Blog -

14. svibnja 2020.
Ambalaža – najvrijednija komunikacija s kupcem

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Dizajn ambalaže Kako bi proizvod pratio suvremene trendove, ambalaža proizvoda osim što mora biti estetski privlačna i praktična za korištenje, trebala bi biti kvalitetne izrade, izdržljiva te ekološki prihvatljiva. U moru proizvoda, što je proizvod atraktivnije upakiran, to je veća vjerojatnost da će se kupac odlučiti upravo na taj proizvod. Ambalaža proizvoda nije samo […]

13. svibnja 2020.
Psihologija boja u marketingu

Cilj je utvrđivanje utjecaja boja na svakodnevne odluke Kakav utjecaj boje imaju na marketing? Razumijemo da percepcija brenda od strane potrošača uvelike ovisi o odabiru boje. Svjesni smo da boje imaju emocionalni učinak te pomažu kod isticanja i promocije proizvoda ili usluge. Psihologija boja koristi se u apsolutno svim aspektima marketinga, a polje industrijske psihologije […]

30. travnja 2020.
Je li neumorfizam sljedeća velika stvar u UI dizajnu?

Značajan utjecaj u dizajniranju mekih korisničkih sučelja Novo desetljeće donosi nove UI trendove, a  meki dizajn, najpoznatiji  kao neumorfizam, odmah upada u oči kao jedan od moguće obećavajućih noviteta u svijetu UI dizajna! Neumorfizam je kul, jedinstven i inovativan dizajnerski trend koji donosi svježinu na ekrane, a u kombinaciji s postojećim UI elementima zasigurno će […]

Prijavi se na naš newsletter

  •  
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross