Proučavajući svjetske trendove i uspoređujući ih sa stanjem domaćeg tržišta, ustanovili smo da i dalje postoji jaz između sporta i mode.
Uvažavajući postojeće kapacitete tvrtke, bilo je potrebno promijeniti strategiju pozicioniranja i komunikacije s ciljem zauzimanja specifične niše u segmentu sportske obuće.
Proučavajući svjetske trendove i uspoređujući ih sa stanjem domaćeg tržišta, ustanovili smo da i dalje postoji jaz između sporta i mode. Naš je cilj bio premostiti taj jaz i ponuditi svakodnevno korištenje obuće visokih tehnoloških performansi s visokom estetskom vrijednošću.
Sportsku obuću koja se izvrsno kombinira u streetwear modi. Repozicioniranje je popraćeno kompletnom promjenom strategije kategorije i proizvoda, vizualnog identiteta, interijera dućana i cjelokupne komunikacije.
Ovom strategijom smo specifičnu kategoriju sportske obuće koja se do tada na našem još uvijek konzervativnom tržištu viđala na jogging stazama i fitness centrima, uspjeli približiti urbanoj modi, pa čak i senzibilizirati za generaciju mladih u poslovnom svijetu kampanjom „Casual Friday“ koju smo izveli u suradnji s modnom markom 2B, Borisa Banovića.