[vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_separator color="grey"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]
Savjetodavna praksa zahtijeva jedinstvenu kombinaciju kvalitete, stručnosti i kompetencije. Uključuje visoku sposobnost rezoniranja, kritičko razmišljanje, analizu problema, donošenje odluka i uvažavanje etičkih i moralnih principa. Uspješno marketinško savjetovanje zahtijeva učenje tijekom čitavog radnog vijeka, s obzirom da se moramo neprestano nositi s nepoznatim.
Naša je dužnost i odgovornost očuvati najviše profesionalne standarde.
Originalno razmišljanje – Standardni industrijski modeli učinkoviti su samo ukoliko se problem ili slučaj uklapa u potpunosti, što se događa iznimno rijetko. Kada kažemo originalno razmišljanje, ne mislimo nužno i revolucionarno. Originalno razmišljati znači iskoristiti kognitivnu slobodu u pronalaženju autentičnih rješenja potpuno prilagođenih potrebama naših klijenata.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]Suradnja – Naš rad se zasniva na prijateljskom okruženju s kolegama i klijentima, stvarajući ugodno ozračje u kojem možemo razmjenjivati iskustva, ideje i surađivati kao partneri. Na poticajan i proaktivan način nudimo inicijative koje su ključne za konkurentnost naših klijenata na tržištu.
Objektivnost – U posao nikada ne uključujemo treću stranu, niti bilo koju interesnu grupu, udruženje, instituciju ili medije i tako zadržavamo strogo objektivan pristup prema svakom projektu.
Praktičnost – Uz pozitivan stav, važna nam je i praktičnost. Djelujemo u najboljem interesu naših klijenata i nikada ne nudimo, preporučamo niti prihvaćamo ideju ili rješenje koje ne možemo ostvariti.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]