Odmor u vilama Calma nije samo odmor – to je intimno raskošni ritual.
Ovaj novoizgrađeni objekt nalazi se na atraktivnoj lokaciji te mami pažnju svojim privatnim bazenom, zelenim vrtom, beskrajnim terasama te hidromasažnom kadom i jacuzzijem. Otvorivši vrata, goste će velikodušno dočekati profinjeni i prostrani interijer, potpuno namješten i tehnički opremljen u svim segmentima.
Brendiranjem u turizmu, klijentovu viziju elitnog turizma sumirali smo u snažne emocije koje će samopouzdano prenositi poruke elegancije, visoke vrijednosti i luksuza. Stvaranjem luksuznog brenda koji svojom dopadljivošću promovira hrvatski turizam, Hrvatsku kao brend prikazali smo u najboljem svjetlu.
Profiliranjem ciljane publike usredotočili smo se na strane i domaće goste veće platežne moći, koji prepoznaju visokoestetske vrijednosti i cijene luksuz.
Procesom brendiranja uspostavili smo glavne točke za kreaciju identiteta brenda i njegov vizualni izričaj. Utjelovili smo visoki luksuz i mirnoću u nepokolebljiv ali suptilan element.
Odabrali smo ime Calma (calm – eng. mirnoća), ime koje govori opuštenost i mir. Kako se radi o brendu koji komunicira s turistima iz cijelog svijeta, odabrano ime je internacionalno te kao takvo prepoznatljivo širom svijetu. Direktnom komunikacijom u obliku slogana opisujemo glavnu djelatnost brenda.
Dizajnirali smo sofisticirani wordmark kao primarni element vizualne komunikacije. Riječ je o personaliziranom tipografskom rješenju koje se elegantno spaja na tamnu podlogu, bilo u svijetlom ili zlatnom tonu.
Kao primarnu tipografiju brenda za komunikaciju, print i digitalne formate odabrali smo galano grotesque font – suptilan font koji odiše čvrstom elegancijom.
Za kontrastni primarni font za naslove i istaknutu komunikaciju koristimo heuristicu serif, kako bismo dobili ravnotežu ekskluzivno sofisticirane komunikacije.
Ideja mirnoće utjelovljena je u prepoznatljiv detalj koji na sekundarnim elementima komunikacije brenda daje svoj prepoznatljiv detalj.
Dobivena vizualna rješenja iskoristili smo za finalnu integraciju brend identiteta u prostor, hotelsku kozmetiku, ručnike, ogrtače i promotivne materijale.