• Premium branding, marketing & design

aronia live

Dizajn ambalaže i brending domaćih eko proizvoda AroniaLive

100% biološki, 100% brend


Surađujemo sa širokim rasponom klijenata i poslovnih subjekata. Jedni od njih su i “Aronija uživo” – obiteljsko gospodarstvo, pioniri ekološkog uzgoja aronije na hrvatskom tržištu.

Aronija je grmolika biljka sitnih tamnoplavih bobica koje sadrže pravu rapsodiju zdravih nutrijenata i vitamina. Svojim sastavom aronija osvaja svijet. Na velika vrata došla je kod nas u potrazi za svojim brend identitetom.

Vizualni identitet u boji prirode


Projekt se razvijao temeljem zadanih budžetnih okvira, a kako je klijent bio involviran u kompletan proces, prolazili smo zajedno kroz sve ključne faze razvoja brenda.

Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta brenda, u obzir smo uzeli dvije bitne činjenice – ekološku proizvodnju aronije te širok raspon ciljane publike.

Izradili smo prepoznatljiv vizualni identitet koji govori o prirodnom uzgoju, kvalitetnom sastavu te zdravstvenom potencijalu ploda aronije.

Primarni aspekt komunikacije vizualnog identiteta brenda nalazi se u strateški odabranim i organskim bojama koje sumiraju kvalitetu proizvoda. Dizajnirani logotip proizvoda ističe se izražajnom tipografijom na zelenoj pozadini – boji prirode.

Budući da su u središtu cijele priče pažljivo birane bobice aronije, jednu smo također utkali u logotip brenda. Za dodatnu vrijednost i osjećaj prirode vizualnog identiteta, ubacili smo i suptilan detalj lista.

Launch

2013

Klijent

Aronia uživo

dizajn ambalaže za čaj

Kompetencije

Strateško planiranje
Vizualni identitet
Dizajn ambalaže

Stvaranje bliskosti kroz dizajn ambalaže


Osmišljene elemente vizualne komunikacije koristili smo za dizajn ambalaže.

Ambalaža kao integralni dio proizvoda ostvaruje zaštitnu funkciju, ali i komunikacijsku. Svojim oblikom, bojom i vizualnim elementima, ambalaža stvara neposrednu i snažnu vezu s krajnjim kupcem. U raznolikoj ponudi proizvoda na policama, ambalaža prva poseže svoju ruku prema kupcu.

Za svaku grupu AroniaLive proizvoda dizajnirali smo specifičan i prepoznatljiv imidž ambalaže. Naglašavajući diferencijaciju artikala i njihove osobite kvalitete, naglasili smo i temeljne vrijednosti tvrtke – ekološki pristup i zdravstveni potencijal aronije.

Racionalnim i pravovremenim investiranjem u brending, naš klijent je predstavio svoj novi i jedinstveni ekološki proizvod domaćoj, ali i inozemnoj publici.

ambalaža za čaj
Obratite nam se vašim pitanjem ili rezervacijom termina konzultacija
Besplatne konzultacijeCOVID-19 Posebna ponuda

Savjetovanjem u marketingu i posebnom ponudom pomažemo Vam potaknuti poslovanje!