Brendiranje proizvoda i ambalaže za prehrambenu industriju
Obogatili smo internacionalno tržište prehrambene industrije
Razvoj cjelovitog brend rješenja
Zadatak ovog cjelovitog projekta brendiranja proizvoda, osmišljavanje je unikatnog imena brenda za internacionalno tržište. Izvrsno pozicionirano ime brenda temelj je razvoja svih vizualnih komunikacijskih vrijednosti.
Arhetip korisnika Nutriche proizvoda je osoba prosječne dobi od 25-45 godina, ekološki osviještena, koji voli šetnje i boravak u prirodi te sport. To je osoba koja pazi na cijene prozivoda koje kupuje, ali je spremna platiti više za zdravu i kvalitetnu hranu.
Od osmišljavanja imena do dizajna ambalaže
Ciljana skupina:
- iskusni i početnici u području zdrave prehrane
- zaposleni, obiteljski ljudi
- lifestyle: mnogo hobija, vole čitati, rekreirati se, vole hranu
- znaju prepoznati kvalitetu i estetsku vrijednost proizvoda
Brendiranje proizvoda
- kreirati jedinstveno, pamtljivo i dobro pozicionirano ime brenda
- kreirati estetski visokovrijednu ambalažu i uskladiti verbalnu komunikaciju s arhetipom korisnika, čime omogućujemo brzu prodaju i interes kupaca za proizvod
- razviti vizualnu diferencijaciju dvije grupe proizvoda: hrana i začini, i ostaviti prostora za nadolazeće proizvode
- definirati dosljednu komunikaciju na svim razinama među kupcima, partnerima i brendom