Brendiranje turističkih objekata u Hrvatskoj

4. ožujka 2021.
BRANDZ

Brendiranje u turizmu i konceptualizacija brenda

Turistička putovanja postala su neizbježan dio lifestylea. U mnoštvu raznolike konkurencije hotela, apartmana i privatnih smještaja sve je teže istaknuti se od konkurencije. Digitalne platforme u području turizma poput Bookinga, Tripadvisora i Airbnba izrazito su popularne. Većina korisnika prije nego se odluči za određeni objekt prouči fotografije destinacije,opis lokacije, recenzije te na temelju njih ovisi i njihova odluka. Cjelovitu sliku i imidž brenda potrebno je povezati u svim dodirnim točkama, kako bi brend ostavio dojam relevantnog partnera. 

U moru konkurencije, važno je znati ispričati jedinstvenu priču koja će pobuditi emocije kod krajnjeg korisnika. Na koji način brendirati turistički objekt te kako mi to radimo, donosimo vam u današnjem blog postu. 

Brendiranje u turizmu

O tome što je brendiranje i kako brendirati proizvod već smo pisali u jednom od prethodnih blogova, no koje su značajke brendiranja u turizmu te kako pravilno postaviti projekt? 

Primarni zadatak brendiranja turističkog objekta je istaknuti se s ciljem stvaranja jedinstvene slike brenda povezane u svim dodirnim točkama i komunikaciji s krajnjim korisnikom. Kako bismo to uspjeli postići važno je ispričati individualnu priču brenda koji je povezan s mikrolokacijom te kulturnim vrijednostima. 

Posjetitelj istraživanjem mikrolokacije i ostalih turističkih vrijednosti stavlja fokus na aktivnosti koje ga emotivno hrane. Stoga je potrebno na zanimljiv i jedinstven način povezati korisnika s mikrolokacijom kroz ostale vrijednosti kao što su kulturno-povijesna baština, gastronomija i kulturna i sportska događanja općenito. Obzirom da je brendiranje u turizmu vrlo kompleksno preporučljivo je spojiti priče lokalnih proizvoda, lokalnih priča te ostalih vrijednosti s čime ćemo stvoriti emotivnu vrijednost brenda. 

Copywriting ima izrazito važnu ulogu kod brendiranja turističkog objekta ili destinacije. Pojasniti i povezati se s korisnikom putem jedinstvene priče i opisa temeljnih vrijednosti turističkih i mikrolokacijskih usluga osnova je svih budućih aktivnosti brenda. Dosljedna i autentična komunikacija na web-u, brošuri i digitalnim medijima stvoriti će sentimentalnu vrijednost. 

Villa Calma - promocija luksuznog brenda 

Klijentovu viziju luksuznog turizma prenijeli smo u jake emocije koje će davati dašak elegancije i sofisticiranosti. Stvorili smo luksuzni brend koji Hrvatsku pretvara u najbolju destinaciju za odmor. 

Prilikom kreiranja brenda, definiranje ciljne publike jedan je od primarnih zadataka. Orijentirali smo se na strane i domaće goste veće platežne moći, koji će znati raspoznati filozofiju otmjenog turizma.

Osmišljavanje imena brenda

Ime brenda verbalni je dio identiteta s kojim se vaši kupci moraju povezati. Prilikom kreiranja imena vašeg brenda važno je slijediti autentične vrijednosti kako bi se u konačnici vaši kupci povezali s pozitivnim emocijama. Odabrano brend ime Calma (calm – eng. mirnoća), ime je koje govori opuštenost i mir. Ukoliko su vaši turisti stranci, iznimno je važno imati ime koje je internacionalno kako bi bilo razumljivo i prepoznatljivo širom svijeta. Ako imate slogan pored imena brenda, neka bude jasan kako biste svojim potencijalnim kupcima dali do znanja čime se bavi vaša djelatnost. 

O važnosti vizualnog identiteta i komunikacijskim vrijednostima pisali smo u prošlom blogu. Spajanjem tamne podloge i personaliziranog tipografskog rješenja, dizajnirali smo sofisticirani wordmark kao primarni element vizualne komunikacije. 

Kao primarnu tipografiju brenda za komunikaciju, print i digitalne formate odabrali smo font koji odiše suptilnošću i čvrstom elegancijom.

Integracija brend identiteta

Vizualno rješenje brend identiteta integrirali smo u prostor, hotelsku kozmetiku, ručnike, ogrtače i promotivne materijale. Brendiranjem sekundarnih elemenata stvorili smo dublju konekciju između brenda i krajnjeg korisnika. 

Brendiranje proizvoda i usluga neophodan je korak ako se želite pozicionirati na tržištu turističkih usluga. 

Na primjerima dobre prakse primijetili smo da lokalni proizvodi i destinacije imaju sve veću svijest o važnosti brendiranja. Takva je praksa vrlo pohvalna, a samim time čini Hrvatsku top destinacijom. 

Posjedujete turistički objekt i želite ga brendirati? Javite se za savjetovanje i stvorite autentičan brend! 

Fotografije: Lidija Lolić

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh. Kliknite kontakt i rezervirajte online savjetovanje s konzultantom.

Više postova

12. studenoga 2021.
Kako pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak?

7 ključnih koraka za uspješnu realizaciju Crnog petka Black Friday je kolokvijalan naziv za petak nakon američkog blagdana Dana zahvalnosti. Crni petak se u 2021. godini održava 26. studenog. Ovim događajem započinje božićna shopping sezona. U nastavku pročitajte kako u 7 koraka možete pripremiti svoju internet trgovinu za Crni petak. Korak 1. - Pripremite se […]

10. studenoga 2021.
Što je employer branding i kako može pomoći vašoj tvrtki?

Pojasnit ćemo vam što je employer branding, koje su njegove prednosti i navesti 7 ključnih koraka za njegov uspjeh Svaka tvrtka ima svoju reputaciju, radili vi na njoj ili ne. Za izgradnju te reputacije zaslužni su zaposlenici i kupci koji grade sliku o vašem brendu prema onome što ste im ponudili i komunicirali na tržištu. […]

27. rujna 2021.
Što je brainstorming? Tehnike za vaše nove poslovne ideje

Donosimo vam zanimljive brainstorming primjere te prednosti tehnika za kreiranje inovativnih ideja Što je brainstorming i kako kreirati kreativne poslovne ideje? Brainstorming je aktivnost koja će vam pomoći da dođete do inovativnih ideja. Da bi brainstorming protekao uspješno potrebno je ostati otvorenog uma, poticati nesvakidašnje ideje, nadovezivati se na tuđe ideje, ostati fokusiran na glavnu […]

Prijavi se na naš newsletter

Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross