Osmišljavanje imena i brending za novo "in" mjesto u kvartu

13. listopada 2015.
Brandz ikona
Naručitelj: Grill Chevo's

Od kvarta do urbane gastro scene

Chevo’s Grill

Ljubav ide kroz želudac – kaže stara narodna. Ako je vjerovati tome, onda će vas Chevo’s zadržati u svom snažnom ljubavnom stisku…i neće vas pustiti tako lako.

2015

Kompetencije

Osmišljavanje imena brenda
Vizualni identitet
Print forme

U samom srcu zagrebačkih Zapruđa, smjestio se grill bar Chevo’s – nova destinacija svih gastroljubaca istančanog ukusa za klasični drveni roštilj.

Kako smo brendiranjem oživjeli uspavani kvart

Projekt brendiranja grill restorana Chevo’s, spada u izazovne primjere organskog procesa brendinga utemeljenog na poštivanju profesionalnih faza razvoja. Surađujući s arhitektom i dizajnerom interijera, timski smo osmislili urbani, a opet intiman prostor koji priziva svojom toplinom i gostoprimstvom.

Svatko može imati drveni roštilj, no roštiljem ispričati priču i povezati ljude – posebna je vještina. Upravo smo tu priču ispričali ovim projektom.

Idemo na ćevose

Kako bismo istaknuli kvartovski duh i istinski gurmanski šarm klijentovog objekta, iskoristili smo popularni sleng za ime restorana. Tako je nastao “Chevo’s” – ime za restoran koje jasno, kratko i sočno komunicira sa širokom publikom. Već samim svojim izgovaranjem, osmišljeno ime otvara apetit i podsjeća na cvrčanje mekanog mesa na roštilju.

Da bismo slengu dodali dodatnu vrijednost, internacionalizirali smo ga i dodali međunarodni karakter. Kako je gastronomija u turizmu sve popularnija u Zagrebu, ovakvom komunikacijskom vrijednošću pridonijeli smo turističkoj gastro ponudi metropole.

chevos prezentacija

Urbani vizualni identitet s izrazitim lifestyleom

Za primarnu komunikacijsku vrijednost brenda izradili smo upečatljiv vizualni identitet. Urban, direktan i snažan identitet koji je trenutačno prepoznatljiv i sadrži jaku emociju s kojom se potrošači lako povezuju. Sekundarna komunikacijska vrijednost dobivena je korištenjem urbanih gastro ikona i detalja koji su implementirani iz popularne londonske ugostiteljske scene.

Aplicirajući ih na elemente interijera s najučestalijom interakcijom gostiju kao što su stolice, podmetači i jelovnici, samom vizualnom identitetu restorana dodali smo onaj završni pikantni začin, kao što Vam pokazujemo na slikama.

Odabirom neutralnih tonova boja koje smo aplicirali na tamnoj i svijetloj pozadini, postižemo primarnu identifikaciju brenda. Narančasta, kao sekundarna i kontrastna boja, pomno je odabrana zbog svoje psihologijske karakteristike – poticanje apetita. Dosljednošću i kompozicijom svih vizualnih elemenata izgradili smo novi i prepoznatljivi ugostiteljski brend koji svojom osebujnom personom mami goste iz svih dijelova grada.

Dokazano – ljubav ipak ide kroz želudac, a brending kroz BRANDZ® 

Podijeli projekt

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh.
Kontaktirajte nas
Brandz ikona

Profesionalni standardi

Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje projekta ključno je za uspješnu provedbu plana što je rezultat mentorstva kao načina rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.

o nama

Više projekata

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross