dizajn ambalaže

    Kako je dizajn ambalaže istaknuo brend

    Malim koracima prema velikom pothvatu


    Ručno proizveden proizvod zahtjeva puno vremena, truda, znanja ali i ljubavi. Malo obiteljsko poduzeće Aralica iz Šibenika zasniva se upravo na tim principima. Svoj proizvod, ručno rađen i ekološki sapun odlučili su predstavili široj publici. Zato su pokucali na naša vrata.

    Šarena osobnost osvaja svakoga


    Detaljnim brifingom uspostavljeni su konkretni koraci za plasiranje proizvoda. Analizom tržišta identificirali smo široku ponudu ekološko higijenskih proizvoda na domaćem tržištu, ali sličnih karakteristika i vizualnog identiteta.

    Glavni zadatak projekta je isticanje klijentovog proizvoda među ostalom konkurencijom. Stoga je nužan zanimljiv i trenutačno prepoznatljiv dizajn ambalaže. Dizajn koji će svojom živopisnom osobnošću i jasnom porukom pridobiti kupce i ostvariti prodaju.

    Launch

    2014

    Korisnik

    OPG Aralica

    dizajn ambalaže
    ambalaža za sapun

    Ekološki i razigran dizajn ambalaže


    Dizajniranje ambalaže usmjerili smo na dinamičan i odmah prepoznatljiv vizualni identitet. Tako istaknut, klijentov artikl jasno je uočljiv i primamljiv u širokoj ponudi ostalih proizvoda. Umjesto tradicionalnog pristupa pri izradi ambalaže, naš dizajn je kreativan, personaliziran i unificiran.

    Ambalažni komplet sastoji se od zaštitnog ambalažnog papira u roli s otisnutom grafikom šibenskog tradicionalnog veza i kartonske komunikacijske pasice od reciklažnog papira. Tim smo originalnim dizajnom ambalaže naglasili ekološku prirodu proizvoda te istaknuli i mikrolokacijski identitet poduzeća.

    Paleta odabranih boja diferencira artikle pružajući svježinu u komunikaciji prirodnih proizvoda koji su često na tržištu plasirani u već prepoznatim zemljanim, prirodnim i tamnijim tonovima.

    Razigranim varijantama različitih boja papira i pasica uparili smo niz zanimljivih kombinacija što ovom tipu ambalaže daje osobitu zanimljivost i dinamiku. Živim bojama kreirali smo i živu osobnost proizvoda.

    Dizajnirana ambalaža je ergonomična. Svojom svježinom i simpatičnošću u verbalnoj i vizualnoj komunikaciji privlači izniman interes kupaca prirodne kozmetike.

    logo divji cvit
    prirodni sapun opg

    Osvježavajući miris kreativnog dizajna


    S obzirom na kapacitete obiteljskog poduzeća, izradili smo ekonomski prihvatljivu, a opet visoko kvalitetnu i inovativnu ambalažu koja će ostati dugoročno upamćena i financijski isplativa.

    papirna ambalaža

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Dizajn ambalaže

    Produkcija: BRANDZ

    Project management & Consulting: Marin Knežević & Tomislav Vinšek, Art Direkcija: Tomislav Vinšek, Kreativna produkcija: Tomislav Vinšek & Sanda Bogdan, Foto: Jelena Gajić Puškarić

    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services