Brendiranje proizvoda
tvrtke i usluga
Brend strategija
Strateško planiranje i pozicioniranje
Brend arhitektura
Arhitektura brenda i nomenklatura
Vizualni identitet
Vizualna komunikacija brenda
Strateško brendiranje i dizajn
Okupljamo analitičko, poslovno i kreativno razmišljanje
Stvaramo brend osobnost
Brendiranjem stvaramo osobnost i emotivne ideje te osjećaje povezane s iskustvom. Brend je ideja, teorija i misao. Vašu ideju ispričat ćemo jasnom pričom vašeg proizvoda, tvrtke ili usluge.
- postavljanje arhitekture
- brendiranje serije proizvoda
- nomenklatura
- dizajn ambalaže
- izrada i tisak
- krovni brending
- standardizacija
- grafički dizajn
- brend menadžment
Brendiranje usluga
- postavljanje ciljeva
- razvoj dodanih vrijednosti
- kategorizacija
- vizualni identitet
Projekte temeljimo na vašem smislenom poslovnom planu
Brend predstavlja cjeloviti izričaj vašeg poslovanja i podrazumijeva sve dodirne točke krajnjeg korisnika s vašom tvrtkom, uslugom ili proizvodom. Pomoći ćemo vam prepoznati ključne faktore koje je potrebno uzeti u obzir u našem poslu.
Istraživanje i analiza tržišta
Stvaranjem brenda, istovremeno stvaramo osjetljive veze između opažanja, razmišljanja i osjećaja i stoga je važan detaljan analitički pristup. Tijekom procesa istraživanja tržišta saznat ćete što sve moramo razmotriti, analizirati i stvoriti kako bismo ostvarili vaš cilj.
- istraživanje tržišta
- brend audit
- istraživanje konkurencije
- trendovi
- fokus grupe
- anketno ispitivanje online alatima
Razvoj poslovnog modela
Dizajn poslovnog modela uglavnom se odnosi na aktivnost dizajniranja poslovnog modela tvrtke. Pokrenut ćemo proces razvoja poslovanja i poslovne strategije koji uključuju metode formiranja proizvoda i usluga te politiku monetizacije.
- SWOT analiza
- kvaliteta proizvoda
- vrsta i tip proizvoda
- dodana vrijednost proizvoda
- politike cijena
- ciljna skupina
- formiranje grupe proizvoda
- formiranje serije proizvoda
- inovacije
- distribucija i isporuka
- korisnička podrška
Stvaramo tržišnu vrijednost i jasnu percepciju vašeg proizvoda
Ključni moment strateškog planiranja jest prenošenje same ideje u provedive planove.
Izrada brend strategije
Formiramo dugoročni plan za uspješni razvoj vašeg brenda kako bismo dostigli postavljene ciljeve. Dobro definirana i izvedena brend strategija utječe na sve aspekte poslovanja i direktno je vezana na potrebe potrošača te njihove emocije, kao i konkurentnost na tržištu.
Brend strategijom definirat ćemo osobnost, obećanje i poruke brenda. Brend je trenutačno prepoznatljiv, ima jasnu arhitekturu, jasne značajke i stvara emotivnu vezu s idejom. Njegova konzitentnost služi za prepoznavanje i s time povezane emotivne reakcije što dovodi do lojalnih kupaca i rast poslovanja.
- Definiranje ciljne skupine
- Arhetipski identitet kupca
- Arhetipski identitet brenda
- Pozicioniranje
- Brend obećanje
- Brend ton i glas
- Arhitektura brenda
- Nomenklatura
Brendiranje usmjereno prema vašim kupcima
Izgradnja pouzdanog imidža ima ključnu ulogu u
stvaranju odanih klijenata
Dizajn vizualnog identiteta
Brendiranjem vašeg proizvoda ili usluge brinemo se da reakcije korisnika budu pozitivne, što će u njima potaknuti želju za novim interakcijama. Kroz duže razdoblje, povremene interakcije pretvorit će se u ustaljene navike, a zatim i u dugoročne potrebe.
Ujednačujemo komunikaciju i formiramo dosljednost
Brendove koje duže poznajemo često ne preispitujemo, što znači da su uspješno ispunili svoje obećanje i očekivanja kupaca. Postigli smo relevantnost i stekli povjerenje svojih korisnika što pridonosi rastu tvrtke.
- osmišljavanje imena brenda
- dizajn vizualnog identiteta
- kreativna produkcija i tisak
- osmišljavanje slogana
- copywriting
Integracija i plasman na tržište
Uspješno očuvanje branda moguće je samo primjenom stroge discipline i ustrajnošću, stoga brandiranje mora biti integrirano u sve slojeve poslovanja.
- integracija brend identiteta
- brendiranje interijera
- produkcija komunikacijskih materijala
- integracija na digitalne platforme
- dizajn ambalaže
- web dizajn
- plasman na tržište
Brend menadžment
Brendiranje nije projekt sa zadanim rokom završetka, već trajno preispitivanje i uvođenje pozitivnih promjena. Brendiranje je neprekidna evolucija i uvođenje inovacija s ciljem pobuđivanja emocija.
- audit aktivnosti
- analiza
- optimizacija
- plasman novih proizvoda
Razvijamo vašu neuhvatljivost
Integriranom brend strategijom podižemo svijest o vašem proizvodu
MARKETING
Planiranje i kreativna produkcija
BRENDIRANJE
Tvrtke, proizvoda i usluga
DIZAJN
Dizajn, grafika i priprema
Profesionalni standardi
Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje tekućeg problema ključno je za uspješnu provedbu plana. Iz tog razloga koristimo mentorstvo kao način rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.