Korporativnim i kreativnim razmišljanjem kreiramo snažan vizualni identitet vašeg brenda
Vizualni identitet je vizualni aspekt brendiranja tvrtke ili proizvoda i prenosi značenja i vrijednosti brenda grafičkim elementima, simbolima, znakovima i stiliziranim imenima te popratnom grafikom. Skup je definiranih grafičkih smjernica koje na dosljedan način predstavljaju tvrtku, proizvod ili uslugu u javnosti. Standardizaciju vizualnih vrijednosti definiramo u knjizi grafičkih standarda brenda.
Gradimo snažnu osobnost.
Izrađuje se prema ciljevima brenda i definiranoj brend strategiji. Izrada brand identiteta složen je proces i zahtjeva iskustvo u poslovanju, korporativnim i tržišnim komunikacijama te kompetencijama u grafičkom dizajnu. Kombiniranim korporativnim i kreativnim razmišljanjem kreiramo snažan vizualni identitet vašeg brenda. Dosljedna i snažna komunikacija predstavit će vašu tvrtku kao ozbiljnog i pouzdanog partnera.
Kada kažemo snažno, mislimo profesionalno i dosljedno. Snagu vizualnog identiteta mjerimo u dosljednoj komunikaciji i integraciji prema svim dodirnim točkama brenda s kupcima.
Iskustvom, kreativnošću, kompetencijama i metodologijom pokrivamo sve tržišne niše, a projektu pristupamo individualno prema vašim poslovnim ciljevima.
Za vaš brend dizajnirat ćemo sve potrebne grafičke elemente i standardizirati njihovu primjenu u knjizi grafičkih standarda (brand book)
Dosljedno implementiran identitet je primarna komunikacijska vrijednost vašeg brenda koja povezuje vaš brend s vašim kupcima. Pojmovi brend i vizualni identitet često zbunjuju, no pojasnimo da je vizualni identitet samo dio strukture komunikacijskih vrijednosti brenda.
Korporativni identitet izražava vrijednosti tvrtke ili proizvoda, njenog poslovanja i njegove karakteristike putem sredstava primarne i sekundarne komunikacije.
Sredstva sekundarne komunikacije planiramo kod tek osnovanih, ali i postojećih brendova. U agenciji BRANDZ planiramo i budžetiramo integraciju vizualnih elemenata na medije i platforme. Nadzor produkcije i dizajn ključni su pri dosljednoj i kvalitetnoj integraciji brend identiteta.
Izradi vizualnog identiteta pristupamo analizom konkurencije, promišljanjem te kreativnim i estetskim izričajem u skladu s potrebama i ciljevima brenda.