• Premium branding, marketing & design

dna obuća

Marketing plan i branding trgovine obućom DNA

BREND STRATEGIJA I GO 2 MARKET EKSKLUZIVNOG BRENDA SPORTSKE ODJEĆE I OBUĆE

Launch: 2013

dizajn logotipa DNA Shema boja brenda DNA knjiga grafičkih standarda brenda Primarna tipografija brenda slogan kampanje DNA oprema za trčanje DNA dizajn ambalaže za obuću DNA Marketing kampanja launch dizajn vrećice za trgovinu  

Uvažavajući postojeće kapacitete tvrtke, bilo je potrebno promijeniti strategiju pozicioniranja i komunikacije s ciljem zauzimanja specifične niše u segmentu sportske obuće. Proučavajući svjetske trendove i uspoređujući ih sa stanjem domaćeg tržišta, ustanovili smo da i dalje postoji jaz između sporta i mode. Naš je cilj bio premostiti taj jaz i ponuditi svakodnevno korištenje obuće visokih tehnoloških performansi s visokom estetskom vrijednošću. Osmislili smo suvremen brend DNA – kod nove generacije. Sportsku obuću koja se izvrsno kombinira u streetwear modi. Repozicioniranje je popraćeno kompletnom promjenom strategije kategorije i proizvoda, vizualnog identiteta, interijera dućana i cjelokupne komunikacije. Ovom strategijom smo specifičnu kategoriju sportske obuće koja se do tada na našem još uvijek konzervativnom tržištu viđala na jogging stazama i fitness centrima, uspjeli približiti urbanoj modi, pa čak i senzibilizirati za generaciju mladih u poslovnom svijetu kampanjom „Casual Friday“ koju smo izveli u suradnji s modnom markom 2B, Borisa Banovića.

  • Strateško planiranje / Marketing
  • Branding
  • Produkcija marketinških alata
  • Implementacija

Produkcija: BRANDZ
Project management: Ivan Hlušička, Strateško planiranje: Maša Grgurić, Komunikacija: Krešimir Petković,
Art direkcija, vizualni identitet i dizajn interijera: Vjekoslav Mravunac, Arhitekt: Ivan Turek,
Styling: Boris Banović

Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija