Detaljnim brifingom uspostavljeni su konkretni koraci za plasiranje proizvoda. Analizom tržišta identificirali smo široku ponudu ekološko higijenskih proizvoda na domaćem tržištu, ali sličnih karakteristika i vizualnog identiteta.
Ručno proizveden proizvod zahtjeva puno vremena, truda, znanja ali i ljubavi. Malo obiteljsko poduzeće Aralica iz Šibenika zasniva se upravo na tim principima. Svoj proizvod, ručno rađen i ekološki sapun odlučili su predstavili široj publici. Zato su pokucali na naša vrata.
Glavni zadatak projekta je isticanje klijentovog proizvoda među ostalom konkurencijom. Stoga je nužan zanimljiv i trenutačno prepoznatljiv dizajn ambalaže. Dizajn koji će svojom živopisnom osobnošću i jasnom porukom pridobiti kupce i ostvariti prodaju.
Dizajniranje ambalaže usmjerili smo na dinamičan i odmah prepoznatljiv vizualni identitet. Tako istaknut, klijentov artikl jasno je uočljiv i primamljiv u širokoj ponudi ostalih proizvoda. Umjesto tradicionalnog pristupa pri izradi ambalaže, naš dizajn je kreativan, personaliziran i unificiran.
Ambalažni komplet sastoji se od zaštitnog ambalažnog papira u roli s otisnutom grafikom šibenskog tradicionalnog veza i kartonske komunikacijske pasice od reciklažnog papira. Tim smo originalnim dizajnom ambalaže naglasili ekološku prirodu proizvoda te istaknuli i mikrolokacijski identitet poduzeća.
Paleta odabranih boja diferencira artikle pružajući svježinu u komunikaciji prirodnih proizvoda koji su često na tržištu plasirani u već prepoznatim zemljanim, prirodnim i tamnijim tonovima.
Razigranim varijantama različitih boja papira i pasica uparili smo niz zanimljivih kombinacija što ovom tipu ambalaže daje osobitu zanimljivost i dinamiku. Živim bojama kreirali smo i živu osobnost proizvoda.
Dizajnirana ambalaža je ergonomična. Svojom svježinom i simpatičnošću u verbalnoj i vizualnoj komunikaciji privlači izniman interes kupaca prirodne kozmetike.
S obzirom na kapacitete obiteljskog poduzeća, izradili smo ekonomski prihvatljivu, a opet visoko kvalitetnu i inovativnu ambalažu koja će ostati dugoročno upamćena i financijski isplativa.