ambalaža za čaj

    Dizajn ambalaže i brending domaćih eko proizvoda AroniaLive

    100% biološki, 100% brend


    Surađujemo sa širokim rasponom klijenata i poslovnih subjekata. Jedni od njih su i “Aronija uživo” – obiteljsko gospodarstvo, pioniri ekološkog uzgoja aronije na hrvatskom tržištu.

    Aronija je grmolika biljka sitnih tamnoplavih bobica koje sadrže pravu rapsodiju zdravih nutrijenata i vitamina. Svojim sastavom aronija osvaja svijet. Na velika vrata došla je kod nas u potrazi za svojim brend identitetom.

    Vizualni identitet u boji prirode


    Projekt se razvijao temeljem zadanih budžetnih okvira, a kako je klijent bio involviran u kompletan proces, prolazili smo zajedno kroz sve ključne faze razvoja brenda.

    Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta brenda, u obzir smo uzeli dvije bitne činjenice – ekološku proizvodnju aronije te širok raspon ciljane publike.

    Izradili smo prepoznatljiv vizualni identitet koji govori o prirodnom uzgoju, kvalitetnom sastavu te zdravstvenom potencijalu ploda aronije.

    Primarni aspekt komunikacije vizualnog identiteta brenda nalazi se u strateški odabranim i organskim bojama koje sumiraju kvalitetu proizvoda. Dizajnirani logotip proizvoda ističe se izražajnom tipografijom na zelenoj pozadini – boji prirode.

    Budući da su u središtu cijele priče pažljivo birane bobice aronije, jednu smo također utkali u logotip brenda. Za dodatnu vrijednost i osjećaj prirode vizualnog identiteta, ubacili smo i suptilan detalj lista.

    Launch

    2013

    Klijent

    Aronia uživo

    dizajn ambalaže za čaj

    Kompetencije

    Strateško planiranje
    Vizualni identitet
    Dizajn ambalaže

    Stvaranje bliskosti kroz dizajn ambalaže


    Osmišljene elemente vizualne komunikacije koristili smo za dizajn ambalaže.

    Ambalaža kao integralni dio proizvoda ostvaruje zaštitnu funkciju, ali i komunikacijsku. Svojim oblikom, bojom i vizualnim elementima, ambalaža stvara neposrednu i snažnu vezu s krajnjim kupcem. U raznolikoj ponudi proizvoda na policama, ambalaža prva poseže svoju ruku prema kupcu.

    Za svaku grupu AroniaLive proizvoda dizajnirali smo specifičan i prepoznatljiv imidž ambalaže. Naglašavajući diferencijaciju artikala i njihove osobite kvalitete, naglasili smo i temeljne vrijednosti tvrtke – ekološki pristup i zdravstveni potencijal aronije.

    Racionalnim i pravovremenim investiranjem u brending, naš klijent je predstavio svoj novi i jedinstveni ekološki proizvod domaćoj, ali i inozemnoj publici.

    ambalaža za čaj
    Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija

    Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize posjeta i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više.

    Privacy Settings saved!
    Postavke privatnosti

    Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne kolačiće ovdje ili putem postavki vašeg web preglednika.

    Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

    Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zbog razloga učinkovitosti koristimo Cloudflare kao CDN mrežu. Time se sprema kolačić "__cfduid" za primjenu sigurnosnih postavki na temelju svakog klijenta. Ovaj kolačić je strogo potreban za Cloudflareove sigurnosne značajke i ne može se isključiti.
    • __cfduid

    Decline all Services
    Accept all Services