Oglašavanje za vrijeme blagdana

20. prosinca 2020.
BRANDZ

Kako se oglašavati u vrijeme Božića?

Božić – blagdan koji ne može proći nezamijećeno

Božićna drvca kitimo sve ranije, mjesecima unaprijed kupujemo ukrase i lampice kako bi se na vrijeme pripremili za najljepši blagdan u godini.

Natpisi sa popustima nas okružuju u tolikoj mjeri da možemo zaključiti da je božićni konzumerizam u cijelosti preplavio današnju populaciju, što složit ćete se, zasigurno nije prava čarolija Božića – blagdana koji nas treba poticati na zajedništvo i obitelj. No, današnja tema bloga neće biti o pravim vrijednostima Božića već nas zanima koliko je oglašavanje u blagdansko vrijeme važno te kako utječe na poslovanje.

Kako se oglašavati, kada početi te koje platforme koristiti? Na sva ova pitanja odgovorit ćemo vam u današnjem blog postu.

Kada krenuti s Božićnim oglašavanjem?

Za početak, iznimno je bitno imati jasno definirane ciljeve te na vrijeme početi planirati sve promotivne aktivnosti. Sigurno se pitate koje je idealno vrijeme za krenuti s oglašavanjem u predblagdansko doba te kako znati jesmo li krenuli prerano ili prekasno?

Na ovo pitanje ne postoji točno definiran odgovor, ali kao i u svakom poslu uvijek je bolje krenuti ranije kako bi na kraju imali najbolje rezultate.

Prema istraživanju RCS UK, studija je pokazala da 38% kupaca započinje s blagdanskom kupnjom u listopadu.

Uzmimo za primjer tvrtku Cambridge Satchel koja svoju blagdansku kampanju započinje u listopadu kako bi njome privukli kineske turiste u posjetu Ujedinjenom Kraljevstvu tijekom sezone blagdana. Stoga možemo zaključiti da bi do kraja rujna trebali imati jasno razrađen plan i strategiju oglašavanja kako bi vaš proizvod ili usluga bili što bolje pozicionirani.

Koje tradicionalne medije koristiti u predblagdansko vrijeme?

Prva pomisao na blagdansko oglašavanje zasigurno su veliki Billboard plakati po glavnim cestama i ulicama. OOH (out of home) oglašavanje ili vanjsko oglašavanje pod koje spadaju billboardi, city lightsi, fasade, panoi, bigboardi jedan je od najpopularnijih tipova oglašavanja u predblagdansko doba.

Reklamni panoi i ulični plakati puno su učinkovitije rješenje nego nagomilavanje neželjene pošte koja se neprestano nakuplja u predbožićno vrijeme. Samim time, ovakav način oglašavanja pruža vam priliku da se istaknete u moru velikih brendova. 

Stavka koju je iznimno bitno uzeti u obzir kod OOH oglašavanja je pravodobna rezervacija s obzirom na to da se radi o vrlo konkurentnom razdoblju za rezervaciju oglasnog prostora. 

Oglašavanje putem Google Adsa

Božićno je vrijeme idealni trenutak za pokretanje božićne AdWords kampanje. Uzmimo za primjer da želite naći personalizirane božićne poklone za svoju obitelj te samim time krenete pretraživati putem Google tražilice.

U Google tražilicu upisujete personalizirani božićni pokloni i prvo što će vam izbaciti na Googleu su trgovine koje prodaju personalizirane božićne poklone i koriste Google Adwords.

Ovo je odličan primjer zašto bi trebali krenuti s božićnom AdWords kampanjom kako bi vaše usluge i proizvodi bili pozicionirani na vrhu Google tražilice. 

Recept za oglašavanje na društvenim mrežama

Društvene mreže od velike su važnosti naročito u božićno vrijeme kada je sve podređeno božićnom sadržaju. Ono što je iznimno bitno za društvene mreže poput Facebooka i Instagrama su vizuali.

Kvalitetni vizuali mogu vam pomoći da vaše proizvode i usluge prezentirate u što boljem svjetlu. Obzirom da se radi o blagdanskom vremenu najčešće prevladavaju svjetlucave fotografije te zelena i crvena boja. Za kvalitetnu objavu, naravno, nije dovoljan samo vizual već je potrebno fotografiju popratiti kvalitetnim tekstualnim sadržajem.

Razmislite što želite postići određenom objavom, budite iskreni i autentični i kreirajte sadržaj u blagdanskom duhu. Odredite si ciljanu skupinu i kreirajte svog savršenog kupca kako bi na najlakši način mogli doprijeti do potencijalnih kupaca.

Prosinac je mjesec darivanja, stoga organizirajte nagradnu igru i podijelite svojim pratiteljima određeni proizvod i uslugu. Na taj ćete način svojim pratiteljima dati do znanja da brinete o njima, a nagradna vam igra također može pomoći u povećanju engagementa na društvenim mrežama. 

Facebook i Instagram platforme su koje vam mogu pomoći u kreiranju božićnih kampanja. Za početak odredite si cilj. Što želite postići? Želite li prodati proizvod ili povećati svijest o brendu? Za oglašavanje na Instagramu i Facebooku iznimno je bitno imati definirane ciljne grupe.

Kako bi što lakše definirali ciljne grupe, izradite Buyer personu. Buyer persona predstavlja idealnog kupca, definirajući pritom demografiju, interese, obrazovanje, posao, želje i karakteristike koje vam mogu pomoći kako bi što bolje precizirali svoju ciljnu skupinu.

Nakon postavljanja kampanje, ne zaboravite pratiti tijek kampanje i ključne indikatore kako bi na kraju postigli zadani cilj te odlične rezultate. 

Prosinac je mjesec idealan za pronalazak novih kupaca, a digitalno oglašavanje vam uvelike može pomoći u tome. Predblagdansko doba je vrijeme najveće potrošnje, stoga ga iskoristite na pravi način kako bi u Novu poslovnu godinu ušli zadovoljni prošlogodišnjim rezultatom i spremni na nove poslovne izazove.

Ako ne znate kako početi – javite se nama! 

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

4. ožujka 2021.
Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, […]

19. veljače 2021.
Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija.  Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama […]

12. veljače 2021.
Kako brendirati proizvod? Prvi koraci vašeg brenda

Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no u mnoštvu brendova često je teško istaknuti se od konkurencije.  Brend ne čini logo i oglas na Facebooku, postojanje brenda ima puno dublje značenje. Što je brendiranje proizvoda ili tvrtke i koji su pokazatelji uspješnog brendinga saznajte u nastavku.  Što […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross