Nijedan poklon toliko ne pobuđuje sva naša osjetila kao cvijet – od razigranih boja i delikatnih detalja koji mame na pomnije razgledavanje, preko mirisa koji prizivaju sjećanja i bude usnule emocije, pa sve do kontrasta nježnosti dodira latica i uzbudljive opasnosti od uboda trna.
Osnaženi preciznom vizijom klijenta, stvorili smo savršeno jasan i trenutačno prepoznatljiv cjeloviti tržišni nastup ekskluzivnog brenda Blossom & Bloom.
Klijent nam je predstavio zavodljivo jednostavnu ideju koja stoji iza projekta Blossom & Bloom: ekskluzivna prodaja i dostava buketa ruža. Povjeren nam je zadatak da u potpunosti razvijemo – od razrade ideje pa sve do završnog proizvoda – te na domaće tržite plasiramo ekskluzivni proizvod koji odiše međunarodnom draži.
„Nadahnut ljepotom i neraskidivom ljubavlju prema cvijeću, Blossom & Bloom stvara i dostavlja emotivne cvjetne priče koje će vam zauvijek ostati u sjećanju. Bilo da ih darujete ili primate kao poklon.“
Kažu: kad ne znaš kako izraziti ljubav, reci to cvijećem. No za one koji itekako znaju što točno žele reći razvili smo brend Blossom & Bloom. To je mjesto gdje „svaka ruža ima svoju priču.“ Postavili smo temeljnu misao brenda: očarani ljepotom – delighted by beauty.
Svaka korisnikova dodirna točka s brendom pažljivo je osmišljena kako bi bila posebna, upečatljiva i jedinstvena – od elegantnog dizajna ambalaže pa sve do prestižnog prodajnog mjesta ili besprijekorno odjevenog dostavljača koji u rukavicama predaje dragocjeni paket.
Baš kao što je svaka ruža koja zavrijedi svoje mjesto u Blossom & Bloom buketu pomno odabrana, istu smo pažnju posvetili vizualnom izričaju brenda. Kao boju detalja i naglasaka odabrali smo, naravno, crvenu – kao boju ljepote, ljubavi i strasti. Sparujemo je s glavnim monokromatskim crnim i bijelim elementima koji već na prvi pogled poručuju kako je riječ o nečem uistinu ekskluzivnom.
Ovim smjernicama vodili smo se i prilikom izrade nosećih fotografija marketinške kampanje lansiranja. Ispred objektiva renomirane Jelene Balić stala je sad već svjetski poznata Ivona Bevanda, koja je savršeno utjelovila temeljne vrijednosti: ženstvenost, snagu, seksipil i – naravno, ljubav iznad svega.
Cvijeće je više od poklona. Ono je privatna poruka. Ono je jasni izričaj osjećaja. Neraskidivo je vezano uz emocije i predstavlja puno više od puke geste. Te principe prenijeli smo na papir, osmislivši wordmark Blossom & Bloom. Tipografija je sofisticirana i jasna, osnažena integriranim obećanjem brenda: „Delighted by beauty“. U samom središtu wordmarka nalazi se znak „&“, kojem je posvećena posebna pažnja. Baš poput zavodljivih buketa brižno pohranjenih u okrugloj kutiji, smješten je u kružnicu koja ga dodatno naglašava i evocira buket gledan odozgo – iz perspektive primatelja. Budući da svaka ruža mora imati svoj trn, naš smo sakrili upravo tamo.