Brend identitet

Vizualni identitet i standardizacija

Dizajn i izrada grafičkih standarda

Planiranje i skiciranje, grafički elementi brenda i integracija u interijer

Korporativnim i kreativnim razmišljanjem kreiramo snažan vizualni identitet vašeg brenda

Vizualni identitet je vizualni aspekt brendiranja tvrtke ili proizvoda i prenosi značenja i vrijednosti brenda grafičkim elementima, simbolima, znakovima i stiliziranim imenima te popratnom grafikom. Skup je definiranih grafičkih smjernica koje na dosljedan način predstavljaju tvrtku, proizvod ili uslugu u javnosti. Standardizaciju vizualnih vrijednosti definiramo u knjizi grafičkih standarda brenda.

  • proizvodnja
  • prodaja
  • uslužne djelatnosti
  • trgovina
  • web trgovina
  • web usluge

Gradimo snažnu osobnost.

Vizualni identitet proizvoda i usluga

Izrađuje se prema ciljevima brenda i definiranoj brend strategiji. Izrada brand identiteta složen je proces i zahtjeva iskustvo u poslovanju, korporativnim i tržišnim komunikacijama te kompetencijama u grafičkom dizajnu. Kombiniranim korporativnim i kreativnim razmišljanjem kreiramo snažan vizualni identitet vašeg brenda. Dosljedna i snažna komunikacija predstavit će vašu tvrtku kao ozbiljnog i pouzdanog partnera.

Kada kažemo snažno, mislimo profesionalno i dosljedno. Snagu vizualnog identiteta mjerimo u dosljednoj komunikaciji i integraciji prema svim dodirnim točkama brenda s kupcima.

Iskustvom, kreativnošću, kompetencijama i metodologijom pokrivamo sve tržišne niše, a projektu pristupamo individualno prema vašim poslovnim ciljevima.

Za vaš brend dizajnirat ćemo sve potrebne grafičke elemente i standardizirati njihovu primjenu u knjizi grafičkih standarda (brand book)

Dosljedno implementiran identitet je primarna komunikacijska vrijednost vašeg brenda koja povezuje vaš brend s vašim kupcima. Pojmovi brend i vizualni identitet često zbunjuju, no pojasnimo da je vizualni identitet samo dio strukture komunikacijskih vrijednosti brenda.

  • osnovna primjena logotipa
  • pozicioniranje slogana
  • primarni sistem aplikacije
  • odabir primarne tipografije
  • odabir sekundarne tipografije
  • primarna PANTONE shema boja
  • standardizacija boja CMYK i RGB
  • sekundarna shema boja
  • maksimalno umanjenje
  • dozvoljene inačice logotipa
  • brend uzorak (pattern)
  • sekundarni grafički elementi
  • odabir stila fotografija
  • primjena na digitalnim medijima
  • primjena na tiskanim medijima
  • brend kontekst aplikacija
  • aplikacija na medije
  • Izgradnja pouzdanog imidža ima ključnu ulogu u
  • stvaranju odanih klijenata

Korporativni identitet izražava vrijednosti tvrtke ili proizvoda, njenog poslovanja i njegove karakteristike putem sredstava primarne i sekundarne komunikacije.

  • logotip
  • posjetnica
  • memorandum
  • kuverta
  • poslovna mapa
  • email potpis

Sredstva sekundarne komunikacije planiramo kod tek osnovanih, ali i postojećih brendova. U agenciji BRANDZ planiramo i budžetiramo integraciju vizualnih elemenata na medije i platforme. Nadzor produkcije i dizajn ključni su pri dosljednoj i kvalitetnoj integraciji brend identiteta.

  • reklame
  • zastava
  • automobil
  • radna odjeća
  • reklamni artikli
  • integracija identiteta u interijer
  • brošura
  • profil tvrtke
  • prezentacija
  • dostavna vozila
  • dizajn izloga
  • dizajn plakata
  • roll up dizajn

Izradi vizualnog identiteta pristupamo analizom konkurencije, promišljanjem te kreativnim i estetskim izričajem u skladu s potrebama i ciljevima brenda.

Prijavi se na naš newsletter

  •  
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross