Pierrot i Pierrette apartmani - storytelling

4. rujna 2019.
Brandz ikona
Naručitelj: Pierrot i Pierrette

Storytelling koji brending znači

Svijetlo…kamera…akcija!

Brendiranjem dizajn apartmana očuvali smo bogatu kulturnu povijest Zagreba.

2019

Kompetencije

Osmišljavanje imena brenda
Osobnost i pozicioniranje
Dizajn

Pierrot i Pierrette, živopisni likovi i simboli zabave iz Commedie dell’arte, označili su zlatno razdoblje europskog umjetničkog života. Početkom 20. stoljeća Zagreb je vrvio umjetničkim žarom. To se pogotovo odnosilo na Ilicu – arteriju društvenog, političkog i umjetničkog života. Upravo tamo, na broju 31. smjestio se tada novi i otmjeni hram sedme umjetnosti – kino Apolo.

Kino je izgrađeno 1912. u formi potkove, a sama arhitektura je podsjećala na izgled kazališta. Razlog tome je što arhitekt Ignjat Fischer nije bio upoznat s izgledom kino dvorane. Kao poklon novom kinu, umjetnik Tomislav Krizmanić naslikao je s obje strane ekrana u natprirodnoj veličini likove Pierrota i Pierrette.

Danas, reflektori su ponovno upaljeni, a zaboravljeni likovi nestrpljivo čekaju svoj novi nastup. I nastupili su teatralno, kao luksuzan brend u samom kulturnom središtu Zagreba.

Storytelling nadahnjuje živote

Dobro ispričana priča zauvijek ostaje zapamćena, to se pogotovo odnosi i na brending. Svaki brend je jedinstvena priča za sebe, a da bi ona živjela i dirnula druge – mora biti ispričana.

Obrativši nam se za brending novootvorenih apartmana u Ilici 31, temeljitim smo storytellingom oživjeli prošlost i stvorili novi turistički brend.

Storytelling zahtjeva rekonstrukciju emocija na osobnoj razini. Da bismo oživjeli priču, istražili smo i čitali prašnjave zapise, analizirali sve ideje. Otkrivajući povijest lokaliteta i priču o Pierrotu i Pierretti, udahnuli smo život novom brendu.

Svakim novim detaljem, likovi Pierrota i Pierrette prirodno su se stapali u prostor apartmana. U efektivnoj suradnji s dizajnericom interijera, ponovno smo izgradili blještavilo reflektora i draž crvenog tepiha u samom srcu grada.

Brendiranjem turističke usluge apartmani Pierrot i Pierrette zasjali su filmskim sjajem, dok je vječna priča umjetničkih likova pomnim storytellingom integrirana u cijeli prostor.

Integracija brenda

Kreacija izražajnog brend identiteta slijedila je filmsku priču. Kako bi oživjeli umjetnički osjećaj s početka dvadesetog stoljeća, koristili smo elegantan i profinjen font. Tako smo stvorili aspekt vizualne komunikacije apartmana koji odiše filmskim glamurom s početka 20. stoljeća.

Logotip smo skladno aplicirali na crnoj i bijeloj pozadini, povezujući shemu boja i identitet brenda radi emotivnije komunikacije. Također, dobiveni logotip smo realizirali na zidnom natpisu, ručnicima i reklamnim brošurama.

Kako bismo ovom filmskom scenariju podarili adekvatan epilog i inspirirali goste, kreirali smo slogan koji sadrži emotivnu poruku – “Come as a guest, leave as a star”.

U apartmanima Pierrot i Pierrette umjetnički duh vječno živi, a svaki gost je dočekan kao prava filmska zvijezda, u potpunom sjaju luksuza.

Podijeli projekt

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh.
Kontaktirajte nas
Brandz ikona

Profesionalni standardi

Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje projekta ključno je za uspješnu provedbu plana što je rezultat mentorstva kao načina rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.

o nama

Više projekata

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross