Svjetska tvrtka Toshiba predstavila je svoju jedinstvenu i vremenski ograničenu akciju. Petogodišnju garanciju na TV uređaje.
Prema klijentovim prodajnim ciljevima izradili smo kreativnu akcijsku kampanju za ovu jedinstvenu ponudu.
Zadatak kreativne kampanje je potaknuti prodaju novih Toshiba TV uređaja. Pristupili smo strateški odabravši upravo onaj medij koji ostavlja najveći dojam kod ciljane publike – video.
Prilikom produkcije video spota, vodili smo se akcijskom ponudom klijenta kao glavnim motivom. U duhu najave dugoočekivanog akcijskog spektakla, izradili smo atraktivan promidžbeni TV spot energično najavljujući pet godina garancije. Poput napetog akcijskog blockbustera, intenzitet i ritam našeg spota zaokupio je pažnju kupaca.
Vođeni angažmanom i poticanjem što većeg broja kupaca na promotivnu akciju, strateški smo odabrali video medij. Osvijestivši ih o raspoloživoj ponudi, osvijestili smo i samu pojavnost Toshibinog brenda kod hrvatskih kupaca.
Za direktan pristup i povećanje interakcije s kupcima izradili smo web stranicu kampanje sa svim raspoloživim uređajima, podacima i popisom poslovnih partnera kod kojih je moguće uređaje kupiti. Takvim pristupom dobili smo platformu kojom smo metrički mjerili uspješnost kreativne kampanje putem Google Analytics alata te komunicirali s kupcima.
Vođeni vizualnim elementima i prepoznatljivim bojama Toshiba brenda, izradili smo dinamičan vizualan identitet kreativne kampanje, povezavši je tako s izvornim Toshiba identitetom. Upečatljivim i direktnim vizualnim rješenjem istaknuli smo petogodišnje jamstvo.
Elemente vizualnog identiteta Toshiba kreativne kampanje integrirali smo u vizualna rješenja za reklamne plakate, roll up bannere, brošure te wobblere za određene artikle. Sve smo navedene print medije zatim temeljito pripremili i za tisak visoke naklade.
Ovom inspirativnom kreativnom kampanjom uspješno smo ostvarili dva bitna cilja: prvi – uspješno smo prezentirali jedinstvenu akcijsku ponudu klijenta, te drugi – na originalan i atraktivan način osvježili smo svijest o Toshiba brendu te pojačali njegovu prepoznatljivost na našem tržištu.