Tradexco, distributer poznatih robnih marki sportske i casual obuće i asesoara poslovao je pod brendovima Anyway i Sportway. Pojavom kompetetivne konkurecije izgubili su korak s tržištem. Cilj projekta bio je povećati konkurentnost i prepoznatljivost svom segemnentu.
Robna marka Clarks u distribucijskom portfelju tvrtke, nam je odmah privukla pozornost. Nažalost, nedovoljno iskorišten brend i loše pozicioniran na lokalnom tržištu. U segemntu casual i modne obuće, Clarks je svjetski lider s respektabilnom tradicijom i kvalitetom. Na domaćem tržištu pak, potpuno neprimjetan.
Potrebno je bilo izdvojiti kategoriju casual i modne obuće u zaseban brend. Tražeći nišu koja je nedovoljno zastupljena, prostor smo našli u segmentu premium obuće. To je segement visoke kvalitete, višeg cjenovnog razreda koji se pozicionira iznad mainstrem brendova, a ispod dizajnerskih brendova. Upravo je to nedostajalo našem tržištu. Pepper street u svom portfelju danas nudi nosivu obuću visoke estetke i tehnološke vrijednosti, za svaki dan. Prodajno mjesto uređeno jednostavnim, elegantnim i toplim detaljima koji kreira ugodnu atmosferu kupovanja.