TOSHIBA TV kampanja

TV kampanja TOSHIBA

KREATIVNA PRODUKCIJA I IDENTITET KAMPANJE

Launch 2014

5GJ_Toshiba_kampanja

KORISNIK

TOSHIBA Hrvatska, Slovenija, Srbija

RJEŠENJE

Kako bi naglasili 5 godina jamstva na Toshiba televizore, dizajnirali smo vizual i komunikaciju koji nalikuju najavi novog blockbuster filma.

Kampanja je komunicirala zasebnu stranicu www.5godinajamstva.com koja je sadržavala sve modele televizora i popis partnera kod kojih se mogao kupiti uređaj.

Kompetencije

  • Identitet kampanje
  • Idejno i izvedbeno rješenje kampanje

Produkcija i implementacija: BRANDZ & HYSTERIA

Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize prometa i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više

Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu na brandz.hr, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne cookie postavke ovdje.

Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbij kolačiće
Prihvati sve kolačiće