Brendiranje Villa CALMA Starigrad

    Vile Calma – brendiranje u turizmu kao promocija visokog luksuza

    Brendiranje u turizmu kao promocija luksuza i ponude ville CALMA

    Spoj elegancije i samopouzdanja


    U zagrljaju Jadranskog mora i Pakleničkih vrhova, smjestile su se vile Calma – skrivena oaza elegancije i prvoklasnog luksuza. Taj jadranski biser svojim gostima pruža samo najbolje od Hrvatskog gostoprimstva. Odmor u vilama Calma nije samo odmor – to je intimno raskošni ritual.

    Ovaj novoizgrađeni objekt nalazi se na atraktivnoj lokaciji te mami pažnju svojim privatnim bazenom, zelenim vrtom, beskrajnim terasama te hidromasažnom kadom i jacuzzijem. Otvorivši vrata, goste će velikodušno dočekati profinjeni i prostrani interijer, potpuno namješten i tehnički opremljen u svim segmentima.

    Brendiranje u turizmu


    Klijentovu viziju elitnog turizma sumirali smo u snažne emocije koje će samopouzdano prenositi poruke elegancije, visoke vrijednosti i luksuza. Stvaranjem luksuznog brenda koji svojom dopadljivošću promovira hrvatski turizam, Hrvatsku kao brend prikazali smo u najboljem svjetlu.

    Profiliranjem ciljane publike usredotočili smo se na strane i domaće goste veće platežne moći, koji prepoznaju visokoestetske vrijednosti i cijene luksuz.

    Osmišljavanje imena brenda


     Procesom brendiranja uspostavili smo glavne točke za kreaciju identiteta brenda i njegov vizualni izričaj. Utjelovili smo visoki luksuz i mirnoću u nepokolebljiv ali suptilan element.

    Odabrali smo ime Calma (calm – eng. mirnoća), ime koje govori opuštenost i mir. Kako se radi o brendu koji komunicira s turistima iz cijelog svijeta, odabrano ime je internacionalno te kao takvo prepoznatljivo širom svijetu. Direktnom komunikacijom u obliku slogana opisujemo glavnu djelatnost brenda.

    brendiranje u turizmu
    Logo dizajn CALMA
    shema boja vizualnog identiteta

    Elegantno tipografsko rješenje


    Dizajnirali smo sofisticirani wordmark kao primarni element vizualne komunikacije. Riječ je o personaliziranom tipografskom rješenju koje se elegantno spaja na tamnu podlogu, bilo u svijetlom ili zlatnom tonu.

    Kao primarnu tipografiju brenda za komunikaciju, print i digitalne formate odabrali smo galano grotesque font – suptilan font koji odiše čvrstom elegancijom.

    Za kontrastni primarni font za naslove i istaknutu komunikaciju koristimo heuristicu serif, kako bismo dobili ravnotežu ekskluzivno sofisticirane komunikacije.

    Integracija brend identiteta


    Ideja mirnoće utjelovljena je u prepoznatljiv detalj koji na sekundarnim elementima komunikacije brenda daje svoj prepoznatljiv detalj.

    Dobivena vizualna rješenja iskoristili smo za finalnu integraciju brend identiteta u prostor, hotelsku kozmetiku, ručnike, ogrtače i promotivne materijale.

    brend tipografija
    brendiranje luksuznih vila
    brend print materijali
    villa calma starigrad
    web dizajn calma
    dizajn i izrada brošure

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services