Je li neumorfizam sljedeća velika stvar u UI dizajnu?

30. travnja 2020.
BRANDZ

Značajan utjecaj u dizajniranju mekih korisničkih sučelja

Novo desetljeće donosi nove UI trendove, a  meki dizajn, najpoznatiji  kao neumorfizam, odmah upada u oči kao jedan od moguće obećavajućih noviteta u svijetu UI dizajna!

Neumorfizam je kul, jedinstven i inovativan dizajnerski trend koji donosi svježinu na ekrane, a u kombinaciji s postojećim UI elementima zasigurno će imati značajan utjecaj u dizajniranju mekih korisničkih sučelja.

Spoj skeumorfizma i ravnog dizajna

 

Ovaj popularan trend spoj je skeumorfizma i ravnog dizajna. Elementi sučelja u svom su predstavljanju zadržali reljef i određeni stupanj realizma, a ujedno su se oslobodili slojeva impresivne teksture preciznosti. Neumorfizam kao novi trend dizajna smjestio se u prostoru između ravnog i 3D izgleda ekrana te korisniku itekako namjerno daje ravnu i mekanu površinu za interakciju i pristup, a sjenčanje i sjene dizajneri koriste kako bi korisnik dobio percepciju što se na ekranu može pritisnuti.

neumorfizam dizajn ui

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

4. ožujka 2021.
Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, […]

19. veljače 2021.
Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija.  Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama […]

12. veljače 2021.
Kako brendirati proizvod? Prvi koraci vašeg brenda

Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no u mnoštvu brendova često je teško istaknuti se od konkurencije.  Brend ne čini logo i oglas na Facebooku, postojanje brenda ima puno dublje značenje. Što je brendiranje proizvoda ili tvrtke i koji su pokazatelji uspješnog brendinga saznajte u nastavku.  Što […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross