Content marketing i njegove SEO prednosti

14. svibnja 2020.
Maja

Content marketingom stvaramo relevantni sadržaj

Bitnim sadržajem privlači se kupac i brend se postavlja na višu razinu

Živimo u digitalnom svijetu, svi smo danas online i poslovanje se više ne može zamisliti bez digitalnog sadržaja. Klijentima dajemo konstruktivne savjete i informacije koje im pomažu unaprijediti posao. Content marketingom stvaramo relevantni sadržaj s ciljem da korisnike zaintrigiramo i potaknemo na kupnju proizvoda ili usluge. Ovakav sadržaj prije svega kreiramo kako bismo privukli publiku, a takvim kvalitetnim i planiranim contentom cilj nam je postaviti brend na višu razinu. Uz to cilj nije stvaranje prodajnog sadržaja, već kreiranje korisnog, zanimljivog i relevantnog contenta koji daje odgovore na pitanja, onog koji educira te riješava određeni problem.

Content marketing je proces kreiranja i dijeljenja sadržaja koji pretvara potencijalne korisnike i našu ciljanu skupinu u stalne kupce. Ovakva marketinška strategija je izuzetno popularna kod otvaranja web shopa jer ima dugoročne SEO prednosti.

Najvažnija stvar prije kreiranja sadržaja je u potpunosti upoznati brend te osobe kojima se planiramo obraćati. Što bolje definiramo potencijalnog klijenta, to će i naš sadržaj biti precizniji, prilagođeniji i privlačniji. Analiza konkurencije i njihovog načina poslovanja bitna je kako bismo stvorili što inovativniji i kvalitetniji sadržaj te na temelju dobivenih informacija izradili strategiju kojom ćemo isticati prednosti brenda.

Content Marketing u fokusu ima potrebe korisnika

Content marketing okrenut je prema potrebama korisnika te mu je primarni cilj savjetovanje, edukacija i zabava publike.  Vrlo je bitno da naše teme budu relevantne i da nude vrijednost ciljanoj publici, odnosno, krajnjem klijentu. U temelju nije prodaja, već prije svega povećana i kvalitetna interakcija s publikom kako bismo razvili osjećaj povezanosti s brendom. Ovakav sadržaj odnosi se na stvaranje kreativnoga novog sadržaja i optimizaciju postojećega sadržaja.

Content marketingom stvaramo sadržaj kojim ćemo privući potencijalne kupce i od prvobitne ideje načiniti prepoznatljiv proizvod. Također, za uspješan content marketing potreban je kvalitetan brending, razvijena empatija prema korisnicima, točno planirana i definirana strategija, svestranost, domišljatost i kreativnost.

Dio je inbound marketinga, a najpopularniji primjeri content marketinga su blog, newsletter, infografike, e-knjige, webinari, video te sadržaj na društvenim mrežama.

Kvalitetan, edukativan i relevantan content jedan je od važnijih faktora koje Google uzima u obzir prilikom rangiranja web stranice. Nekad je bilo dovoljno napisati članak od 500 riječi, danas je to gotovo nemoguće želite li postići ozbiljne organske rezultate pretrage za tražene pojmove.

Autentični sadržaj na webu

Važno je da web ima vjerodostojan, autentičan i koristan sadržaj te odgovarajuće ključne riječi koje će povećati posjećenost stranice, a onda i popularnost, tj. relevantnost na tražilicama.

Recept za uspjeh na digitalnom tržištu je produkcija kvalitetnog i edukativnog contenta uz njegovo optimiziranje prema SEO pravilima. Ljudi na tražilicama traže informacije ili odgovore na pitanja koja ih zanimaju. S druge strane, svaki brend ili klijent želi da mu stranica bude posjećena, a SEO spaja upravo to dvoje. SEO ne postoji bez content marketinga i content marketing ne postoji bez SEO-a. SEO kampanja neće biti uspješna ako se na nju ne primjeni i content marketing, a content marketing isporučit će željene rezultate jedino ako se optimizira prema SEO pravilima. Za kvalitetnu optimizaciju treba izdvojiti mnogo vremena, truda i konstantno pratiti promjene u algoritmima pretraživanja. Google Keyword planner je besplatan alat te dolazi u sklopu Google Ads-a. Osim što prikazuje ključne riječi , prikazuje i mjesečni broj pretraživanja, CPC te predlaže nove ključne riječi.

Budućnost marketinga je nezamisliva bez kvalitetnog, efikasnog i atraktivnog sadržaja, a rezultat uspješnog sadržajnog marketinga je stvaranje bliskog odnosa s ciljanom publikom koja će se onda odlučiti na vaše usluge.

Marketinške tekstove, content za društvene mreže i objave za medije potrebno je lektorirati i stilski i terminološki prilagoditi brendu.

Lektura obuhvaća stilsko uređivanje cjelokupnog teksta te ispravljanje jezičnih pogrešaka u skladu s pravilima, a dobro lektoriran tekst doprinosi jasnoći, preciznosti i čitkosti teksta. Cilj lektora je oblikovati tekst i učiniti ga takvim da čitatelj svu pažnju usmjeri na sadržaj teksta.

Više postova

4. ožujka 2021.
Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, […]

24. veljače 2021.
U potrazi smo za Junior grafičkim dizajnerom

Prijavi se i postani dio BRANDZ tima!  BRANDZ je full service marketing agencija za tržišno komuniciranje sa sjedištem u Zagrebu. Već punih 12 godina specijalizirani smo za digitalni marketing, 360° marketing, strateško planiranje, brendiranje proizvoda i usluga, dizajn, SEM i oglašavanje na društvenim mrežama.  U potrazi smo za novim članom tima - Junior grafičkim dizajnerom.  […]

19. veljače 2021.
Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija.  Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama […]

Prijavi se na naš newsletter

  •  
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross