• Premium branding, marketing & design

chevos

Osmišljavanje imena i brending za novo “in” mjesto u kvartu

Od kvarta do urbane gastro scene


Ljubav ide kroz želudac – kaže stara narodna. Ako je vjerovati tome, onda će vas Chevo’s zadržati u svom snažnom ljubavnom stisku…i neće vas pustiti tako lako.

U samom srcu zagrebačkih Zapruđa, smjestio se grill bar Chevo’s – nova destinacija svih gastroljubaca istančanog ukusa za klasični drveni roštilj.

Kako smo brendiranjem oživjeli uspavani kvart


Projekt brendiranja grill restorana Chevo’s, spada u izazovne primjere organskog procesa brendinga utemeljenog na poštivanju profesionalnih faza razvoja. Surađujući s arhitektom i dizajnerom interijera, timski smo osmislili urbani, a opet intiman prostor koji priziva svojom toplinom i gostoprimstvom.

Svatko može imati drveni roštilj, no roštiljem ispričati priču i povezati ljude – posebna je vještina. Upravo smo tu priču ispričali ovim projektom.

Idemo na ćevose


Kako bismo istaknuli kvartovski duh i istinski gurmanski šarm klijentovog objekta, iskoristili smo popularni sleng za ime restorana.

Tako je nastao “Chevo’s” – ime za restoran koje jasno, kratko i sočno komunicira sa širokom publikom. Već samim svojim izgovaranjem, osmišljeno ime otvara apetit i podsjeća na cvrčanje mekanog mesa na roštilju.

Da bismo slengu dodali dodatnu vrijednost, internacionalizirali smo ga i dodali međunarodni karakter. Kako je gastronomija u turizmu sve popularnija u Zagrebu, ovakvom komunikacijskom vrijednošću pridonijeli smo turističkoj gastro ponudi metropole.

Launch

2015

Naručitelj

Grill bar CHEVO’S

chevos prezentacija

Urbani vizualni identitet s izrazitim lifestyleom


Za primarnu komunikacijsku vrijednost brenda izradili smo upečatljiv vizualni identitet. Urban, direktan i snažan identitet koji je trenutačno prepoznatljiv i sadrži jaku emociju s kojom se potrošači lako povezuju.

Sekundarna komunikacijska vrijednost dobivena je korištenjem urbanih gastro ikona i detalja koji su implementirani iz popularne londonske ugostiteljske scene.

Aplicirajući ih na elemente interijera s najučestalijom interakcijom gostiju kao što su stolice, podmetači i jelovnici, samom vizualnom identitetu restorana dodali smo onaj završni pikantni začin, kao što Vam pokazujemo na slikama.

Odabirom neutralnih tonova boja koje smo aplicirali na tamnoj i svijetloj pozadini, postižemo primarnu identifikaciju brenda. Narančasta, kao sekundarna i kontrastna boja, pomno je odabrana zbog svoje psihologijske karakteristike – poticanje apetita.

Dosljednošću i kompozicijom svih vizualnih elemenata izgradili smo novi i prepoznatljivi ugostiteljski brend koji svojom osebujnom personom mami goste iz svih dijelova grada.

Dokazano – ljubav ipak ide kroz želudac, a brending kroz BRANDZ® agenciju!

podlošci za hranu
Produkcija: BRANDZ

Project management: Tomislav Vinšek, Art Direkcija: Tomislav Vinšek, Dizajn: Jelena Gajić Puškarić

Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
Besplatne konzultacijeCOVID-19 Posebna ponuda

Savjetovanjem u marketingu i posebnom ponudom pomažemo Vam potaknuti poslovanje!