Maslina je neobrana samo u pjesmi – u slučaju istarskog klijenta Helios Gea, svaki plod drva masline predstavlja malu riznicu dosad neotkrivenih blaga.
Komina, naizgled neupotrebljiv čvrst ostatak koštica i pulpe nakon centrifugiranja ili prešanja, kroz inovativan, nagrađivani postupak obrade koristi se kao sirovina za dobivanje blagotvornih tvari koje se primjenjuju u kozmetičke svrhe. Nadahnuti ovim pristupom, i sami smo iskoristili sve hvalevrijedne odrednice ovog projekta i objedinili ih u prepoznatljivi grafički izričaj.
Inspirativni projekt nadahnuo nas je za razvoj rješenja nominiranog za strukovnu nagradu koje će primjereno predstavljati inovativnost, predanost i originalnost jedinstvenog proizvoda za osobnu njegu: 45 degrees.
Kroz suvremeni i sofisticirani dizajn namjerili smo pozicionirati brend inovativnih proizvoda za osobnu njegu koji zasluženo privlače pozornost struke i potrošača. Kako to ponekad biva, iza naizgled jednostavnog proizvoda – hranjivih kozmetičkih proizvoda za tijelo – skriva se priča vrijedna divljenja. Ideja iza kozmetike 45 degrees začeta je 2009. godine u Istri, među brojnim maslinicima tog predivnog kraja. Nakon dugotrajnog i mukotrpnog, no naposljetku plodonosnog razdoblja istraživanja, osmišljen je inovativan način prerade komine masline.
Ovaj proces zaštićen je patentom i višestruko je nagrađivan na brojnim svjetskim sajmovima za inovatore. Vizualna komunikacija u prvi plan stavlja najprivlačnije i najbitnije odrednice – premium kvalitetu, inovativni postupak i organsko porijeklo. Naš dizajn ambalaže nominiran je za nagradu REGPAK, koja predstavlja najbolja dostignuća na području pakiranja i ambalaže regionalnih brendova.
„Nakon odvajanja maslinovog ulja od ploda, dobije se ostatak koji se naziva komina –naše ‘zeleno zlato’. Slijedili smo instinkt i inspiraciju te u isto vrijeme nastojali zadržati skladan odnos s prirodom. Danas s ponosom možemo reći kako smo uspjeli u tome.“
– Helios Gea d.o.o.
Istraživši što se događa kad se unutar jednog poslovnog projekta susretnu specifična zemljopisna lokacija, bogata tradicija i održivi razvoj, brend smo odlučili pozicionirati mikrolokacijski, prema rodnom mjestu ideje i sjedištu tvrtke. Riječ je o slikovitoj općini Bale (tal. Valle), odnosno atmosferičnom istoimenom povijesnom gradiću na zapadnom priobalju Istre, dijelu koji je po maslinama i najpoznatiji.
Bale odavna odiše vjekovnom inspiracijom koja hrani mnoge umjetnike, a mi smo se usredotočili na 45. paralelu koja prolazi upravo kroz najjužniji dio općine. Vizualni identitet kojeg smo razvili stavlja u prvi plan čistog, minimalistički geometrijskog rješenja upravo tu paralelu, koja presijeca brojku pod kutom od 45 stupnjeva. Budući da se ne baca nijedan plod, posljednji smo iskoristili mi sami – poslužio je kao oznaka stupnja.