dizajn oglasa

    Kreativnom kampanjom izašli smo na velike ekrane

    Multinacionalni div pred našim vratima


    Svjetska tvrtka Toshiba predstavila je svoju jedinstvenu i vremenski ograničenu akciju. Petogodišnju garanciju na TV uređaje. Prema klijentovim prodajnim ciljevima izradili smo kreativnu akcijsku kampanju za ovu jedinstvenu ponudu.

    Zadatak kreativne kampanje je potaknuti prodaju novih Toshiba TV uređaja. Pristupili smo strateški odabravši upravo onaj medij koji ostavlja najveći dojam kod ciljane publike – video.

    Launch

    2014

    Korisnik

    TOSHIBA

    Emocija filmskog trailera kao glavna ideja


    Prilikom produkcije video spota, vodili smo se akcijskom ponudom klijenta kao glavnim motivom. U duhu najave dugoočekivanog akcijskog spektakla, izradili smo atraktivan promidžbeni TV spot energično najavljujući pet godina garancije. Poput napetog akcijskog blockbustera, intenzitet i ritam našeg spota zaokupio je pažnju kupaca.

    Vođeni angažmanom i poticanjem što većeg broja kupaca na promotivnu akciju, strateški smo odabrali video medij. Osvijestivši ih o raspoloživoj ponudi, osvijestili smo i samu pojavnost Toshibinog brenda kod hrvatskih kupaca.

    toshiba kampanja
    rollup dizajn

    Kreativna kampanja digitalnog karaktera


    Za direktan pristup i povećanje interakcije s kupcima izradili smo web stranicu kampanje sa svim raspoloživim uređajima, podacima i popisom poslovnih partnera kod kojih je moguće uređaje kupiti. Takvim pristupom dobili smo platformu kojom smo metrički mjerili uspješnost kreativne kampanje putem Google Analytics alata te komunicirali s kupcima.

    Vođeni vizualnim elementima i prepoznatljivim bojama Toshiba brenda, izradili smo dinamičan vizualan identitet kreativne kampanje, povezavši je tako s izvornim Toshiba identitetom. Upečatljivim i direktnim vizualnim rješenjem istaknuli smo petogodišnje jamstvo.

    dizajn plakata
    dizajn oglasa

    Prvo inspiracija, potom integracija


    Elemente vizualnog identiteta Toshiba kreativne kampanje integrirali smo u vizualna rješenja za reklamne plakate, roll up bannere, brošure te wobblere za određene artikle. Sve smo navedene print medije zatim temeljito pripremili i za tisak visoke naklade.

    Ovom inspirativnom kreativnom kampanjom uspješno smo ostvarili dva bitna cilja: prvi –  uspješno smo prezentirali jedinstvenu akcijsku ponudu klijenta, te drugi – na originalan i atraktivan način osvježili smo svijest o Toshiba brendu te pojačali njegovu prepoznatljivost na našem tržištu.

    amblem dizajn

    Kompetencije

    Izrada TV spota
    Vizualni identitet kampanje
    Dizajn promotivnih materijala
    Priprema za tisak
    Izrada oglasa

    Produkcija: BRANDZ & Hysteria
    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services