Koliko često trebamo objavljivati na Facebooku?

3. lipnja 2020.
BRANDZ

Frekvencija objava na društvenim mrežama

Facebook i algoritam

Društvene mreže postale su jedno od onih online mjesta kojima danas rijetko odolijevamo, a kao social media manager želite postići najbolji rezultat sa svakom objavom na društvenim medijima.

Koje mreže bi trebali koristiti, što i kako pisati, koliko često bi trebali objavljivati ​​i je li stvarno važno vrijeme objave? Učestalost objavljivanja na društvenim mrežama ovisi o brojnim čimbenicima, među kojima i način na koji funkcionira odabrana platforma, te ekosustav na svakoj platformi koju koristite.

S kronološkim platformama društvenih medija, poput Twittera, visoka frekvencija je bolja - što više objavljujete, to će vas se više vidjeti. Međutim, za Facebook - platformu utemeljenu na algoritmima, kvalitetan sadržaj pobjeđuje učestalost objavljivanja jer previše postova može uništiti performanse.

Kod Facebook objava sadržaj postova je svakako bitniji od vremena objavljivanja, jer samo zaista dobra objava prolazi kod korisnika, te ne postoji idealan dan niti vrijeme za objavu iste. Svejedno, ipak bolje prolaze postovi objavljeni u petak, subotu ili nedjelju. Facebook daje prioritet svježim sadržajima i ne želi preplaviti korisnike samo jednim brendom u svom feedu, tako da kada brendovi objavljuju više od jednom dnevno, njihov prvi post može oslabiti rezultate drugog.

Ukoliko imate lošiji engagement na svojim prethodnim postovima, postoji i mogućnost da Facebook po algoritmu slijedeće objave pokazuje manjem broju ljudi. Ako vaši postovi konstantno dobivaju mnogo lajkova ili komentara, barem više od pet na svakom, onda ima smisla i objavljivati ​​više. Ključ ove platforme svakako je angažman. Sve dok vaša publika voli ono što pišete u objavama, Facebook će vas nastaviti nagrađivati ​​i prikazivati ​​u News Feedu.

Strategija objavljivanja

Postoje pet velikih razloga zašto objavljivati na Facebooku:

  • Objavljivanje na Facebooku pokazuje potencijalnim kupcima da ste aktivni u poslovanju
  • Lakše je biti viralan na Facebooku
  • Facebook Ads imaju najviši ROI u odnosu na ostale društvene mreže
  • Podizanje svijesti o brendu
  • Poticanje interakcije sa korisnicima na prijateljskoj razini

Kod objavljivanja na Facebooku, bitno je imati na umu da tjedno nećemo objavljivati više od 3 do 5 puta, te da je iznimno bitno usmjeriti se na kvalitetu sadržaja koji je prilagođen našoj publici kako bi imali što veći broj lajkova, komentara ili dijeljenja našeg sadržaja. Upravo ove brojke su naše mjerilo uspjeha te će nam pomoći u izgradnji baze fanova čime će Facebook algoritmi raditi za nas. U stvarnosti, ne postoji magična formula koja će vam pomoći odlučiti koliko često da objavljujete na Facebooku. Naposljetku, ono što odgovara jednom brendu, možda ne odgovara drugom.

Najbolje strategije objavljivanja na koje se zasigurno možemo usredotočiti su:

  • Dosljednost objavljivanja važnija je od učestalosti objavljivanja.
  • Kvaliteta sadržaja važnija je od količine sadržaja
  • Bez cilja na društvenim mrežama, nećete znati jesu li vaši postovi uspješni ili ne.

Dosljedno postavljanje visokokvalitetnog sadržaja pravi je put kad razmišljate o tome kako često objavljivati ​​na društvenim medijima, ali također, morate procijeniti svoju cjelokupnu strategiju za društvene mreže. Cilj vam mora biti konzistentnost i kvaliteta postova, a ne učestalost i vrijeme objavljivanja kako ne bi izgubili broj fanova i followera.  Ako želite stvarati relevantan sadržaj na društvenim medijima, morate se usredotočiti na zanimljiv, koristan i autentičan sadržaj.

Ako na društvenim mrežama objavljujete nešto nevažno za vaš brend, besmisleno ili zbunjujuće, gubite fanove. Ako objavljujete nešto zanimljivo i korisno, svakako ćete zadobiti interes fanova i followera, te time i njihovu uključenost. Jedini način na koji ćete zaista vidjeti kakve objave, koji način i vrijeme objavljivanja najbolje funkcionira za vas ili vaš brend je kroz testiranje i mjerenje rezultata. Objavljujte postove u različito vrijeme kako biste testirali svoju publiku i saznali kad je najaktivnija, a kada spava.

Naš je savjet, napravite plan objava i držite ga se.

Također, prilagodite svoj sadržaj za svaku društvenu mrežu na kojoj objavljujete. Nije poželjno stavljati identičan sadržaj na Facebook, Instagram ili LinkedIn.

Stavite fokus i na interakciju sa svojim korisnicima jer dijeljenje sadržaja je samo pola komunikacije - korisnici vole dobar content te zahtijevaju brze odgovore i interakciju.

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

12. studenoga 2021.
Kako pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak?

7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak nakon američkog blagdana Dana zahvalnosti. Crni petak se u 2021. godini održava 26. studenog. Ovim događajem započinje božićna shopping sezona. U nastavku pročitajte kako u 7 koraka možete pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak. Korak 1. - Pripremite se […]

10. studenoga 2021.
Što je employer branding i kako može pomoći vašoj tvrtki?

Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih koraka za njegov uspjeh Svaka tvrtka ima svoju reputaciju, radili vi na njoj ili ne. Za izgradnju te reputacije zaslužni su zaposlenici i kupci koji grade sliku o vašem brendu prema onome što ste im ponudili i komunicirali na tržištu. […]

27. rujna 2021.
Što je brainstorming? Tehnike za vaše nove poslovne ideje

Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming i kako kreirati kreativne poslovne ideje? Brainstorming je aktivnost koja će vam pomoći da dođete do inovativnih ideja. Da bi brainstorming protekao uspješno potrebno je ostati otvorenog uma, poticati nesvakidašnje ideje, nadovezivati se na tuđe ideje, ostati fokusiran na glavnu […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross