Brendiranjem dizajn apartmana očuvali smo bogatu kulturnu povijest Zagreba.
Pierrot i Pierrette, živopisni likovi i simboli zabave iz Commedie dell’arte, označili su zlatno razdoblje europskog umjetničkog života. Početkom 20. stoljeća Zagreb je vrvio umjetničkim žarom. To se pogotovo odnosilo na Ilicu – arteriju društvenog, političkog i umjetničkog života. Upravo tamo, na broju 31. smjestio se tada novi i otmjeni hram sedme umjetnosti – kino Apolo.
Kino je izgrađeno 1912. u formi potkove, a sama arhitektura je podsjećala na izgled kazališta. Razlog tome je što arhitekt Ignjat Fischer nije bio upoznat s izgledom kino dvorane. Kao poklon novom kinu, umjetnik Tomislav Krizmanić naslikao je s obje strane ekrana u natprirodnoj veličini likove Pierrota i Pierrette.
Danas, reflektori su ponovno upaljeni, a zaboravljeni likovi nestrpljivo čekaju svoj novi nastup. I nastupili su teatralno, kao luksuzan brend u samom kulturnom središtu Zagreba.
Dobro ispričana priča zauvijek ostaje zapamćena, to se pogotovo odnosi i na brending. Svaki brend je jedinstvena priča za sebe, a da bi ona živjela i dirnula druge – mora biti ispričana.
Obrativši nam se za brending novootvorenih apartmana u Ilici 31, temeljitim smo storytellingom oživjeli prošlost i stvorili novi turistički brend.
Storytelling zahtjeva rekonstrukciju emocija na osobnoj razini. Da bismo oživjeli priču, istražili smo i čitali prašnjave zapise, analizirali sve ideje. Otkrivajući povijest lokaliteta i priču o Pierrotu i Pierretti, udahnuli smo život novom brendu.
Svakim novim detaljem, likovi Pierrota i Pierrette prirodno su se stapali u prostor apartmana. U efektivnoj suradnji s dizajnericom interijera, ponovno smo izgradili blještavilo reflektora i draž crvenog tepiha u samom srcu grada.
Brendiranjem turističke usluge apartmani Pierrot i Pierrette zasjali su filmskim sjajem, dok je vječna priča umjetničkih likova pomnim storytellingom integrirana u cijeli prostor.
Kreacija izražajnog brend identiteta slijedila je filmsku priču. Kako bi oživjeli umjetnički osjećaj s početka dvadesetog stoljeća, koristili smo elegantan i profinjen font. Tako smo stvorili aspekt vizualne komunikacije apartmana koji odiše filmskim glamurom s početka 20. stoljeća.
Logotip smo skladno aplicirali na crnoj i bijeloj pozadini, povezujući shemu boja i identitet brenda radi emotivnije komunikacije. Također, dobiveni logotip smo realizirali na zidnom natpisu, ručnicima i reklamnim brošurama.
Kako bismo ovom filmskom scenariju podarili adekvatan epilog i inspirirali goste, kreirali smo slogan koji sadrži emotivnu poruku – “Come as a guest, leave as a star”.
U apartmanima Pierrot i Pierrette umjetnički duh vječno živi, a svaki gost je dočekan kao prava filmska zvijezda, u potpunom sjaju luksuza.