Marketing i Branding DNA

Planiranje I Branding I Implementacija I Event

STRATEŠKO PLANIRANJE I VIZUALNI IDENTITET

Launch: 2013

KLIJENT

Tradexco d.o.o.
Naručitelj: Hysteria d.o.o.

INDUSTRIJA

Moda / Maloprodaja

CILJ PROJEKTA

Uvažavajući postojeće kapacitete tvrtke, bilo je potrebno promijeniti strategiju pozicioniranja i komunikacije s ciljem zauzimanja specifične niše u segmentu sportske obuće. Proučavajući svjetske trendove i upoređujući ih sa stanjem domaćeg tržišta, ustanvili smo da i dalje postoji jaz između sporta i mode. Naš je cilj bio premositi taj jaz i ponuditi svakodnevno korištenje obuće visokih tehnoloških performansi s visokom estetskom vrijednošću. Osmislili smo suvremen brend DNA – kod nove generacije. Sportsku obuću koja se izvrsno kombinira u streatwear modi. Repozicioniranje je popraćeno kompletnom promjenom strategije kategorije i proizvoda, vizualnog identiteta, interijera dućana i cjelokupne komunikacije. Ovom stratgijom smo pecifičnu kategoriju sportske obuće koja se do tada na našem još uvijek konzervativnom tržištu viđala na jogging stazama i fitness centrima, uspjeli približiti urbanoj modi, pa čak i senzibilizirati za generaciju mladih u poslovnom svijetu kampanjom „Casual Friday“ koju smo izveli u suradnji s modnom markom 2B, Borisa Banovića.
  • Strateško planiranje / Marketing
  • Branding
  • Produkcija marketinških alata
  • Implementacija

Produkcija: BRANDZ
Project management: Ivan Hlušička, Strateško planiranje: Maša Grgurić, Komunikacija: Krešimir Petković,
Art direkcija, vizualni identitet i dizajn interijera: Vjekoslav Mravunac, Arhitekt: Ivan Turek,
Styling: Boris Banović