Trendovi unaprjeđenja poslovanja u 2020

4. rujna 2020.
BRANDZ

Novi trendovi za vaše up-to-date poslovanje

Ove godine, više nego ikad, percepcija i online prisutnost veoma su važne za vaš biznis. Kako se svi poslovanjem prilagođavamo novim uvjetima, bitno je uspješno održati imidž našeg brenda i proizvoda i prilagoditi ga sljedećem desetljeću. Nekoliko trendova nametnulo se kao osnovica planiranja i razvoja strategije poslovanja ove godine.

Minimalizam i funkcionalnost

Minimalizam je već neko vrijeme trend koji se uvukao u sve vrste industrije zbog svog jednostavnog dizajna. Uz jednostavan dizajn, često se odlikuje i visokom funkcionalnošću pa nije čudno da su ga usvojile industrije poput mode, dizajna interijera i slično. Brendovi sve češće pojednostavljuju svoj vizualni identitet kako bi naglasili osnovnu ideju brenda, kao i njegovu poruku, a to je očito čak i u tipografiji korištenoj za dizajn logotipa, gdje su sans serif fontovi doživjeli renesansu.

Svojevrsno “peglanje” vizualnog identiteta sve je više trend i među velikim brendovima, gdje su jednostavni logotipovi zamjenili nekadašnji, legendarni i prepoznatljiv, ali mnogo kompliciraniji dizajn. Samo peglanje ne znači nužno i gubitak identiteta, već baš suprotno - daje vam priliku da naglasite ono što je doista bitno i što želite da potencijalni potrošači zapamte. Kako biste u tako jednostavan dizajn uspješno prenijeli poruku i obećanje brenda, potrebno je mnogo truda, ali takav dizajn biti će na kraju bezvremenski. 

Jednostavan dizajn sve je primjetniji i u ambalaži, gdje, iako je potrošačima važan prvi dojam i takozvano otpakiravanje, proizvođači sve više važnosti daju kvaliteti proizvoda i sadržaju kutije, kako bi što bolje i kvalitetnije održali svoj brend.

Održivost i eko-osviještenost

Održivost je slijedeći trend, koji zapravo nije samo trend u dizajnu, već i potreba, kako ekološka, tako i socijalna. Veliki brendovi sve više postaju svjesni kako monetizacija nije jedini parametar bitan pri proizvodnji te da mlađi potrošači jako paze na to koliko određeni brend potiče ekološku proizvodnju, socijalnu i rasnu toleranciju i raznolikost. Od IKEA-e kojoj je cilj postaviti solarnu energiju kao glavni izvor, do Nike-a i Coca Cole koji lansiraju kampanje kao promociju tolerancije i jasno pokazuju koji im je stav te koja im je ciljna skupina korisnika.

Održivost je postala sastavni dio mnogih brendova, do te mjere da su spremni promijeniti dugogodišnju ciljnu publiku kako bi se uklopili u nove, dugoročne trendove.

Digitalizacija

Porast popularnosti digitalnog svijeta promijenio je način poslovanja mnogih biznisa. S više od 4.39 milijarde globalnih korisnika interneta, digitalno je postalo najbitnij način oglašavanja i podizanja svjesnosti o proizvodima i uslugama. Sve jefitiniji podatkovni promet i sve veća globalna upotreba mobilnih telefona natjerala je velike brendove da se fokusiraju na digitalni marketing i marketing kroz aplikacije kako bi dosegli mlade korisnike.

Kako su ljudi sve više uvijek online, to je brendovima dalo mnogo više prilika da im uvijek budu dostupni i uočljivi. Digitalni mediji i online marketing nisu samo odlična platforma za doseg ogromnog broja korisnika u svako doba dana, oni pružaju i detaljan uvid u ponašanja i preferencije korisnika te olakšavaju biznisima prilagodbu načina poslovanja za ostvarenje što boljih prihoda. Osim detaljnog uvida u ponašanje korisnika, novi digitalni trendovi i navike korisnika, omogućavaju osobniji pristup i interakciju s postojećim i potencijalnim potrošačima, čime ih se tretira više kao ljudska bića nego ikad prije.

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

13. studenoga 2025.
AI Prediktivna analiza i strateško odlučivanje

AI donosi novu preciznost i dubinu u poslovno planiranje – od modeliranja do strateške transformacije brenda. Uloga poslovnih konzultanata se mijenja – umjesto da pišu planove, oni sada kreiraju AI-podržane modele odlučivanja Uloga AI-a u suvremenom poslovnom planiranju Poslovni plan više nije samo dokument – on je živi sustav koji se razvija i prilagođava promjenama tržišta. […]

10. studenoga 2025.
AI u produkciji sadržaja: Pametna kreativnost i personalizacija

AI mijenja način kako brendovi stvaraju i distribuiraju sadržaj – pametnije, brže i učinkovitije. Ključni alat u razvoju data-driven content strategije Strategija vođena podacima Uz pomoć AI alata poput ChatGPT, brendovi mogu planirati sadržaj temeljen na analizi trendova, ključnih riječi i ponašanja korisnika. AI predlaže teme, ton i format koji najbolje rezoniraju s publikom. Time se povećava […]

10. studenoga 2025.
Umjetna inteligencija i dizajn vizualnog identiteta: Nova era brend standarda

AI donosi revoluciju u dizajn vizualnog identiteta – od istraživanja tržišta do stvaranja brend standarda. Umjetna inteligencija ubrzava kreativni proces i smanjuje trošak razvoja AI u istraživanju i analizi trendova AI alati omogućuju brending agencijama i dizajnerima da precizno analiziraju tržišne trendove i korisničke preferencije. Automatizirana analiza boja, simbola i tipografskih trendova pomaže u donošenju […]

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross