Oglašavanje za vrijeme blagdana

20. prosinca 2020.
BRANDZ

Kako se oglašavati u vrijeme Božića?

Božić – blagdan koji ne može proći nezamijećeno

Božićna drvca kitimo sve ranije, mjesecima unaprijed kupujemo ukrase i lampice kako bi se na vrijeme pripremili za najljepši blagdan u godini.

Natpisi sa popustima nas okružuju u tolikoj mjeri da možemo zaključiti da je božićni konzumerizam u cijelosti preplavio današnju populaciju, što složit ćete se, zasigurno nije prava čarolija Božića – blagdana koji nas treba poticati na zajedništvo i obitelj. No, današnja tema bloga neće biti o pravim vrijednostima Božića već nas zanima koliko je oglašavanje u blagdansko vrijeme važno te kako utječe na poslovanje.

Kako se oglašavati, kada početi te koje platforme koristiti? Na sva ova pitanja odgovorit ćemo vam u današnjem blog postu.

Kada krenuti s Božićnim oglašavanjem?

Za početak, iznimno je bitno imati jasno definirane ciljeve te na vrijeme početi planirati sve promotivne aktivnosti. Sigurno se pitate koje je idealno vrijeme za krenuti s oglašavanjem u predblagdansko doba te kako znati jesmo li krenuli prerano ili prekasno?

Na ovo pitanje ne postoji točno definiran odgovor, ali kao i u svakom poslu uvijek je bolje krenuti ranije kako bi na kraju imali najbolje rezultate.

Prema istraživanju RCS UK, studija je pokazala da 38% kupaca započinje s blagdanskom kupnjom u listopadu.

Uzmimo za primjer tvrtku Cambridge Satchel koja svoju blagdansku kampanju započinje u listopadu kako bi njome privukli kineske turiste u posjetu Ujedinjenom Kraljevstvu tijekom sezone blagdana. Stoga možemo zaključiti da bi do kraja rujna trebali imati jasno razrađen plan i strategiju oglašavanja kako bi vaš proizvod ili usluga bili što bolje pozicionirani.

Koje tradicionalne medije koristiti u predblagdansko vrijeme?

Prva pomisao na blagdansko oglašavanje zasigurno su veliki Billboard plakati po glavnim cestama i ulicama. OOH (out of home) oglašavanje ili vanjsko oglašavanje pod koje spadaju billboardi, city lightsi, fasade, panoi, bigboardi jedan je od najpopularnijih tipova oglašavanja u predblagdansko doba.

Reklamni panoi i ulični plakati puno su učinkovitije rješenje nego nagomilavanje neželjene pošte koja se neprestano nakuplja u predbožićno vrijeme. Samim time, ovakav način oglašavanja pruža vam priliku da se istaknete u moru velikih brendova. 

Stavka koju je iznimno bitno uzeti u obzir kod OOH oglašavanja je pravodobna rezervacija s obzirom na to da se radi o vrlo konkurentnom razdoblju za rezervaciju oglasnog prostora. 

Oglašavanje putem Google Adsa

Božićno je vrijeme idealni trenutak za pokretanje božićne AdWords kampanje. Uzmimo za primjer da želite naći personalizirane božićne poklone za svoju obitelj te samim time krenete pretraživati putem Google tražilice.

U Google tražilicu upisujete personalizirani božićni pokloni i prvo što će vam izbaciti na Googleu su trgovine koje prodaju personalizirane božićne poklone i koriste Google Adwords.

Ovo je odličan primjer zašto bi trebali krenuti s božićnom AdWords kampanjom kako bi vaše usluge i proizvodi bili pozicionirani na vrhu Google tražilice. 

Recept za oglašavanje na društvenim mrežama

Društvene mreže od velike su važnosti naročito u božićno vrijeme kada je sve podređeno božićnom sadržaju. Ono što je iznimno bitno za društvene mreže poput Facebooka i Instagrama su vizuali.

Kvalitetni vizuali mogu vam pomoći da vaše proizvode i usluge prezentirate u što boljem svjetlu. Obzirom da se radi o blagdanskom vremenu najčešće prevladavaju svjetlucave fotografije te zelena i crvena boja. Za kvalitetnu objavu, naravno, nije dovoljan samo vizual već je potrebno fotografiju popratiti kvalitetnim tekstualnim sadržajem.

Razmislite što želite postići određenom objavom, budite iskreni i autentični i kreirajte sadržaj u blagdanskom duhu. Odredite si ciljanu skupinu i kreirajte svog savršenog kupca kako bi na najlakši način mogli doprijeti do potencijalnih kupaca.

Prosinac je mjesec darivanja, stoga organizirajte nagradnu igru i podijelite svojim pratiteljima određeni proizvod i uslugu. Na taj ćete način svojim pratiteljima dati do znanja da brinete o njima, a nagradna vam igra također može pomoći u povećanju engagementa na društvenim mrežama. 

Facebook i Instagram platforme su koje vam mogu pomoći u kreiranju božićnih kampanja. Za početak odredite si cilj. Što želite postići? Želite li prodati proizvod ili povećati svijest o brendu? Za oglašavanje na Instagramu i Facebooku iznimno je bitno imati definirane ciljne grupe.

Kako bi što lakše definirali ciljne grupe, izradite Buyer personu. Buyer persona predstavlja idealnog kupca, definirajući pritom demografiju, interese, obrazovanje, posao, želje i karakteristike koje vam mogu pomoći kako bi što bolje precizirali svoju ciljnu skupinu.

Nakon postavljanja kampanje, ne zaboravite pratiti tijek kampanje i ključne indikatore kako bi na kraju postigli zadani cilj te odlične rezultate. 

Prosinac je mjesec idealan za pronalazak novih kupaca, a digitalno oglašavanje vam uvelike može pomoći u tome. Predblagdansko doba je vrijeme najveće potrošnje, stoga ga iskoristite na pravi način kako bi u Novu poslovnu godinu ušli zadovoljni prošlogodišnjim rezultatom i spremni na nove poslovne izazove.

Ako ne znate kako početi – javite se nama! 

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

12. studenoga 2021.
Kako pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak?

7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak nakon američkog blagdana Dana zahvalnosti. Crni petak se u 2021. godini održava 26. studenog. Ovim događajem započinje božićna shopping sezona. U nastavku pročitajte kako u 7 koraka možete pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak. Korak 1. - Pripremite se […]

10. studenoga 2021.
Što je employer branding i kako može pomoći vašoj tvrtki?

Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih koraka za njegov uspjeh Svaka tvrtka ima svoju reputaciju, radili vi na njoj ili ne. Za izgradnju te reputacije zaslužni su zaposlenici i kupci koji grade sliku o vašem brendu prema onome što ste im ponudili i komunicirali na tržištu. […]

27. rujna 2021.
Što je brainstorming? Tehnike za vaše nove poslovne ideje

Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming i kako kreirati kreativne poslovne ideje? Brainstorming je aktivnost koja će vam pomoći da dođete do inovativnih ideja. Da bi brainstorming protekao uspješno potrebno je ostati otvorenog uma, poticati nesvakidašnje ideje, nadovezivati se na tuđe ideje, ostati fokusiran na glavnu […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross