Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

19. veljače 2021.
BRANDZ

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda? 

Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija. 

Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama čeka vas u današnjem blog postu. 

Što je dizajn vizualnih komunikacija? 

Grafički dizajn obuhvaća područje kreiranja vizualnih formi, dok je dizajn vizualnih komunikacija strateško prenošenje poruka brenda ciljanoj publici u obliku dosljednih grafičkih vizuala. 

Dizajner vizualnih komunikacija mora znati prenijeti određeno raspoloženje i poruke te imati u vidu sve elemente vizualnog identiteta od fonta, boja, ostalih grafičkih standarda, stila fotografije i tipografije.

Elementi koji obuhvaćaju dizajn vizualnih komunikacija čekaju vas u nastavku. 

Dizajn vizualnog identiteta 

Način na koji stvaramo doživljaj i percepciju brenda kroz vizualne elemente nazivamo vizualni identitet. Svi vidljivi elementi vašeg brenda čine vizualni identitet. Najvažniji zadatak prilikom kreiranja vizualnog identiteta je stvoriti emotivan dojam kod kupca kroz dosljedne vizualne prikaze stoga samo dizajn logotipa nije dovoljan. 

Izrada grafičkih standarda brenda

Dosljedna vizualna komunikacija ključna je za dolazak do cilja prenošenja poruke potencijalnoj publici. Sukladno tome, definiranje grafičkih standarda može vam pomoći u konzistentnosti vizualne komunikacije. 

Elementi koje bi trebali uzeti u obzir prilikom formiranja grafičkih standarda su sljedeći: 

  • Anatomija loga
  • Izbor palete boja
  • Izbor tipografije
  • Definiranje stila fotografija
  • Sekundarni grafički elementi

Izrada grafičkih standarda može vam uvelike pomoći ako brigu o vizualnom identitetu preuzme profesionalac, stoga prostora za pogreške u tom slučaju ne bi smjelo biti. Grafički standardi i vizualne estetske vrijednosti brenda pratit će vaš proizvod ili uslugu kroz dugi niz godina.

Primjer integracije elemenata knjige grafičkih standarda primijenili smo na projektu za klijenta Saysail. Uporabom tipografije te pozornim odabirom boja, vizualni identitet brenda čvrsto smo povezali s klijentovom uslugom i stvorili jedinstvenu charter personu inozemnog karaktera. Direktna i čista komunikacija od iznimne je važnosti, osobito ako se radi o novom brendu na tržištu.

dizajn primarne komunikacije

Izrada logotipa

Pri spomenu na neki brend ili proizvod često prvo pomislimo na logo brenda. Logo predstavlja zaštitni znak poduzeća ili tvrtke, daje posebnu notu određenog proizvoda ili usluge i prenosi kupcima ideologiju brenda. Loše dizajniran ili dovoljno neuočljiv logotip mogao bi pokvariti cijeli imidž poduzeća.

Originalan logo nešto je čemu svi težimo, prema tome ne trebamo naglašavati kako je važno da identitet bude autentičan. Na primjeru našeg projekta za klijenta Saysail možemo uočiti snažan i prepoznatljiv dizajn logotipa i patterna.

Istodobno smo izradili i vizualni simbol – apstraktno rješenje dobiveno kombinacijom motiva brodskog užeta i detalja valova koji okružuju monogram Saysail brenda. Navedene elemente vizualne komunikacije primijenili smo na tamnoplavu, tirkiznu te koraljnu boju pozadine.

osmišljavanje imena brenda

Dizajn digitalnih medija i vizuala kampanji

Digitalni su mediji postali dio svakodnevnog poslovanja kao i života općenito. Dizajn digitalnih medija može biti kreiranje web stranice, video animacije, mobilne aplikacije itd. 

Prilikom implementacije marketinških kampanji, vizualni sadržaj iznimno je važan. U mnogim svjetskim kampanjama vizuali prenose poruku koja ima cilj doprijeti do kupaca i vizualno se povezati s brendom. 

Potakni rast poslovanja!

Informacije i novosti za unaprjeđenje tvog brenda direktno u inbox.

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Već smo spominjali općenite ciljeve i definiranje ciljnih skupina, a osim toga  iznimno je bitno prilikom stvaranja marketinške kampanje stvoriti vizualni jezik. Definiranjem vizualnog jezika vaša će kampanja biti konkurentna na tržištu te će biti izravno usmjerena na konačni cilj. 

Dizajn formi za društvene mreže 

Biti konkurentan na društvenim mrežama, složit ćete se nije nimalo lak zadatak. Kreativnost i dosljednost prilikom kreiranja vizuala za društvene mreže važni su elementi koji vam mogu pomoći kako biste se istakli na društvenim mrežama. Koristite grafike, GIF-ove i prilagođene ilustracije dosljednim komunikacijskim vrijednostima vašeg brenda.

Vizualna komunikacija od velike je važnosti prilikom kreiranja brenda i prenošenja jasne poruke koja treba doprijeti do potencijalne publike. 

U BRANDZ-u razvijamo kreativne tržišne estetske vrijednosti, a dizajn i stil prilagođavamo vašim potrebama i ciljevima. 

Nemate ideju? Mi imamo! 

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

4. ožujka 2021.
Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, […]

19. veljače 2021.
Vizualni identitet i komunikacijske vrijednosti brenda

Što obuhvaća dizajn vizualnih komunikacija brenda?  Definicija uspješnog brendiranja i marketinga danas zahtjeva optimalnu vizualnu komunikaciju. Primjeri vizualnog identiteta i komunikacijske vrijednosti brenda svakodnevno nas okružuju, no prilikom strateškog planiranja i izrade marketinških kampanji moramo pažljivo definirati dosljedan sustav elemenata vizualnih komunikacija.  Kako prilagoditi estetske i verbalne vrijednosti te stil vašem brendu, cilju i potrebama […]

12. veljače 2021.
Kako brendirati proizvod? Prvi koraci vašeg brenda

Osnovni koraci pri stvaranju brenda Izgradnja prepoznatljivog i autentičnog brenda misija je svakog poslovanja, no u mnoštvu brendova često je teško istaknuti se od konkurencije.  Brend ne čini logo i oglas na Facebooku, postojanje brenda ima puno dublje značenje. Što je brendiranje proizvoda ili tvrtke i koji su pokazatelji uspješnog brendinga saznajte u nastavku.  Što […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross