Pojasnit ćemo vam prednosti rada s agencijom te kako vam marketinška agencija može uštedjeti i vrijeme i novac Što sve radi marketinška agencija i kako vam ona može pomoći ostvariti vaše poslovne ciljeve? S agencijom dobiti ćete tim profesionalaca koji će vjerojatno imati mnogo vještina. Što bi značilo da se vaša vizija i misija neće […]
Osnovni elementi dobrog landing pagea
Odredišna stranica ili landing page pojam je koji je iznimno bitan u digitalnom marketingu. Bilo da radite marketinšku kampanju, Google Ads kampanju ili želite odredišnu stranicu na koju će voditi vaš Facebook oglas, ovaj će vam blog pomoći u savladavanju osnovnih elemenata landing pagea.
Na našem projektu Blossom & Bloom predstavit ćemo vam sve najbitnije elemente landing pagea.
Što je landing page?
Najjednostavniji prijevod “landing pagea” je stranica na koju korisnik “sleti”, stranica s kojom se posjetitelj prvi put susretne. Ta stranica može biti naslovna stranica, kontakt forma, blog post, individualno dizajnirana stranica kampanje itd.
Primarni zadatak landing pagea je "poziv na akciju" prikupljanje informacija korisnika, prodaja proizvoda, isticanje usluga itsl., stoga bi vaša landing stranica trebala imati i formular za pribavljanje korisnikovih podataka poput email adrese npr. Na našem vlastitom primjeru prikazat ćemo vam najbitnije elemente koji bi trebao imati svaki landing page.
Glavni naslov
Jedna od najbitnijih stavki sigurno je naslov. Naslov je jedan od prvih elemenata s kojom se susreću vaši korisnici pri dolasku na web stranicu.
Jasan i zanimljiv naslov potaknut će posjetitelja da ostane na web stranici. Jasnoća, relevantnost i empatičnost tri su najbitnije komponente koje mora sadržavati svaki naslov.
Dobar USP (jedinstveni prodajni prijedlog)
Iznimno je bitno da svojim posjetiteljima ili potencijalnim kupcima pojasnite čime se bavite te koja je vaša konkurentska prednost na tržištu. Također, nemojte zaboraviti na odredišnoj stranici napomenuti koju korist od vaših proizvoda ili usluga imaju vaši kupci.
Fotografije ili video animacije na landing pageu
Izreka “Slika govori tisuću riječi” je izreka s kojom ćemo se sigurno složiti kada je u pitanju odredišna stranica. Kvalitetan vizual ili vizual u obliku .gif datoteke dati će konceptualni i izražajni dojam prilikom ulaska na odredišnu stranicu.
U nekim slučajevima fotografije ili video sadržaji odgovorit će na puno više pitanja nego tekstualni sadržaj. Prilikom odabira vizuala, pripazite da su vizuali jasni, ne previše apstraktni i da šalju pravu poruku.
Call to action (poziv na akciju)
Iznimno važan element odredišne stranice “CTA” je gumb koji korisnike potiče na akciju. CTA gumb mora biti zanimljivog i atraktivnog dizajna te mora imati jasnu poruku.
Predstavljanje svojih prednosti
Već smo spomenuli kako na landing pageu trebate komunicirati svoje prednosti po kojima se razlikujete od konkurencije. Svakako benefite naglasite na jasan i jednostavan način.
Razmislite koje su to prednosti po kojima se ističete od drugih i uvrstite ih na svojoj odredišnoj stranici.
Pop up forma (obrazac za popuniti)
Pop up forme pokazale su se kao iznimno učinkovit način prikupljanja email adresa korisnika i popunjavanje mailing liste. Prilikom kreiranja pop up forme važno je kreirati onu koja će imati vrijednost za posjetitelja stranice te jasno istaknite oznaku za prihvat pravila privatnosti.
Jednostavno rečeno nemojte tražiti posjetitelja da samo ispuni pop up obrazac već mu pokušajte ponuditi određenu vrijednost poput besplatnih edukacijskih materijala, e-bookova ili popusta na prvu kupnju npr.
Nabrojani elementi zasigurno će vam pomoći pri izradi relevantnog landing pagea. Osim što će povećati prodaju, ostvarit će i veći povrat ulaganja što je, složit ćete se cilj svakog poduzeća.
Ako smatrate da vaš proizvod ili usluga zaslužuje relevantan i uspješan landing page, no ne znate kako početi, BRANDZ zna!