Surađujemo sa širokim rasponom klijenata i poslovnih subjekata. Jedni od njih su i “Aronija uživo” – obiteljsko gospodarstvo, pioniri ekološkog uzgoja aronije na hrvatskom tržištu.
Aronija je grmolika biljka sitnih tamnoplavih bobica koje sadrže pravu rapsodiju zdravih nutrijenata i vitamina. Svojim sastavom aronija osvaja svijet. Na velika vrata došla je kod nas u potrazi za svojim brend identitetom.
Projekt se razvijao temeljem zadanih budžetnih okvira, a kako je klijent bio involviran u kompletan proces, prolazili smo zajedno kroz sve ključne faze razvoja brenda. Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta brenda, u obzir smo uzeli dvije bitne činjenice – ekološku proizvodnju aronije te širok raspon ciljane publike.
Izradili smo prepoznatljiv vizualni identitet koji govori o prirodnom uzgoju, kvalitetnom sastavu te zdravstvenom potencijalu ploda aronije. Primarni aspekt komunikacije vizualnog identiteta brenda nalazi se u strateški odabranim i organskim bojama koje sumiraju kvalitetu proizvoda. Dizajnirani logotip proizvoda ističe se izražajnom tipografijom na zelenoj pozadini – boji prirode.
Budući da su u središtu cijele priče pažljivo birane bobice aronije, jednu smo također utkali u logotip brenda. Za dodatnu vrijednost i osjećaj prirode vizualnog identiteta, ubacili smo i suptilan detalj lista.
Osmišljene elemente vizualne komunikacije koristili smo za dizajn ambalaže. Ambalaža kao integralni dio proizvoda ostvaruje zaštitnu funkciju, ali i komunikacijsku. Svojim oblikom, bojom i vizualnim elementima, ambalaža stvara neposrednu i snažnu vezu s krajnjim kupcem. U raznolikoj ponudi proizvoda na policama, ambalaža prva poseže svoju ruku prema kupcu.
Za svaku grupu AroniaLive proizvoda dizajnirali smo specifičan i prepoznatljiv imidž ambalaže. Naglašavajući diferencijaciju artikala i njihove osobite kvalitete, naglasili smo i temeljne vrijednosti tvrtke – ekološki pristup i zdravstveni potencijal aronije.
Racionalnim i pravovremenim investiranjem u brending, naš klijent je predstavio svoj novi i jedinstveni ekološki proizvod domaćoj, ali i inozemnoj publici.