Sve što trebate znati za izradu jednog newslettera

26. siječnja 2021.
BRANDZ

Izradite newsletter u par koraka!

Osim što daje odlične rezultate, email marketing jedan je od najefikasnijih alata u digitalnom marketingu. Kvalitetno strukturiran newsletter može Vam pomoći u promociji proizvoda i usluga, ali i povećati svijest o vašoj prisutnosti na tržištu.

Ova tehnika digitalnog marketinga izrazito je važna za poslovne subjekte, a sve što trebate znati o njoj saznajte u nastavku.  

Zašto biste trebali slati newsletter?

Pored društvenih mreža, email marketing je postao jedan od najučinkovitijih načina za jačanje potencijalnih kupaca.

Jeste li se ikad zapitali koliko poruka tjedno dobijete putem e-mail pošte? Vjerojatno u tolikoj mjeri da uopće ne obraćate pozornost. Iz tog razloga, ovaj je oblik digitalnog marketinga postao izrazito moćan alat u komunikaciji. Ono što čini vrlo bitan element newslettera je mogućnost personalizacije.

Za razliku od društvenih mreža, pravilnom upotrebom softvera za slanje newslettera potencijalnim kupcima se možemo obraćati imenom te dijeliti određene teme. Prema istraživanju Campaign Monitora, ukoliko primatelj elektroničke pošte dobije poruku koja je oslovljena na njegovo ime, 26% je veća vjerojatnost da će tu poruku otvoriti.

Još jedna od glavnih prednosti je što nas usmjerava na web stranicu i u konačnici potiče prodaju.

Najvažniji elementi prilikom postavljanja e-mail marketinške strategije

Za početak iznimno je bitno definirati ciljeve i strategiju te odrediti ciljanu publiku. Kvalitetna lista newsletter pretplatnika neophodni je korak u marketinškoj strategiji.

Osim kvalitetne komunikacije, vaši će pretplatnici sigurno odlično reagirati ukoliko će vaš newsletter biti vizualno dopadljiv i privlačan oku. Preporučujemo vam izradu kalendara slanja newslettera kako biste lakše uskladili ostale poslovne obveze.

Platforme za izradu Newslettera

Danas na tržištu postoje različiti sustavi usmjereni na e-mail marketing, ovisno o tome što želite postići. Ukoliko tek počinjete sa izradom newslettera preporučujemo vam korištenje ActiveCampaign sustava koji vam nudi nekoliko jednostavnih alata za korištenje.

Najčešći je odabir definitivno Mailchimp s kojim možete slati 10 000 e-mailova mjesečno za do 2 000 pretplatnika, a uz to je i besplatan. Vjerujemo kako je to sigurno razlog zašto je jedan od najkorištenijih e-mail alata.

Što sve treba sadržavati Newsletter?

Kako bi vaši pretplatnici odmah znali o čemu se radi u newsletteru potreban vam je tzv. snippet tekst koji će u par riječi otkriti temu maila. Atraktivan i zanimljiv naslov natjerati će primatelja elektroničke pošte da otvori e-mail i prouči tekst newslettera, koji ukoliko pobudi zanimanje čitatelja i ima dobre CTA ispunit će glavni cilj – klik na landing page.

Prikupljanje mailing liste

Redovito objavljujete članke na web stranici? Ukoliko ste na ovo pitanje odgovorili pozitivno, imamo rješenje za vas. Unutar članka dodajte formular za prikupljanje e-mail adresa, a ukoliko posjetiteljima web stranice ponudite besplatno savjetovanje ili besplatni online priručnik, a zauzvrat dobijete mail adresu – na pravom ste putu!

Ukoliko je vaša djelatnost prodaja proizvoda i imate webshop savjetujemo vam da povremeno stavite ograničenu ponudu i uključite odbrojavanje. Primamljivu ponudu potencijalni kupac neće moći odbiti, a zauzvrat ćete dobiti njegovu mail adresu.

Uz navedene načine prikupljanja mailing liste ne zaboravite staviti obrazac za upis mail adrese na svoju landing stranicu (zasebnu stranicu).

Koji su to nedostaci e-mail marketinga?

Nakon što ste saznali sve prednosti i tehnike oglašavanja putem maila, ipak postoje određene stavke koje možda neće odgovarati vašem poslovanju.

U svijetu e-mail marketinga često dolazi do kupovanja mailing liste kako bi na što brži i jednostavniji način došli do što više pretplatnika. Ovakvim potezom, možete izazvati ozbiljne probleme koji mogu ugroziti vašu reputaciju. Naime, kupljene mailing liste uglavnom su liste ljudi koji ne znaju što radite te se možete naći u iznimno neugodnoj situaciji ukoliko osoba koja je dobila mail počne preispitivati otkuda ste nabavili njezine osobne podatke. Također, kupljene mailing liste često su zastarjele i netočne što može rezultirati padom postotka uspješno poslanih mailova. Ovakav način slanja mailova mogao bi vas odvesti na crnu listu te bi sukladno tome vaš sender score (pokazatelj vjerodostojnosti IP adrese s koje se šalju mailovi) mogao biti uništen.

Uz sve nabrojano, u Europskoj Uniji kupovanje mailing liste je ilegalno te bi mogli platiti kaznu od 4% godišnjeg prihoda. Savjetujemo vam da se kod prikupljanja mailing liste fokusirate na kvalitetu a ne kvantitetu. 

Prema istraživanju Hubspota čak 59% ispitanika tvrdi da marketinške e-poruke utječu na njihove odluke o kupnji, a 93% poduzetnika koristi e-mail marketing za isporuku relevantnog sadržaja. Ove nam brojke govore o važnosti slanja newslettera danas kao i njegovoj zastupljenosti. Unaprijedite svoje poslovanje koristeći alat maila, a ukoliko vam treba pomoć obratite se nama!

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

4. ožujka 2021.
Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, […]

19. veljače 2021.
Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija.  Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama […]

12. veljače 2021.
Kako brendirati proizvod? Prvi koraci vašeg brenda

Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no u mnoštvu brendova često je teško istaknuti se od konkurencije.  Brend ne čini logo i oglas na Facebooku, postojanje brenda ima puno dublje značenje. Što je brendiranje proizvoda ili tvrtke i koji su pokazatelji uspješnog brendinga saznajte u nastavku.  Što […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross