U zamahu sezone 2015., klijent Urban mobility obratio nam se s intrigantnim izazovom – brendiranje njihove nove i atraktivne car sharing usluge, jedinstvene na našem tržištu. Okosnicu usluge čine gradska mobilnost, dostupnost i fleksibilnost voznog parka, ekološka osviještenost te topao i prijateljski odnos prema kupcima.
Brend strategijom i konceptualizacijom brenda, detaljno smo saželi sve jedinstvene snage našeg klijenta i ukomponirali ih u realne faktore s kojima smo izgradili brend. Ključni elementi jedinstvene brend osobnosti našeg klijenta su inovativnost usluge, ekološke tehnologije i mladenačka zaigranost.
Vizualna komunikacija brenda uspostavljena je prema urbanoj publici koja je tehnološki osviještena, te otvorena novim idejama.
Kreativnim radionicama započeli smo faze osmišljavanja naziva brenda te izrade upečatljivog vizualnog identiteta. Jasno definiran i uspostavljen odgovarajući kanal vizualne komunikacije s kupcima temelj je predstojećih marketinških aktivnosti.
Analizirajući sve premise do najsitnijih detalja, spojili smo suptilne ideje i jake emocije. Ključni moment dogodio se u kemiji dviju modernih i zvučnih riječi – Spin City.
Vitalnost ovog imena leži u njegovoj pokretljivosti s jedne, te urbanog i tehnološkog karaktera s druge strane. Osmišljeno ime brenda u sebi sadrži sve definirane elemente brenda te svojim elegantno-modernim prizvukom ostaje lako pamtljivo.
Stvarajući upečatljivu klijentovu brend osobnost, usredotočili smo se na prepoznatljiv, moderan i atraktivan dizajn. Kao primarnu boju brenda odabrali smo ljubičastu boju – boja individualnosti, predanosti i moći. Također, odabranom bojom komunicirali smo i prepoznatljivost i originalnost Spin City usluge naspram tržišne konkurencije.
S obzirom da je klijent u svojoj floti predstavio električna vozila, ideja za detalje pokreta u vizualnom dizajnu brenda došla je iz naše najveće inspiracije – prirode. Stvorili smo dopadljivu simbiozu tehnologije i prirode – glavnih motora pokretača Spin City usluge.
Motiv cvjetova diskretno podsjeća na gradske pickup zone, dok razgranate stabljike ukazuju na dinamičnost pokreta i rasta. Osmišljena grafička rješenja i logotip brenda aplicirali smo na sve segmente vizualne komunikacije našeg klijenta.
Ovim projektom uspješno smo predstavili inovativnu tehnološku ideju našeg klijenta znatiželjnoj gradskoj publici.