Blog i novosti

4. rujna 2020.
Trendovi unaprjeđenja poslovanja u 2020

Novi trendovi za vaše up-to-date poslovanje Ove godine, više nego ikad, percepcija i online prisutnost veoma su važne za vaš biznis. Kako se svi poslovanjem prilagođavamo novim uvjetima, bitno je uspješno održati imidž našeg brenda i proizvoda i prilagoditi ga sljedećem desetljeću. Nekoliko trendova nametnulo se kao osnovica planiranja i razvoja strategije poslovanja ove godine. […]

3. lipnja 2020.
Koliko često trebamo objavljivati na Facebooku?

Frekvencija objava na društvenim mrežama Facebook i algoritam Društvene mreže postale su jedno od onih online mjesta kojima danas rijetko odolijevamo, a kao social media manager želite postići najbolji rezultat sa svakom objavom na društvenim medijima. Koje mreže bi trebali koristiti, što i kako pisati, koliko često bi trebali objavljivati ​​i je li stvarno važno […]

15. svibnja 2020.
Analitika na društvenim mrežama

Web tražilice i društvene mreže Pozicioniranje Danas je gotovo nemoguće zamisliti ozbiljno poslovanje bez dobre pozicije na web tražilicama i društvenim mrežama. Prisutnost brendova na društvenim mrežama neizostavan je dio svake naše digitalne marketinške strategije. Prednost društvenih mreža je ta što korisnici ovakve objave manje doživljavaju kao oglašavanje, a više kao komunikaciju samog brenda i […]

14. svibnja 2020.
Content marketing i njegove SEO prednosti

Content marketingom stvaramo relevantni sadržaj Bitnim sadržajem privlači se kupac i brend se postavlja na višu razinu Živimo u digitalnom svijetu, svi smo danas online i poslovanje se više ne može zamisliti bez digitalnog sadržaja. Klijentima dajemo konstruktivne savjete i informacije koje im pomažu unaprijediti posao. Content marketingom stvaramo relevantni sadržaj s ciljem da korisnike […]

14. svibnja 2020.
Ambalaža – najvrijednija komunikacija s kupcem

Dizajn ambalaže Kako bi proizvod pratio suvremene trendove, ambalaža proizvoda osim što mora biti estetski privlačna i praktična za korištenje, trebala bi biti kvalitetne izrade, izdržljiva te ekološki prihvatljiva. U moru proizvoda, što je proizvod atraktivnije upakiran, to je veća vjerojatnost da će se kupac odlučiti upravo na taj proizvod. Ambalaža proizvoda nije samo estetski […]

13. svibnja 2020.
Psihologija boja u marketingu

Cilj je utvrđivanje utjecaja boja na svakodnevne odluke Kakav utjecaj boje imaju na marketing? Razumijemo da percepcija brenda od strane potrošača uvelike ovisi o odabiru boje. Svjesni smo da boje imaju emocionalni učinak te pomažu kod isticanja i promocije proizvoda ili usluge. Psihologija boja koristi se u apsolutno svim aspektima marketinga, a polje industrijske psihologije […]

30. travnja 2020.
Je li neumorfizam sljedeća velika stvar u UI dizajnu?

Značajan utjecaj u dizajniranju mekih korisničkih sučelja Novo desetljeće donosi nove UI trendove, a  meki dizajn, najpoznatiji  kao neumorfizam, odmah upada u oči kao jedan od moguće obećavajućih noviteta u svijetu UI dizajna! Neumorfizam je kul, jedinstven i inovativan dizajnerski trend koji donosi svježinu na ekrane, a u kombinaciji s postojećim UI elementima zasigurno će […]

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross