Što je TikTok? Vodič za početnike

3. veljače 2021.
BRANDZ

Najbitnije stvari o TikTok-u

Aplikacija koja je napravila pomutnju u svijetu društvenih mreža, nadmašila čak i popularni Facebook i postala sveopći trend mlađe generacije. Vjerojatno ste već pogodili da govorimo o Tik Toku - aplikaciji za dijeljenje videozapisa. Što je Tik Tok, kako se služiti njime, što objavljivati i na koji način se oglašavati saznajte u nastavku. 

Što je TikTok?

Ako ste stariji od 25 godina, nemate djecu i ne bavite se ovim poslom vjerojatno niste upoznati s ovom mega popularnom platformom za objavljivanje videozapisa. Tik Tok, aplikacija u vlasništvu tvrtke ByteDance pokrenuta je 2017. godine nakon što je pokrenuta aplikacija Douyin koja je isključivo za kinesko tržište. 

Platforma se bazira na objavljivanju videozapisa u trajanju od 15 sekundi, a 2019. godine Tik Tok je po broju korisnika pretekao čak i Facebook. Sa sigurnošću možemo reći da su djeca i tinejdžeri publika koja je najvjernija ovoj digitalnoj platformi. 

Kako koristiti i što objavljivati na TikToku?

Već smo napomenuli kako se društvena mreža bazira na objavljivanju kratkih videa, no sigurno se pitate kakav video sadržaj objavljivati i na koji način. TikTok, pruža nam mogućnost da se kreativno izrazimo uz malo uloženog truda. 

Naime, na ovoj društvenoj platformi TikTok vam nudi filtere koje možete koristiti u svojim video zapisima te pozadinsku glazbu. Ovakav način kreiranja videa izrazito je jednostavan i efektan pa samim time ima i iznimno naklonjenu publiku. 

Ne postoji određena tema koja se objavljuje već je sadržaj raznovrstan. Ukoliko pogledate Tik Tokov “feed” primijetit ćete da apsolutno sve prolazi; od kuhanja, plesanja i smiješnih videa. 

Kako koristiti TikTok u poslovne svrhe? 

Ako je vaša djelatnost prodaja prozora, klima uređaja ili građevinskih materijala, Tik Tok vam vjerojatno neće biti platforma na kojoj ćete objavljivati sadržaj u cilju povezivanja s vašim kupcima. No to ne znači da posjedovanje Tik Tok poslovnog profila ne može uroditi plodom. 

Ukoliko smatrate da djelatnost kojom se vi bavite privlači mlađu populaciju te ju možete predstaviti na zabavan, jedinstven i originalan način Tik Tok profil može vam pomoći kako bi se istaknuli u konkurenciji. 

Najčešći način pretraživanja sadržaja na Tik Toku je putem opcije for you gdje Tik Tok generira sadržaj prema vašim interesima i lokaciji. Označavanje lokacije iznimno je bitan element prilikom objavljivanja videa. 

Kao i na Instagramu, relevantni hashtagovi od velike su važnosti ukoliko želite da vaš sadržaj dosegne ciljanu publiku. 

Kreiranje Hashtag izazova

Uz sve navedeno, Tik Tok nam nudi mogućnost kreiranja Hashtag izazova koji potiče korisnike da dijele i stvaraju sadržaj koristeći brendirani hashtag. Ovakvim načinom povećat ćete svijest o važnosti vašeg brenda te ćete izgraditi Tik Tok zajednicu. Ukoliko vam još nije sasvim jasno na koji način kreirati izazov, za primjer možemo uzeti jednu poznatu kompaniju čiji je izazov preplavio spomenutu platformu. 

Tvrtka Colgate kreirala je challenge #MakeMomSmile povodom proslave Majčinog dana. Cilj izazova bio je potaknuti korisnike na akciju na način da pomoću određene geste nasmiješe svoju mamu. 

Možemo zaključiti kako Tik Tok raste iz dana u dan, a zastupljenost video sadržaja u budućnosti će biti sve veća. Ukoliko smatrate da vaš brend možete predstaviti na drugačiji i zabavniji način, svakako razmislite o prisutnosti na Tik Tok-u. Vjerujemo kako će vam naš kratki vodič pomoći u sagledavanju osnovnih informacija o ovoj popularnoj društvenoj mreži. Za više tema pratite naš blog jer vas očekuje još zanimljivosti o Tik Toku.

Više postova

4. ožujka 2021.
Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, […]

24. veljače 2021.
U potrazi smo za Junior grafičkim dizajnerom

Prijavi se i postani dio BRANDZ tima!  BRANDZ je full service marketing agencija za tržišno komuniciranje sa sjedištem u Zagrebu. Već punih 12 godina specijalizirani smo za digitalni marketing, 360° marketing, strateško planiranje, brendiranje proizvoda i usluga, dizajn, SEM i oglašavanje na društvenim mrežama.  U potrazi smo za novim članom tima - Junior grafičkim dizajnerom.  […]

19. veljače 2021.
Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija.  Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama […]

Prijavi se na naš newsletter

  •  
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross