Spin City - zavrtjeli smo grad jedinstvenom brend strategijom

14. listopada 2015.
Brandz ikona
Naručitelj: Spin City

Dinamično ime za dinamičnu uslugu

Branding Spin City

Cilj projekta je implementacija koncepta car sharing usluge na području Republike Hrvatske

2020

Kompetencije

Osmišljavanje imena brenda
Brendiranje
Digitalni marketing

Na krilima inovativne ideje car sharing usluge, predstavili smo spoj urbanosti i mladenačke zaigranosti

U zamahu sezone 2015., klijent Urban mobility obratio nam se s intrigantnim izazovom – brendiranje njihove nove i atraktivne car sharing usluge, jedinstvene na našem tržištu. Okosnicu usluge čine gradska mobilnost, dostupnost i fleksibilnost voznog parka, ekološka osviještenost te topao i prijateljski odnos prema kupcima.

Brend strategija car sharing usluge

Brend strategijom i konceptualizacijom brenda, detaljno smo saželi sve jedinstvene snage našeg klijenta i ukomponirali ih u realne faktore s kojima smo izgradili brend. Ključni elementi jedinstvene brend osobnosti našeg klijenta su inovativnost usluge, ekološke tehnologije i mladenačka zaigranost.

Vizualna komunikacija brenda uspostavljena je prema urbanoj publici koja je tehnološki osviještena, te otvorena novim idejama.

Osmišljavanje imena brenda

Kreativnim radionicama započeli smo faze osmišljavanja naziva brenda te izrade upečatljivog vizualnog identiteta. Jasno definiran i uspostavljen odgovarajući kanal vizualne komunikacije s kupcima temelj je predstojećih marketinških aktivnosti.

Analizirajući sve premise do najsitnijih detalja, spojili smo suptilne ideje i jake emocije. Ključni moment dogodio se u kemiji dviju modernih i zvučnih riječi – Spin City.

Vitalnost ovog imena leži u njegovoj pokretljivosti s jedne, te urbanog i tehnološkog karaktera s druge strane. Osmišljeno ime brenda u sebi sadrži sve definirane elemente brenda te svojim elegantno-modernim prizvukom ostaje lako pamtljivo.

Dizajn vizualnog identiteta

Stvarajući upečatljivu klijentovu brend osobnost, usredotočili smo se na prepoznatljiv, moderan i atraktivan dizajn. Kao primarnu boju brenda odabrali smo ljubičastu boju – boja individualnosti, predanosti i moći. Također, odabranom bojom komunicirali smo i prepoznatljivost i originalnost Spin City usluge naspram tržišne konkurencije.

S obzirom da je klijent u svojoj floti predstavio električna vozila, ideja za detalje pokreta u vizualnom dizajnu brenda došla je iz naše najveće inspiracije – prirode. Stvorili smo dopadljivu simbiozu tehnologije i prirode – glavnih motora pokretača Spin City usluge.

Motiv cvjetova diskretno podsjeća na gradske pickup zone, dok razgranate stabljike ukazuju na dinamičnost pokreta i rasta. Osmišljena grafička rješenja i logotip brenda aplicirali smo na sve segmente vizualne komunikacije našeg klijenta.

Ovim projektom uspješno smo predstavili inovativnu tehnološku ideju našeg klijenta znatiželjnoj gradskoj publici.

Podijeli projekt

Spremni za kickoff vašeg projekta?

Pokrenimo Vaš projekt zajedno i pretvorimo ideje i ciljeve u poslovni uspjeh.
Kontaktirajte nas
Brandz ikona

Profesionalni standardi

Usko surađujemo s našim klijentima te se trudimo pojasniti im cijeli postupak i aktivno ih uključiti u donošenje odluka. Razumijevanje projekta ključno je za uspješnu provedbu plana što je rezultat mentorstva kao načina rada. S obzirom da je razmjena informacija i ideja između marketinškog tima i klijenta opsežna i praktična za obje strane, s ponosom možemo reći da rezultira poslovnim odnosom punim povjerenja.

o nama

Više projekata

Prijavi se na naš newsletter

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Orijentirani na rast i mjerljive rezultate

cross