• Premium branding, marketing & design

divji cvit

Kako je dizajn ambalaže istaknuo brend

Malim koracima prema velikom pothvatu


Ručno proizveden proizvod zahtjeva puno vremena, truda, znanja ali i ljubavi. Malo obiteljsko poduzeće Aralica iz Šibenika zasniva se upravo na tim principima. Svoj proizvod, ručno rađen i ekološki sapun odlučili su predstavili široj publici. Zato su pokucali na naša vrata.

Šarena osobnost osvaja svakoga


Detaljnim brifingom uspostavljeni su konkretni koraci za plasiranje proizvoda. Analizom tržišta identificirali smo široku ponudu ekološko higijenskih proizvoda na domaćem tržištu, ali sličnih karakteristika i vizualnog identiteta.

Glavni zadatak projekta je isticanje klijentovog proizvoda među ostalom konkurencijom. Stoga je nužan zanimljiv i trenutačno prepoznatljiv dizajn ambalaže. Dizajn koji će svojom živopisnom osobnošću i jasnom porukom pridobiti kupce i ostvariti prodaju.

Launch

2014

Korisnik

OPG Aralica

dizajn ambalaže
ambalaža za sapun

Ekološki i razigran dizajn ambalaže


Dizajniranje ambalaže usmjerili smo na dinamičan i odmah prepoznatljiv vizualni identitet. Tako istaknut, klijentov artikl jasno je uočljiv i primamljiv u širokoj ponudi ostalih proizvoda. Umjesto tradicionalnog pristupa pri izradi ambalaže, naš dizajn je kreativan, personaliziran i unificiran.

Ambalažni komplet sastoji se od zaštitnog ambalažnog papira u roli s otisnutom grafikom šibenskog tradicionalnog veza i kartonske komunikacijske pasice od reciklažnog papira. Tim smo originalnim dizajnom ambalaže naglasili ekološku prirodu proizvoda te istaknuli i mikrolokacijski identitet poduzeća.

Paleta odabranih boja diferencira artikle pružajući svježinu u komunikaciji prirodnih proizvoda koji su često na tržištu plasirani u već prepoznatim zemljanim, prirodnim i tamnijim tonovima.

Razigranim varijantama različitih boja papira i pasica uparili smo niz zanimljivih kombinacija što ovom tipu ambalaže daje osobitu zanimljivost i dinamiku. Živim bojama kreirali smo i živu osobnost proizvoda.

Dizajnirana ambalaža je ergonomična. Svojom svježinom i simpatičnošću u verbalnoj i vizualnoj komunikaciji privlači izniman interes kupaca prirodne kozmetike.

logo divji cvit
prirodni sapun opg

Osvježavajući miris kreativnog dizajna


S obzirom na kapacitete obiteljskog poduzeća, izradili smo ekonomski prihvatljivu, a opet visoko kvalitetnu i inovativnu ambalažu koja će ostati dugoročno upamćena i financijski isplativa.

papirna ambalaža

Kompetencije

Strateško planiranje
Dizajn ambalaže

Produkcija: BRANDZ

Project management & Consulting: Marin Knežević & Tomislav Vinšek, Art Direkcija: Tomislav Vinšek, Kreativna produkcija: Tomislav Vinšek & Sanda Bogdan, Foto: Jelena Gajić Puškarić

Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
Besplatne konzultacijeCOVID-19 Posebna ponuda

Savjetovanjem u marketingu i posebnom ponudom pomažemo Vam potaknuti poslovanje!