Ambalaža – najvrijednija komunikacija s kupcem

14. svibnja 2020.
BRANDZ

Dizajn ambalaže

Kako bi proizvod pratio suvremene trendove, ambalaža proizvoda osim što mora biti estetski privlačna i praktična za korištenje, trebala bi biti kvalitetne izrade, izdržljiva te ekološki prihvatljiva.

U moru proizvoda, što je proizvod atraktivnije upakiran, to je veća vjerojatnost da će se kupac odlučiti upravo na taj proizvod. Ambalaža proizvoda nije samo estetski važna, ona ponajprije služi kao zaštita  proizvoda, iako dizajneri kreirajući je razmišljaju i o tome kakav će dojam ostaviti na kupca.

Atraktivan dizajn proizvoda jedan je od ključnih segmenata uspješne prodaje

Studije o praćenju pogleda prilikom kupovine pokazuju da potrošači u čitavoj shopping avanturi u prosjeku čitaju sedam riječi te da nagonski odabiru proizvod po obliku i boji, a tek potom ovisno o iskustvu koje su imali s tim proizvodom. Uz fizička obilježja proizvoda, inovaciju, razvoj i cijenu, pakiranje je jedan od ključnih elemenata imidža proizvoda, a inovativno i privlačno pakiranje prvi je korak u komunikaciji s potrošačima. Danas je potrebno zadovoljiti široki spektar aktivnosti kako bi stvorili ambalažu proizvoda koja će ostvariti prodaju. Da bi brend bio uspješan, mora imati svoje stajalište i biti u stanju sam za sebe izražavati jasan i jedinstven razlog postojanja, mora pričati jedinstvenu priču.

Upravo svojim proizvodom govorite tko ste, što ste i zašto baš vas trebamo na svojim policama!

Na zahtjevnom i raznolikom tržištu, ambalaža je puno više od proizvoda u kutiji, ona je prilika da zadivite potencijalnog kupca, izdvojite se i ostvarite drugačiji i značajan kontakt s istim. Pomaže u stvaranju jezgrovite osobnosti branda, privlačenju novih i zadržavanju lojalnih kupaca. Većina kupaca proizvode gleda manje od 10 sekundi pa upravo u tom kratkom periodu morate privući njihovu pažnju kako bi primili proizvod u ruke, a potom ga i kupili. Ukoliko ambalaža ne šalje dovoljno jaku informaciju, kupac će otići bez proizvoda.

Ambalaža i brendiranje dva su jednako važna aspekta marketinga, a kako bi se istaknuli u svijetu gdje se sve vrti oko proizvoda i brenda, njihovu strategiju je potrebno promišljeno izraditi kako bi ostvarili zadane ciljeve i rezultate.

Brendom i pakiranjem stječe se pažnja potrošača, identificira proizvod, stvara interes, generiraju psihološke konotacije proizvoda te specificiraju korisna svojstva proizvoda. Upravo su detalji ambalaže važni da se istaknete iz gomile proizvoda. Stvaranje branda koji uistinu odjekuje s vašom misijom, u konačnici će vam pružiti individualnost koja je potrebna za uspjeh.

Pakiranje je ono što pokazuje kvalitetu vašeg proizvoda, a dizajn ambalaže priča priču vašeg branda

Dosljednost u brendiranju i pakiranju daje dodatnu vrijednost prepoznatljivosti marke!

Vaš je proizvod možda najbolji na tržištu, ali njegovo pakiranje je glavni alat kojim ćete to i pokazati. Svima je jasno da je ambalaža prvo što ljudi vide i upravo taj vizualni dojam ima sposobnost da privuče ili odvrati pažnju potencijalnih kupaca u sekundi.

Pakiranje je ono što vaš proizvod pokazuje u najboljem svjetlu, daje dojam vrijednosti te potrošačima priopćuje prednosti proizvoda. Ambalaža je apsolutno odgovorna za sliku brenda, njegovu prepoznatljivost i imidž. Pakiranje i etiketiranje bitni su za identifikaciju proizvoda i svijest o istome, naravno.

Ambalaža i etiketiranje kupcima pružaju informacije o proizvodima, poput sastojaka, podatake o hranjivim količinama i slično. Uspješna prezentacija proizvoda je ambalaža koja se pamti, a istraživanje je pokazalo da su kupci spremni platiti više za proizvode koji imaju minimalan ili pozitivan utjecaj na okoliš i da će se često odlučiti na proizvode kompanije koja koriste ekološki prihvatljive proizvode, proizvodnju i distribuciju.

Održivi marketing ima za cilj razviti proizvode koji uravnotežuju potrebe potrošača za kvalitetom, praktičnošću, performansama i prihvatljivom cijenom, a sve to u smislu minimalnog utjecaja na okoliš te stvoriti imidž visoke kvalitete, uključujući ekološku obazrivost. Zeleni i održivi marketing je oblik društvenog marketinga u kojemu se proizvodi, usluge i sve marketinške aktivnosti planiraju i implementiraju uzimajući u obzir djelovanje i utjecaj koji mogu imati na okoliš i društvo u cjelini.

U modernom potrošačkom društvu, marketinška održivost je realnost današnjice i važno je biti toga svjestan.

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

12. studenoga 2021.
Kako pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak?

7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak nakon američkog blagdana Dana zahvalnosti. Crni petak se u 2021. godini održava 26. studenog. Ovim događajem započinje božićna shopping sezona. U nastavku pročitajte kako u 7 koraka možete pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak. Korak 1. - Pripremite se […]

10. studenoga 2021.
Što je employer branding i kako može pomoći vašoj tvrtki?

Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih koraka za njegov uspjeh Svaka tvrtka ima svoju reputaciju, radili vi na njoj ili ne. Za izgradnju te reputacije zaslužni su zaposlenici i kupci koji grade sliku o vašem brendu prema onome što ste im ponudili i komunicirali na tržištu. […]

27. rujna 2021.
Što je brainstorming? Tehnike za vaše nove poslovne ideje

Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming i kako kreirati kreativne poslovne ideje? Brainstorming je aktivnost koja će vam pomoći da dođete do inovativnih ideja. Da bi brainstorming protekao uspješno potrebno je ostati otvorenog uma, poticati nesvakidašnje ideje, nadovezivati se na tuđe ideje, ostati fokusiran na glavnu […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross