Grafički dizajn i
kreativna produkcija
Grafički dizajn
Grafički dizajn i priprema za tisak
Dizajn ambalaže
Dizajn i konceptualizacija ambalaže
Dizajn digitalnih formi
Dizajn formi za web i digitalne medije
Dizajn identiteta, digitalnih i tiskovnih formi
Razvijamo kreativne tržišne estetske vrijednosti
Grafički dizajn
Grafičkim dizajnom elemenata vizualne komunikacije prenosimo ideje i poruke u oblicima koji predstavljaju definirane tržišne vrijednosti. Djelomično ili u cjelini ovisi o estetskim i komunikacijskim vrijednostima. Našim klijentima nudimo Premium dizajn digitalnih i tiskovnih formi prema strateškim ciljevima marketinških aktivnosti ili strategiji brenda.
Dizajn vizualnih komunikacija
- dizajn vizualnog identiteta
- izrada grafičkih standarda brenda
- logo dizajn
- infografika
- dizajn digitalnih medija
- dizajn vizuala kampanji
- dizajn formi za društvene mreže
- struktura i hijerarhija grupe proizvoda
- definiranje vizualne komunikacije grupe proizvoda
- dizajn kreativne ambalaže
- idejna i izvedbena rješenja amblaže
- dizajn ambalaže prema budžetnoj strategiji
- konceptualizacija i ergonomija ambalaže
Priprema za tisak
- dizajn tiskovnih i promo formi
- dizajn brošura i kataloga
- priprema za tisak
- odabir tiskovnih tehnologija
- nadzor tiska i produkcije
Marketing ∣ Brending ∣ Dizajn ∣ Konzalting
Full service marketing agencija
Mi smo BRANDZ ® marketing agencija za tržišno komuniciranje sa sjedištem u Zagrebu. Marketinška agencija Brandz o nama specijalizirana za Digitalni marketing i 360° marketing i strateško planiranje, Brendiranje proizvoda i usluga, dizajn, SEM i oglašavanje na društvenim mrežama. Na domaćem, regionalnom i inozemnom tržištu punih 12 godina uspješno surađujemo sa svim slojevima poduzetništva; javnim sektorom, mikro, malim i srednjim poduzetništvom i velikim tvrtkama.
Profesionalni standardi
Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje tekućeg problema ključno je za uspješnu provedbu plana. Iz tog razloga koristimo mentorstvo kao način rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.