TOSHIBA TV kampanja

TV kampanja TOSHIBA

KREATIVNA PRODUKCIJA I IDENTITET KAMPANJE

Launch 2014

5GJ_Toshiba_kampanja

KORISNIK

TOSHIBA Hrvatska, Slovenija, Srbija

RJEŠENJE

Kako bi naglasili 5 godina jamstva na Toshiba televizore, dizajnirali smo vizual i komunikaciju koji nalikuju najavi novog blockbuster filma.

Kampanja je komunicirala zasebnu stranicu www.5godinajamstva.com koja je sadržavala sve modele televizora i popis partnera kod kojih se mogao kupiti uređaj.

Kompetencije

  • Identitet kampanje
  • Idejno i izvedbeno rješenje kampanje

Produkcija i implementacija: BRANDZ & HYSTERIA

Ova web stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, analize prometa i korištenja društvenih mreža. Uz daljnje korištenje, prihvaćate korištenje kolačića ili saznajte više

Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu na brandz.hr, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte svoje osobne cookie postavke ovdje.

Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Da biste koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbij kolačiće
Prihvati sve kolačiće