Osmišljavanje imena brenda i brend emocija za charter tržište

11. rujna 2019.
Brandz ikona
Naručitelj: Croatia Yachting

Saysail - doživljaj i iskustvo

Izravne komunikacijske vrijednosti

Jedrenje danas nije samo hobi. Ono je značajna grana luksuznog turizma i posebno životno iskustvo. Filozofija našeg klijenta temelji se na neusporedivoj razini usluge nudeći bezbrižan jedriličarski odmor, bez zamaranja tehničkim i logističkim detaljima.

2019

Kompetencije

Osmišljavanje imena brenda
Brend standardi
Vizualni identitet

That’s all you need

Kupcima se nudi samo jedna opcija – bezbrižno jedrenje bez razmišljanja. Samo moraju reći “da” jedrenju. To je sve što im treba!

Temeljem ciljeva poslovnog plana i brifinga s klijentom, krenuli smo u realizaciju osmišljavanja imena za novu charter uslugu. Stapajući dva osnovna segmenta projekta – bezbrižnost jahting usluge te specifični profil ciljane publike, osmislili smo ime snažne emocije i izravne komunikacijske vrijednost. Stvorili smo Saysail – zvučnu složenicu koja ima snagu direktnog i aktivnog obraćanja kupcu.

Ime je osmišljeno da svojom osobnom i toplom komunikacijom inspirira i angažira kupce. Svojim pozivom, ono zove na nezaboravnu avanturu i nova iskustva. S obzirom na inozemni karakter klijentove charter usluge, koristili smo univerzalni engleski naziv koji je svima prepoznatljiv.

U čvrstoj vezi sa sloganom “that’s all you need”, novoizgrađenom brendu smo dodali dodatnu emotivnu vrijednost.

Vizualni elementi za čvrsti identitet brenda

Za direktnu interakciju s kupcima, dizajnirali smo upečatljivi wordmark za primarni aspekt komunikacije brenda. Izravno prepoznatljiv, snažan i precizan, wordmark utjelovljuje najvažniji segment jedriličarstva – vidljivost.

Istodobno smo izradili i vizualni simbol – apstraktno rješenje dobiveno kombinacijom motiva brodskog užeta i detalja valova koji okružuju monogram Saysail brenda. Navedene elemente vizualne komunikacije primijenili smo na tamnoplavu, tirkiznu te koraljnu boju pozadine.

Odabrana koraljna boja je ujedno i boja 2019. godine po izboru Pantone instituta.

Također, vizualne elemente smo aplicirali i na sredstva sekundarne komunikacije kao što su mape, vizitke, kuverte i reklamne brošure. Kombinacijom detalja valova, stvorili smo suptilan pomorski osjećaj. Tim smo procesom elemente knjige grafičkih standarda integrirali u sve aspekte klijentovog poslovanja. Uporabom tipografije te pozornim odabirom boja, vizualni identitet brenda čvrsto smo povezali s klijentovom uslugom i stvorili jedinstvenu charter personu inozemnog karaktera.

Branding – that’s all you need!

Podijeli projekt

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh.
Kontaktirajte nas
Brandz ikona

Profesionalni standardi

Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje projekta ključno je za uspješnu provedbu plana što je rezultat mentorstva kao načina rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.

o nama

Više projekata

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross