Naš je zadatak prepoznati potrebe potrošača i razviti vrijednosti koje omogućuju našim klijentima plasman njihove jedinstvene ponude na tržište.
Dinamično tržište zahtijeva brz pristup i još bržu reakciju. Iz tog razloga vrlo često pristupamo proaktivno kako bismo neprestano unaprjeđivali strategiju temeljenu na pouzdanoj povratnoj reakciji potrošača.
Strategija plasmana na tržište orijentirana je na potrošača i samim time najefikasnije rješenje za poduzeća koja nude specifične proizvode ili usluge.