• Premium branding, marketing & design

      blue iphone

      Ambalaža – najvrijednija komunikacija s kupcem

      1024 616 BRANDZ BRANDZ

        Dizajn ambalaže

        Kako bi proizvod pratio suvremene trendove, ambalaža proizvoda osim što mora biti estetski privlačna i praktična za korištenje, trebala bi biti kvalitetne izrade, izdržljiva te ekološki prihvatljiva.

        U moru proizvoda, što je proizvod atraktivnije upakiran, to je veća vjerojatnost da će se kupac odlučiti upravo na taj proizvod. Ambalaža proizvoda nije samo estetski važna, ona ponajprije služi kao zaštita  proizvoda, iako dizajneri kreirajući je razmišljaju i o tome kakav će dojam ostaviti na kupca.

        Atraktivan dizajn proizvoda jedan je od ključnih segmenata uspješne prodaje

        Studije o praćenju pogleda prilikom kupovine pokazuju da potrošači u čitavoj shopping avanturi u prosjeku čitaju sedam riječi te da nagonski odabiru proizvod po obliku i boji, a tek potom ovisno o iskustvu koje su imali s tim proizvodom. Uz fizička obilježja proizvoda, inovaciju, razvoj i cijenu, pakiranje je jedan od ključnih elemenata imidža proizvoda, a inovativno i privlačno pakiranje prvi je korak u komunikaciji s potrošačima. Danas je potrebno zadovoljiti široki spektar aktivnosti kako bi stvorili ambalažu proizvoda koja će ostvariti prodaju. Da bi brend bio uspješan, mora imati svoje stajalište i biti u stanju sam za sebe izražavati jasan i jedinstven razlog postojanja, mora pričati jedinstvenu priču.

        Upravo svojim proizvodom govorite tko ste, što ste i zašto baš vas trebamo na svojim policama!

        Na zahtjevnom i raznolikom tržištu, ambalaža je puno više od proizvoda u kutiji, ona je prilika da zadivite potencijalnog kupca, izdvojite se i ostvarite drugačiji i značajan kontakt s istim. Pomaže u stvaranju jezgrovite osobnosti branda, privlačenju novih i zadržavanju lojalnih kupaca. Većina kupaca proizvode gleda manje od 10 sekundi pa upravo u tom kratkom periodu morate privući njihovu pažnju kako bi primili proizvod u ruke, a potom ga i kupili. Ukoliko ambalaža ne šalje dovoljno jaku informaciju, kupac će otići bez proizvoda.

        Ambalaža i brendiranje dva su jednako važna aspekta marketinga, a kako bi se istaknuli u svijetu gdje se sve vrti oko proizvoda i brenda, njihovu strategiju je potrebno promišljeno izraditi kako bi ostvarili zadane ciljeve i rezultate.

        Brendom i pakiranjem stječe se pažnja potrošača, identificira proizvod, stvara interes, generiraju psihološke konotacije proizvoda te specificiraju korisna svojstva proizvoda. Upravo su detalji ambalaže važni da se istaknete iz gomile proizvoda. Stvaranje branda koji uistinu odjekuje s vašom misijom, u konačnici će vam pružiti individualnost koja je potrebna za uspjeh.

        Pakiranje je ono što pokazuje kvalitetu vašeg proizvoda, a dizajn ambalaže priča priču vašeg branda

        Dosljednost u brendiranju i pakiranju daje dodatnu vrijednost prepoznatljivosti marke!

        Vaš je proizvod možda najbolji na tržištu, ali njegovo pakiranje je glavni alat kojim ćete to i pokazati. Svima je jasno da je ambalaža prvo što ljudi vide i upravo taj vizualni dojam ima sposobnost da privuče ili odvrati pažnju potencijalnih kupaca u sekundi.

        Pakiranje je ono što vaš proizvod pokazuje u najboljem svjetlu, daje dojam vrijednosti te potrošačima priopćuje prednosti proizvoda.

        Ambalaža je apsolutno odgovorna za sliku brenda, njegovu prepoznatljivost i imidž.

        Pakiranje i etiketiranje bitni su za identifikaciju proizvoda i svijest o istome, naravno.

        Ambalaža i etiketiranje kupcima pružaju informacije o proizvodima, poput sastojaka, podatake o hranjivim količinama i slično. Uspješna prezentacija proizvoda je ambalaža koja se pamti, a istraživanje je pokazalo da su kupci spremni platiti više za proizvode koji imaju minimalan ili pozitivan utjecaj na okoliš i da će se često odlučiti na proizvode kompanije koja koriste ekološki prihvatljive proizvode, proizvodnju i distribuciju.

        Održivi marketing ima za cilj razviti proizvode koji uravnotežuju potrebe potrošača za kvalitetom, praktičnošću, performansama i prihvatljivom cijenom, a sve to u smislu minimalnog utjecaja na okoliš te stvoriti imidž visoke kvalitete, uključujući ekološku obazrivost. Zeleni i održivi marketing je oblik društvenog marketinga u kojemu se proizvodi, usluge i sve marketinške aktivnosti planiraju i implementiraju uzimajući u obzir djelovanje i utjecaj koji mogu imati na okoliš i društvo u cjelini.

        U modernom potrošačkom društvu, marketinška održivost je realnost današnjice i važno je biti toga svjestan.