• Premium branding, marketing & design

trendovi poslovanja

Trendovi unaprjeđenja poslovanja u 2020

1024 691 BRANDZ BRANDZ

Novi trendovi za vaše up-to-date poslovanje

Ove godine, više nego ikad, percepcija i online prisutnost veoma su važne za vaš biznis. Kako se svi poslovanjem prilagođavamo novim uvjetima, bitno je uspješno održati imidž našeg brenda i proizvoda i prilagoditi ga sljedećem desetljeću. Nekoliko trendova nametnulo se kao osnovica planiranja i razvoja strategije poslovanja ove godine.

Minimalizam i funkcionalnost

Minimalizam je već neko vrijeme trend koji se uvukao u sve vrste industrije zbog svog jednostavnog dizajna. Uz jednostavan dizajn, često se odlikuje i visokom funkcionalnošću pa nije čudno da su ga usvojile industrije poput mode, dizajna interijera i slično. Brendovi sve češće pojednostavljuju svoj vizualni identitet kako bi naglasili osnovnu ideju brenda, kao i njegovu poruku, a to je očito čak i u tipografiji korištenoj za dizajn logotipa, gdje su sans serif fontovi doživjeli renesansu.

Svojevrsno “peglanje” vizualnog identiteta sve je više trend i među velikim brendovima, gdje su jednostavni logotipovi zamjenili nekadašnji, legendarni i prepoznatljiv, ali mnogo kompliciraniji dizajn. Samo peglanje ne znači nužno i gubitak identiteta, već baš suprotno – daje vam priliku da naglasite ono što je doista bitno i što želite da potencijalni potrošači zapamte. Kako biste u tako jednostavan dizajn uspješno prenijeli poruku i obećanje brenda, potrebno je mnogo truda, ali takav dizajn biti će na kraju bezvremenski. 

Jednostavan dizajn sve je primjetniji i u ambalaži, gdje, iako je potrošačima važan prvi dojam i takozvano otpakiravanje, proizvođači sve više važnosti daju kvaliteti proizvoda i sadržaju kutije, kako bi što bolje i kvalitetnije održali svoj brend.

Održivost i eko-osviještenost

Održivost je slijedeći trend, koji zapravo nije samo trend u dizajnu, već i potreba, kako ekološka, tako i socijalna. Veliki brendovi sve više postaju svjesni kako monetizacija nije jedini parametar bitan pri proizvodnji te da mlađi potrošači jako paze na to koliko određeni brend potiče ekološku proizvodnju, socijalnu i rasnu toleranciju i raznolikost. Od IKEA-e kojoj je cilj postaviti solarnu energiju kao glavni izvor, do Nike-a i Coca Cole koji lansiraju kampanje kao promociju tolerancije i jasno pokazuju koji im je stav te koja im je ciljna skupina korisnika.

Održivost je postala sastavni dio mnogih brendova, do te mjere da su spremni promijeniti dugogodišnju ciljnu publiku kako bi se uklopili u nove, dugoročne trendove. 

Digitalizacija

Porast popularnosti digitalnog svijeta promijenio je način poslovanja mnogih biznisa. S više od 4.39 milijarde globalnih korisnika interneta, digitalno je postalo najbitnij način oglašavanja i podizanja svjesnosti o proizvodima i uslugama. Sve jefitiniji podatkovni promet i sve veća globalna upotreba mobilnih telefona natjerala je velike brendove da se fokusiraju na digitalni marketing i marketing kroz aplikacije kako bi dosegli mlade korisnike.

Kako su ljudi sve više uvijek online, to je brendovima dalo mnogo više prilika da im uvijek budu dostupni i uočljivi. Digitalni mediji i online marketing nisu samo odlična platforma za doseg ogromnog broja korisnika u svako doba dana, oni pružaju i detaljan uvid u ponašanja i preferencije korisnika te olakšavaju biznisima prilagodbu načina poslovanja za ostvarenje što boljih prihoda. Osim detaljnog uvida u ponašanje korisnika, novi digitalni trendovi i navike korisnika, omogućavaju osobniji pristup i interakciju s postojećim i potencijalnim potrošačima, čime ih se tretira više kao ljudska bića nego ikad prije.