Okosnicu brendiranja čini proizvod ili usluga – ideja koja teži svojoj realizaciji, priča koja stremi svom prepričavanju. Detaljnom analizom, precizno postavljenim ciljevima i marketinškim aktivnostima, proizvod razvijamo, usmjeravamo i oblikujemo ga u prepoznatljiv brend.
Modna industrija, s nekompromisnim naglaskom na estetiku, svojoj publici predstavlja ne samo modne artikle, već poruku i pripadanje, snažne osjećaje i visoke vrijednosti. Brend je glavni i osnovni pokretač, nositelj poruke i inspirativni vodič. Ovim inspirativnim projektom skrojili smo inozemni brand Buryen.
Koristeći moderni i inovativni tekstil na bazi nanotehnologije, klijent je osmislio liniju modne odjeće i dodataka koji ne upijaju tekućinu, odnosno – ne mogu se smočiti. Tekućina jednostavno klizne niz materijal, bez tragova vlažnosti. Prilikom glavnog briefinga s klijentom, uspostavili smo cilj izgradnje novog, modnog brenda visokog cjenovnog razreda za inozemno tržište.
Prvotna faza brendinga tvrtke i proizvoda bila je istraživanje tržišta i pozicioniranje modnog brenda. Definirana ciljna skupina je većinski mlada i tehnološki osviještena, između 17 i 30 godina koja se odlikuje visokom kupovnom moći i izraženim urbanim estetskim vrijednostima.
Sažimajući visoke vrijednosti i poruke brenda, inovativnost i specifikacije materijala te karakter ciljane publike, osmislili smo Buryen – snažno ime koje zrači svojim aristokratskim autoritetom, osobnošću i individualnošću.
Osobnost Buryen brenda ističe se elegancijom britanskog duha, britkom komunikacijom s mlađom publikom i jasnim vizualnim dojmom. Za tako snažnu osobnost izradili smo i snažne elemente vizualne komunikacije – upečatljiv wordmark i ekspresivan simbol. Inspirativnu ideju za kreaciju slogana iskoristili smo iz samog temelja brenda – inovativnosti. “Wear it wisely” – nosi pametno, nosi smart tekstil.
Kombinacijom ručno dizajnirane otmjene tipografije čvrstog karaktera te crne, bijele i svijetlo sive boje, dizajnirani wordmark aplicirali smo na same modne artikle, etikete te elemente sekundarne komunikacije. Time smo elemente knjige brend standarda integrirali u sve segmente poslovanja klijenta.
Modna industrija je stvaranje epohalnih priča. Stoga smo i mi stvorili jedinstvenu Buryen priču."
Strateškim odabirom i angažmanom poznatih fotomodela, specifičnim odabirom lokacije i upečatljive scenografije, organizirali smo provokativni fotoshooting u raskošnom atelieru Meštrović na Gornjem gradu. Vodeća tema fotoshootinga i launch kampanje je “afterparty”.
Art direkcijom smo utkali aristokratski šarm u srž Buryen brenda i suvereno prezentirali liniju modnih proizvoda britanskoj publici.