Blog i novosti

4. ožujka 2021.
Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, […]

24. veljače 2021.
U potrazi smo za Junior grafičkim dizajnerom

Prijavi se i postani dio BRANDZ tima!  BRANDZ je full service marketing agencija za tržišno komuniciranje sa sjedištem u Zagrebu. Već punih 12 godina specijalizirani smo za digitalni marketing, 360° marketing, strateško planiranje, brendiranje proizvoda i usluga, dizajn, SEM i oglašavanje na društvenim mrežama.  U potrazi smo za novim članom tima - Junior grafičkim dizajnerom.  […]

19. veljače 2021.
Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija.  Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama […]

18. veljače 2021.
Zapošljavamo - Junior WordPress/PHP developera

Prijavi se i postani dio BRANDZ tima!  BRANDZ je full service marketing agencija za tržišno komuniciranje sa sjedištem u Zagrebu. Radi povećanog obujma posla u potrazi smo za novim članom tima - Junior WordPress/PHP/CSS developerom.  ŠTO TRAŽIMO?  Minimalno dvije godine iskustva u radu s WordPressom Napredno poznavanje WordPressa  Vrlo dobro poznavanje ACF-a i custom post […]

12. veljače 2021.
Kako brendirati proizvod? Prvi koraci vašeg brenda

Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no u mnoštvu brendova često je teško istaknuti se od konkurencije.  Brend ne čini logo i oglas na Facebooku, postojanje brenda ima puno dublje značenje. Što je brendiranje proizvoda ili tvrtke i koji su pokazatelji uspješnog brendinga saznajte u nastavku.  Što […]

4. veljače 2021.
Što sve treba sadržavati dobar landing page?

Osnovni elementi dobrog landing pagea  Odredišna stranica ili landing page pojam je koji je iznimno bitan u digitalnom marketingu. Bilo da radite marketinšku kampanju, Google Ads kampanju ili želite odredišnu stranicu na koju će voditi vaš Facebook oglas, ovaj će vam blog pomoći u savladavanju osnovnih elemenata landing pagea.   Na našem projektu Blossom & Bloom […]

3. veljače 2021.
Što je TikTok? Vodič za početnike

Najbitnije stvari o TikTok-u Aplikacija koja je napravila pomutnju u svijetu društvenih mreža, nadmašila čak i popularni Facebook i postala sveopći trend mlađe generacije. Vjerojatno ste već pogodili da govorimo o Tik Toku - aplikaciji za dijeljenje videozapisa. Što je Tik Tok, kako se služiti njime, što objavljivati i na koji način se oglašavati saznajte […]

26. siječnja 2021.
5 digitalnih trendova koji su obilježili 2020

Trendovi koji su obilježili izazovnu godinu Godina kakvu nitko nije očekivao, godina velikih promjena, za neke godina poslovnih neuspjeha, neki broje znatne padove. Sve su ovo karakteristike koje su obilježile 2020. godinu – neki bi rekli najneočekivaniju godinu posljednje desetljeće.Osim što nam je donijela niz promjena u svim aspektima svakodnevnog života, 2020. nam je donijela […]

26. siječnja 2021.
Sve što trebate znati za izradu jednog newslettera

Izradite newsletter u par koraka! Osim što daje odlične rezultate, email marketing jedan je od najefikasnijih alata u digitalnom marketingu. Kvalitetno strukturiran newsletter može Vam pomoći u promociji proizvoda i usluga, ali i povećati svijest o vašoj prisutnosti na tržištu. Ova tehnika digitalnog marketinga izrazito je važna za poslovne subjekte, a sve što trebate znati […]

20. prosinca 2020.
Oglašavanje za vrijeme blagdana

Kako se oglašavati u vrijeme Božića? Božić – blagdan koji ne može proći nezamijećeno Božićna drvca kitimo sve ranije, mjesecima unaprijed kupujemo ukrase i lampice kako bi se na vrijeme pripremili za najljepši blagdan u godini. Natpisi sa popustima nas okružuju u tolikoj mjeri da možemo zaključiti da je božićni konzumerizam u cijelosti preplavio današnju […]

4. rujna 2020.
Trendovi unaprjeđenja poslovanja u 2020

Novi trendovi za vaše up-to-date poslovanje Ove godine, više nego ikad, percepcija i online prisutnost veoma su važne za vaš biznis. Kako se svi poslovanjem prilagođavamo novim uvjetima, bitno je uspješno održati imidž našeg brenda i proizvoda i prilagoditi ga sljedećem desetljeću. Nekoliko trendova nametnulo se kao osnovica planiranja i razvoja strategije poslovanja ove godine. […]

3. lipnja 2020.
Koliko često trebamo objavljivati na Facebooku?

Frekvencija objava na društvenim mrežama Facebook i algoritam Društvene mreže postale su jedno od onih online mjesta kojima danas rijetko odolijevamo, a kao social media manager želite postići najbolji rezultat sa svakom objavom na društvenim medijima. Koje mreže bi trebali koristiti, što i kako pisati, koliko često bi trebali objavljivati ​​i je li stvarno važno […]

Prijavi se na naš newsletter

  •  
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross